خرید قسطي یخچال هایسنس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 15:07:41

برند هایسنس برند شناخته شده اروپایی در سال‌های اخیر در ایران فروش بالایی داشته است و یکی از بهترین محصولات این برند، یخچال است. برای خرید اقساطي یخچال هایسنس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي یخچال هایسنس

یخچال هایسنس

هایسنس در سال 1969 میلادی تاسیس شد. این شرکت در نظر دارد با بالا بردن کیفیت محصولات و به‌کارگیری ابتکار و نوآوری در تولیداتش، خود را به مرحله اثبات برساند. 

به‌علاوه، دارای مراکز تخصصی توسعه و تحقیق و آزمایشگاه مالتی‌مدیای بسیار مدرن است. قابليت خرید اقساطي یخچال هایسنس در قسطی كلاب فراهم شده است.

شرکت هایسنس متعلق به دولت چین می‌باشد. از جمله محصولات تولیدی این کمپانی یخچال و فریزر است. یخچال فریزرهای این کارخانه، در مدل‌های متنوع ساید بای ساید، چهار درب، دوقلو، درب فرانسوی، کمبو و فریزر جداگانه به فروش می‌رسند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از پرفروش‌ترین محصولات یخچال فريزر این کارخانه بپردازیم.

یخچال و فریزر هایسنس مدل RD-60WC4SZA

این محصول بی نظیر از نوع یخچال فریزرهای کمبی یا بالا و پایین می‌باشد. در دو رنگ زيبای سفيد و نقره‌ای توليد شده است و وزنی در حدود 96 کیلوگرم دارد. 

جنس این محصول از پلاستیک فشرده است و ابعادی برابر با 790*735*1756 سانتی‌متر مکعب دارد. اين دستگاه یک گارانتی 24 ماهه دارد. با خرید قسطي یخچال هایسنس فضای منزلتان را زيبا نماييد!

ظرفیت کل این دستگاه 456 لیتر می‌باشد که 345 لیتر آن به یخچال و 120 نیز به ظرفیت فریزر مربوط است. یخچال دارای چهار طبقه درب‌دار و یک عدد كشو می‌باشد. جهت باز شدن درب یخچال نیز از سمت راست است. 

همچنین یک کشو با قابلیت تنظیم دما و رطوبت دارد که می‌توانید درون آن میوهجات و سبزیجات تازه خود را نگهداری نمایید. همچنین دارای یک جا تخم مرغی با ظرفیت 14 عدد تخم مرغ است.

فریزر نیز دارای دو طبقه و دو کشور می‌باشد و جهت باز شدن دربش از سمت راست است. با خرید اقساطي یخچال هایسنس در فضای كم، گنجايش غذايی زيادی داشته باشيد!

اين مدل، قابلیت اتصال به شیر آب را ندارد و دارای یخساز اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک نيز نمی‌باشد، اما قادر است تا برای شما با آبریز مخصوصی که بر روی بدنه قرار دارد، آب خنکی مهیا سازد. 

عملکرد آبریز به گونه‌ای است که باید در یخچال بسته بماند. همچنین، دارای سیستم بدون برفک است. این یخچال فریزر از نمودار مصرف انرژی B استفاده می‌کند و مصرف مطلوبی دارد. یخچال به اندازه 17 فوت است. 

يک عدد پنل کنترلی تنظیمات در بالای یخچال قرار گرفته و سبب شده است تا از دسترس کودکان دور باشد. با خرید قسطي یخچال هایسنس مطمئن عمل كنيد!

این یخچال برای روشنایی داخلی از یک لامپ LED كم‌مصرف استفاده می‌كند. در صورتی که یخچال را به مدت چند دقیقه باز نگه دارید، سیستم هشدار دهنده به شما اعلام می دارد تا درب یخچال را به سرعت ببندید.

این کار از هدر رفتن انرژی داخلی یخچال و گرم شدن فضای آن به جهت جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی داخلی کمک می‌کند. با خرید قسطي یخچال هایسنس كيفيت را تجربه كنيد!

از دیگر مزایای این یخچال وجود سیستم سرمایش و انجماد سریع است و سبب می‌شود تا در زمان کوتاهي دما پايين رود و مواد غذایی از خراب شدن مصون بماند. همچنین، این دستگاه مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است و در صورت بروز مشکل، ايراد نمایش داده می‌شود. 

متاسفانه این یخچال فاقد بوگیر است و بار نیز ندارد. گردش هوا طوری طراحی شده است تا در تمامی طبقات جريان هوا برقرار باشد. با خرید اقساطي یخچال هایسنس مواد غذايی خود را ماندگار سازيد!

خريد یخچال هایسنس

در صورتی که مایل به تهیه یخچال فريزر هایسنس هستید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید. 

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرماييد. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی و اقساطی یخچال هایسنس از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش محصولات خانگی

فروش محصولات خانگی
خیلی از مغازه ها و فروشگاه های حضوری همچنین سایت ها و فروشگاه های اینترنتی به فروش محصولات خانگی نیز مشغول هستند که شما می توانید...

خرید قسطی مخلوط کن فیلیپس

خرید قسطی مخلوط کن فیلیپس
مخلوط کن یکی از اساسی‌ترین لوازم آشپزخانه است که برای درست کردن بسیاری از غذاها و دسرها استفاده می‌شود. برای خرید اقساطی مخلوط کن...