خرید قسطی تلویزیون آیوا 50 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/7 08:38:41

برند آیوا یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون آیوا 50 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی تلویزیون آیوا 50 اینچ

«تلویزیون آیوا 50 اینچ» 

اگر به دنبال راهی برای خرید قسطی تلویزیون آیوا 50 اینچ هستید، در این مقاله قصد داریم بهترین روش خرید این محصول و سایر لوازم خانگی را توضیح دهیم تا همه افراد بتوانند از این امکان بهره مند شوند. اما لازم است ابتدا با برند آیوا و ویژگی‌های تلویزیون 50 اینچ آن آشنا شوید.

آیوا (aiwa) از برندهای معروف و قدیمی کشور ژاپن است که سال‌ها است (از سال 2000 میلادی) به تولید تلویزیون می‌پردازد. اما از سال 2017 با تغییرات بزرگی در ساختار خود شروع به تولید تلویزیون‌های هوشمند OLED و LED نمود. تلویزیون هوشمند آیوا 50 اینچ از مدل‌های با کیفیت برند آیوا است که به جدیدترین فناوری‌های روز دنیا مجهز می‌باشد. 

بررسی کامل ویژگی‌های تلویزیون 50 اینچ هوشمند برند آیوا

مهمترین بخش هر تلویزیون، صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش LED تلویزیون هوشمند آیوا 50 اینچ با کیفیت 4k رنگ‌ها را طبیعی و تصاویر را با وضوح بیشتری نشان می‌دهد. وضوح تصاویر این صفحه معادل 3840×2160 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی نسبتا بالایی دارد.

تلویزیون هوشمند آیوا 50 اینچ از قابلیت HDR بهره مند است. ویژگی HDR کیفیت فوق العاده‌ای به تصاویر می‌بخشد؛ به طوری که مشاهده ریزترین جزئیات نیز ممکن خواهد بود. برای مثال اگر در حال تماشای تصویر یک غار تاریک هستید، ویژگی HDR تمام جزئیات رنگ دیواره‌ها و بافت سنگ‌ها را تا جای ممکن نمایان می‌سازد. این در حالی است که در تلویزیون‌های قدیمی تنها یک تصویر تاریک و محو از غار مشخص می‌شود!

صفحه نمایش تلویزیون هوشمند آیوا 50 اینچ به پنل IPS مجهز است. تکنولوژی IPS در تلویزیون‌ها روشنایی و رنگ بیشتری ایجاد کرده و محدوده وسیع تری از تصاویر را نمایش می‌دهد. برای خرید اقساطی تلویزیون آیوا 50 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

توان خروجی بلندگوهای این تلویزیون 10 وات و حجم صدای تولید شده از آن 20 وات است. این عددِ بسیار مناسبی برای لوازم صوتی تصویریِ خانگی محسوب می‌شود. بنابراین کیفیت قابل قبولی را در خروجی صدا به صورت اپتیکال ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های تلویزیون هوشمند آیوا 50 اینچ امکان اتصال به اینترنت به وسیله وای فای است. به این ترتیب می‌توان از محیط تلویزیون به عنوان کامپیوتر استفاده نمود.

این تلویزیون به درگاه اتصال HDMI مجهز است که امکان اتصال چندین دستگاه را به تلویزیون فراهم می‌کند. درگاه ارتباطی دیگر تلویزیون آیوا پورت USB جهت اتصال موبایل و فلش مموری است. ویژگی محبوب این تلویزیون قابلیت نصب بازی و برنامه‌های اجتماعی مانند یوتیوب و فیسبوک می‌باشد. تلویزیون آیوا 50 اینچ به رابط هوشمند اندروید، گیرنده دیجیتال و مرورگر اینترنت مجهز است. 

روش‌های خرید قسطی تلویزیون آیوا 50 اینچ

خرید نقدی، متداول ترین روش خرید انواع لوازم خانگی از جمله تلویزیون آیوا است. اما امکان خرید اقساطی تلویزیون آیوا 50 اینچ برای افرادی که تمایل دارند به صورت بلند مدت بازپرداخت مبلغ را انجام دهند نیز فراهم است.

چندین فروشگاه حضوری و آنلاین خدمات فروش قسطی تلویزیون هوشمند آیوا 50 اینچ را ارائه می‌دهند که قسطی کلاب یکی از آنها است. برای خرید اقساطی تلویزیون از طریق سایت قسطی کلاب می‌توانید با توجه به شرایط مالی خود یکی از چهار طرح پایا، هامرز، پارسیان و بایچک را انتخاب نمایید. طرح پایا و طرح هامرز امکان خرید با فیش حقوقی یا جواز کسب (تا سقف 80 میلیون تومان) به صورت از دم قسط را برای کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد فراهم کرده‌اند.

خرید قسطی تلویزیون آیوا 50 اینچ با دسته چک تا سقف 150 میلیون تومان توسط طرح بایچک ویژه بازنشستگان، مشاغل آزاد و کارمندان امکان پذیر است. طرح پارسیان نیز تا سقف 100 میلیون تومان با چک صیادی و کمترین میزان پیش پرداخت خرید اقساطی تلویزیون آیوا 50 اینچ را امکان پذیر نموده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ماشین لباسشویی امرسان

خرید نقدی ماشین لباسشویی امرسان
برند امرسان در ایران فعالیت گسترده‌ای دارد و به طراحی و تولید انواع لوازم خانگی می‌پردازد. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی...

فروش اقساطي تلویزیون ایکس ویژن

فروش اقساطي تلویزیون ایکس ویژن
برند ایکس ویژن محصولات متنوع و کاملی دارد. تلویزیون‌های ایکس ویژن با بهترین فناوری روز دنیا ساخته شده‌اند و بسیار پرفروش می‌باشند. برای ...