خرید قسطی A53 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/19 20:25:29

گوشی a53 را می‌توان یکی از گوشی‌های فوق‌العاده سامسونگ نامید. برای خرید قسطی A53 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی A53 سامسونگ


سخن ابتدایی

وسیله جادویی گوشی موبایل در سر تا سر دنیا علاقه مندان بسیاری زیادی را به خود اختصاص داده است. این صفحه نمایش جادویی طوری طراحی شده است که شما می‌توانید اغلب فعالیت‌های روزمره خود را با آن انجام دهید و ساعت‌ها با این کالای دیجیتال وقت بگذرانید. امروزه شرکت ابر قدرتمند سامسونگ به تولید انواع گجت‌های هوشمند دست زده است. 

کیفیت و کارایی بسیار بالای محصولات سامسونگ از دیرباز رضایت خریداران را به خود جلب نموده است. یکی از محصولات منتخب میان علاقه مندان به این کالای دیجیتال هوشمند گوشی سامسونگ مدل 53 a می‌باشد. گوشی 53 a با کارایی بی نظیر و قیمت بسیار مناسب طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. ما در این مقاله شما را با گوشی 53 a سامسونگ آشنا می‌نماییم و نحوه خرید قسطی A53 سامسونگ را بیان می‌نماییم. با ما همراه باشید.

کالای دیجیتال گوشی A53 سامسونگ

طراحی این کالای دیجیتال از همان طراحی ساخت گوشی‌های پیشین سرچشمه گرفته است و با سایر محصولات شرکت سامسونگ متفاوت نیست. سخت افزار قدرتمند و دوربین با کیفیت از ویژگی‌های منتخب این محصول می‌باشد. گلکسی a53 سامسونگ از یک پردازنده قدرتمند به نام اگزینوس استفاده می‌کند. دارای پردازنده 8 هسته‌ای می‌باشد. پردازنده گرافیکی آن Mali-G68 است. این پردازنده گرافیکی باعث می‌شود تا تمام برنامه‌ها بر روی آن نصب شوند و همچنین بازی‌های نسبتا سنگین به راحتی در آن اجرا گردند. برای خرید اقساطی A53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری کالای دیجیتال A53 سامسونگ

دارای یک عدد باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی 5000 میلی‌آمپری می‌باشد. با وجود این باتری قدرتمند، شما می‌توانید بدون نیاز به شارژر، یک روز کامل با این گوشی کار کنید.

دوربین کالای دیجیتال A53 سامسونگ

این کالای دیجیتال دارای چهار لنز می‌باشد. لنز اصلی A53 سامسونگ 64 مگاپیکسل کیفیت دارد. لنز اولترا واید (12 مگاپیکسل) کیفیت دارد و می‌تواند به میزان 123 درجه از محیط اطراف را پوشش دهد. لنز ماکرو نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دارای سنسور تشخیص عمق تصویر به میزان 5 مگاپیکسل کیفیت است. با داشتن گوشی A53 سامسونگ می‌توانید عکس‌های پرتره بسیار جذابی را ثبت کنید. برای خرید قسطی A53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین گوشی A53 سامسونگ دارای قابلیت لرزش گیر اپتیکال و فوکوس اتوماتیک با وضوح نسبتا خوب می‌باشد. دوربین سلفی A53 سامسونگ دارای 32 مگاپیکسل کیفیت است. از سایر شاخصه‌های مثبت کالای دیجیتال A53 سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد صفحه نمایش 6.5 اینچ می‌باشد.
ساخت بدنه ترکیبی از شیشه‌ و پشت پلاستیکی است.
دارای قابلیت استفاده از دو سیم کارت بصورت همزمان و یا تک سیم کارت می‌باشد.
مجهز به 4 حسگر شتاب‌ سنج، اثر انگشت اپتیکال، ژیروسکوپ، قطب ‌نما است.
مقاوم در برابر آب می‌باشد.
دارای سه عدد حافظه داخلی به میزان 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم و در نهایت 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم است.
دارای 4 رنگ بسیار جذاب مشکی، سفید، آبی، گلبهی می‌باشد.
دارای فناوری ارتباطی GSM / HSPA / LTE / 5G است.
وزن این کالای دیجیتال 189 گرم می‌باشد. 

خرید اقساطی A53 سامسونگ

با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های موبایل هوشمند، تمامی افراد قادر به خرید این وسیله کارآمد بصورت نقدی نمی‌باشند. یکی از سایت‌های معتبر که شرایط فروش قسطی موبایل و انواع مختلف کالاها را برای تمامی افراد بوجود آورده است، سایت قسطی کلاب می‌باشد. خرید قسطی A53 سامسونگ نیز در این سایت معتبر انجام می‌گیرد. 

برای خرید اقساطی A53 سامسونگ وارد سایت شوید. در مرحله دوم یک حساب کاربری ایجاد نمایید، سپس به تکمیل فرم‌های درخواستی بپردازید. در قسطی کلاب خرید اقساطی تمامی کالاهای مورد نیاز را به راحتی انجام دهید و از تضمین اصالت سلامت کالاها نیز برخوردار شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی y7a

خرید اقساطی گوشی y7a
یکی از گوشی‌های خوش قیمت و عالی برند هوآوی مدل y9a می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی y7a به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب
اگر شما جز علاقه مندان به خرید اقساطی گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب هستید، کافیه به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه.. .