خرید قسطی ماشین لباس شویی کندی

تاریخ انتشار:
1403/2/21 22:23:32

یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی در کشور که طرفداران بسیاری دارد، متعلق به برند کندی است. برای خرید قسطی ماشین لباس شویی کندی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین لباس شویی کندی


ماشین لباسشویی کندی

لوازم خانگی کندی ساخت کشور ایتالیا است که در سال 1945 تاسیس شده است و توسط شرکت پاکشوما وارد ایران می‌شود. در ابتدا این شرکت محصولات محدود و کم تنوع تولید کرده است، اما امروزه محصولات با کیفیت و دارای تنوع بالایی به بازار عرضه می‌کند. 

ماشین لباسشویی کندی مدل GV 148D3

یکی از به‌روزترین و مدرن‌ترین لباسشویی‌های کندی این مدل است. این ماشین لباسشویی 8 کیلو گرمی دارای 16 برنامه متنوع شستشو است که می‌توان به شستشوی سریع، اکو، شستشوی لباس‌های پشمی و کتان اشاره کرد. با خرید قسطی ماشین لباس شویی کندی مانع از هدر رفتن آب و مواد شوینده بشوید، زیرا مصرف انرژی این مدل  A+++ است. این مدل دارای قابلیت تاخیر تا 24 ساعت می‌باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه شستشوی ضد چروک است که باعث چروک نشدن لباس در پایان شستشو می‌شود.

ماشین لباسشویی کندی مدل GV138

این لباسشویی با ظرفیت 8 کیلو گرم مجهز به موتور اینورتر است. موتور اینورتر علاوه بر شستشوی موثر لباس‌ها، باعث می‌شود که سروصدای این لوازم خانگی به 51 دیسی بل برسد در نتیجه به آرام‌ترین لباسشویی بازار تبدیل شده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سرعت چرخش 1300 دور در دقیقه، 16 برنامه متنوع شستشو و صفحه نمایش لمسی اشاره کرد. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی کندی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ماشین لباسشویی کندی مدل 12102

یکی از لباسشویی‌های قدرتمند کندی این مدل است. همچنین این دستگاه از ظاهری زیبا و شیک برخوردار است. این دستگاه دارای ظرفیت 10 کیلوگرم است که می‌توان تا وزن 10 کیلو در آن لباس قرار داد و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. خرید قسطی ماشین لباس شویی کندی مدل 12102 یکی از بهترین مدل‌ها برای از بین بردن لکه‌های روی لباس محسوب می‌شود که می‌تواند لکه‌های روی لباس را با کیفیت فوق العاده از بین ببرد.

ماشین لباسشویی کندی مدل 1483

این مدل لباسشویی دارای فناوری MIX SYSTEM POWER است که حداکثر بهره‌وری شستشو همراه با کاهش انرژی و صرفه جویی در آب را به ارمغان می‌آورد. در این دستگاه به صورت 180 درجه باز می‌شود که بارگذاری لباس‌ها به راحتی انجام شود. طراحی این لوازم خانگی بسیار شیک است و حداکثر سرعت چرخش آن 1400می‌باشد. شما می‌توانید از گزینه‌های شستشو مختلفی مانند شستشو اولیه و ضد آلرژی استفاده کنید. 

ماشین لباسشویی کندی  مدل 8143

این مدل لباسشویی 8 کیلو گرمی کندی گزینه مناسبی برای افرادی است که به ظاهر لوازم خانگی خود اهمیت می‌دهند. این دستگاه دارای ویژگی ضد چین و چروک است. به این صورت که آب را به تدریج در شستشو پخش می‌کند و با چرخش آرام مانع از چروک شدن لباس می‌شود. همچنین این لباسشویی لکه‌ها را به خوبی از روی لباس می‌برد و دارای گزینه ضد حساسیت و آلرژی است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی کندی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی کندی مدل EVOW41073DW

این لباسشویی و خشک کن کندی می‌تواند تا 10 کیلو گرم لباس‌های شما را بشویید و تا 7 کیلو گرم از لباس‌های شما را خشک کند. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به سرعت چرخش 1400، 16 برنامه شستشو و تاخیر در شروع اشاره کرد.

خرید قسطی ماشین لباس شویی کندی از قسطی کلاب

شرکت معتبر قسطی کلاب به شما امکان خرید اقساطی لوازم خانگی کندی را می‌دهد. شما به جای خرید نقدی در دیگر فروشگاه‌ها می‌توانید از قسطی کلاب خرید کنید. این شرکت در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی فعالیت می‌کند و شما می‌توانید تمام وسایل مورد نیاز خودتان را به صورت آنلاین خرید کنید و هر ماه اقساط آن را پرداخت کنید. با خرید اقساطی ماشین لباس شویی کندی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی
خرید لوازم خانگی با توجه به تنوع و گستردگی محصولات مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. با توجه به گستردگی محصولات قبل از خرید بهتر است...

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت سفته ای

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت با چک یا سفته الکترونیکی به بخش یخچال فریزر دیپوینت در دسته بندی...