خرید اقساطی گوشی a54 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/31 01:41:52

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a54 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a54 با سفته



بررسی طراحی گوشی a54 سامسونگ

قبل از پرداختن به مقوله خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ، بهتر است تا تمامی ویژگی‌های این گوشی میان‌رده را بررسی کنیم. گوشی a54 سامسونگ به سبک گوشی s23 طراحی شده‌است و ظاهر این گوشی همانند گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ می‌باشد. در پشت گوشی گلکسی a54 سه دوربین به‌صورت عمودی قرار گرفته است. طراحی گوشی به‌شکل براق و درخشان می‌باشد و نظر همگان را به ‌خود جلب می‌کند. ضخامت گوشی زیر 2 میلی‌متر می‌باشد و ابعاد گوشی به گونه‌ای طراحی شده‌است که به‌ آسانی می‌توانید به قسمت‌های مختلف گوشی دسترسی داشته‌باشید. در قاب پشتی گوشی a54 سامسونگ از یک لایه گوریلا گلس‌ 5 استفاده‌ شده است.

در قسمت سمت راست گوشی a54 سامسونگ دکمه‌ی پاور و تغییرات صدا قرار ‌دارد. در قسمت چپی این گوشی دکمه‌ای وجود ندارد. در قسمت بالایی گوشی a54 سامسونگ میکروفون و خشاب سیم‌کارت قرار گرفته است. در قسمت پایینی اسپیکر، میکروفون و پورت شارژ تایپ c قرار گرفته است. گوشی a54 سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED می‌باشد. همچنین روی صفحه‌نمایش دوربین سلفی قرار گرفته که داخل یک ناچ‌ حفره‌ای قرار دارد. در صفحه نمایش این گوشی از یک لایه گوریلا گلس 5 برای محافظت استفاده‌شده است. همچنین حسگر اثرانگشت گوشی a54 سامسونگ زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است. در‌نظر داشته‌باشید که گوشی گلکسی a54 دارای استاندارد IP67 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a54 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی صفحه نمایش گوشی گلکسی a54

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم گوشی گلکسی a54 دارای صفحه‌نمایش 6.4 اینچی OLED می‌باشد. وضوح این صفحه‌نمایش Full HD می‌باشد. صفحه‌نمایش گوشی a54 سامسونگ روشنایی بسیارخوبی دارد؛ صفحه‌نمایش این گوشی می‌تواند تا 1000 نیت روشنایی تولید‌کند. همچنین صفحه‌نمایش گوشی a54 سامسونگ دارای ویژگی Vision Booster می‌باشد، این ویژگی باعث می‌شود تا روشنایی صفحه نسبت‌به محیط تغییرکند. صفحه نمایش گوشی a54 سامسونگ از دو استاندارد نمایش‌ رنگ Vivid و Natural استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش گوشی گلکسی a54 دارای استاندارد‌های HDR10 و +HDR10 می‌باشد. همچنین صفحه‌نمایش این گوشی دارای دو نرخ نوسان‌سازی می‌باشد؛ می‌توانید نرخ نوسان‌سازی این گوشی را روی دو حالت 120 هرتز و 60 هرتز تنظیم کنید. با خرید قسطی گوشی a54 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

بررسی عملکرد باتری گوشی a54 سامسونگ

باتری گوشی a54 سامسونگ، 5000 میلی‌آمپر ساعتی می‌باشد؛ باتری این گوشی عملکرد خوبی از خود نشان‌داده است. با گوشی گلکسی a54 می‌توانید بالغ‌بر 20 ساعت ویدیو تماشا کنید و یا 18 ساعت وب‌گردی کنید. باتری گوشی a54 سامسونگ از شارژر 25 واتی پشتیبانی می‌کند؛ البته دقت داشته‌باشید که این شارژر در جعبه‌ی گوشی موجود نیست و می‌بایست آن را به‌صورت جداگانه خریداری کنید. ظرفیت باتری این گوشی در 63 دقیقه کاملا شارژ می‌شود. باتری گوشی a54 سامسونگ در 30 دقیقه، 56 درصد شارژ می‌شود.

بررسی عملکرد اسپیکر گوشی گلکسی a54

گوشی a54 سامسونگ دارای دو اسپیکر می‌باشد، که یکی از آن‌ها روی لبه‌ی پایینی و دیگری نزدیک به لبه‌ی بالایی گوشی قرار گرفته است. اسپیکر‌های این گوشی از جنس هیبریدی هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند.

بررسی دوربین‌های گوشی a54 سامسونگ

دوربین اصلی گوشی a54 سامسونگ با‌کیفیت 50 مگاپیکسلی راهی بازار شده‌است و برای عکاسی و فیلم‌برداری بسیارمناسب می‌باشد. همچنین این گوشی دارای یک دوربین اولتراواید با کیفیت 12 مگاپیکسل و یک دوربین ماکرو با کیفیت 5 مگاپیکسل می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی از کیفیت 32 مگاپیکسلی برخوردار می‌باشد.

بررسی امنیت گوشی a54 سامسونگ

همانطور که پیش‌تر گفته‌شد، حسگر اثرانگشت گوشی گلکسی a54 درپایین صفحه‌نمایش قرار گرفته است. حسگر اثرانگشت این گوشی عملکردی عالی دارد و از سرعت و دقت بالایی برخوردار است. همچنین این گوشی مجهز‌به حسگر تشخیص چهره می‌باشد. دقت داشته‌باشید که دقت و سرعت حسگر اثرانگشت این گوشی به‌مراتب از حسگر تشخیص چهره آن بالاتر است. با خرید اقساطی گوشی a54 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

بررسی ویژگی‌های نرم‌افزاری گوشی a54 سامسونگ

گوشی گلکسی a54 سامسونگ با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 به بازار ارائه‌شده است. گوشی a54 سامسونگ تمام ویژگی‌های نرم‌افزاری یک گوشی پرچم‌دار سامسونگ را دارد؛ البته این گوشی از ویژگی Dex پشتیبانی نمی‌کند. گوشی a54 سامسونگ دارای ویژگی Modes می‌باشد، با استفاده از این ویژگی می‌توانید مشخص‌کنید که درحال انجام چه فعالیتی هستید و گوشی مشخص می‌کند که چه اعلان‌هایی را برای شما به نمایش بگذارد. همچنین گوشی گلکسی a54 دارای قابلیت Game Launcher می‌باشد.

بررسی ویژگی‌های سخت‌افزاری گوشی گلکسی a54

گوشی گلکسی a54 دارای تراشه اگزینوس 1380 می‌باشد که با فناوری 5 نانومتری ساخته‌شده است. این تراشه دارای CPU و GPU قدرتمندی می‌باشد. گوشی a54 سامسونگ عملکرد سخت‌افزاری قدرتمندی دارد و برای امور روزانه و بازی‌های سنگین بسیار‌مناسب می‌باشد.

خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ از سایت قسطی کلاب

اگر قصد خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت قسطی کلاب مراجعه‌کنید. شرایط فروش قسطی محصولات این سایت قطعا شما را شگفت‌زده خواهد‌کرد. اگر قصد خرید اقساطی یا خرید نقدی گوشی را دارید؛ این سایت به شما در خریدتان کمک ویژه‌ای خواهد‌کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a32 با چک

خرید قسطی گوشی a32 با چک
گوشی گلکسی a32 با اینکه گوشی جدیدی نیست ولی از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای خرید قسطی گوشی a32 با چک به بخش موبایل در...

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9
اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه و باکیفیت هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 را از...