خرید اقساطی آیپد پرو 2022

تاریخ انتشار:
1403/2/30 17:34:12

شما می‌توانید برای خرید اقساطی آیپد پرو 2022 با شرایطی استثنایی به بخش تبلت اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی آیپد پرو 2022



با خرید قسطی آیپد پرو 2022 از چه امکاناتی بهره‌مند خواهیم شد؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های محصولات شرکت اپل این مورد می‌باشد که مدل‌های نسبتا قدیمی این شرکت با محصولات جدید برند‌های دیگر از لحاظ سرعت، قدرت و توانایی برابری می‌کند. به همین دلیل خرید اقساطی آیپد پرو 2022 که یکی از محصولات نسبتا قدیمی این شرکت می‌باشد هم می‌تواند بسیار جذاب باشد. در این بخش به بررسی تخصص این دیوایس خواهیم پرداخت:

1.این تبلت که در بازار کالای دیجیتال به Apple iPad Pro 12.9-inch نیز معروف است در سال 26 اکتبر 2022 به بازار کالای دیجیتال دنیا عرضه شده است.

2. سیستم عامل اورجینال این دیوایس در زمان عرضه iPad OS 16.1 می‌باشد. این سیستم عامل قابلیت ارتقا نیز خواهد داشت.

3.طراحی این تبلت به گونه‌ای می‌باشد که ابعاد آن برابر 280.6 در 214.9 در 6.4 میلی‌متر و وزن آن برابر 682 تا 685 گرم در مدل‌های مختلف می‌باشد.

4.جنس فریم این دستگاه از فلز آلومینیوم بوده و در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری در بازار موجود است.

5.با خرید قسطی آیپد پرو 2022 از یک مانیتور با ابعاد 12.9 اینچ از نوع Liquid Retina XDR mini-LED LCD استفاده خواهید کرد. این صفحه نمایش رزولوشنی برابر 2048 در 2732 پیکسل برای کاربر فراهم می‌کند.

6. تراشه اصلی این تبلت از نوع Apple M2 هشت هسته‌ای است. در بخش GPU هم از یک تراشه قوی با مدل Apple GPU ده هسته‌ای استفاده می‌کند.

7.مدل‌های مختلفی که این محصول به بازار عرضه شده است عبارت است از: 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 1 ترابایت / 16 گیگابایت رم و 2 ترابایت / 16 گیگابایت رم. تفاوت قیمت این تولیدات در بازار هم ناشی از این مورد می‌باشد.

8.خرید اقساطی آیپد پرو 2022 باعث خواهد شد تا از یک دوربین دو لنز با قدرت‌های 10 و 12 مگاپیکسل در پنل پشتی بهره‌مند شویم.

9.در قسمت پنل جلویی دوربین سلفی این تبلت از نوع اولترا واید و با قدرت 12 مگاپیکسل است.

10.باتری که توسط این محصول استفاده می‌شود از نوع لیتیوم پلیمری و با ظرفیت 10758 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. این باتری از درگاه اتصال از نوع USB Type-C 4.0 استفاده می‌کند. همچنین قابلیت فست شارژ یا آداپتور 18 واتی از دیگر ویژگی‌های این باتری است. این تبلت در این قسمت از تکنولوژی‌های Thunderbolt 4، DisplayPort و کانکتور مغناطیسی بهره می‌برد.

11.این دیوایس از یک اسپیکر 4 گانه با قدرت ایجاد صدای با کیفیت بسیار مناسب استفاده می‌کند.

12.با خرید قسطی آیپد پرو 2022 از یک پکیج سنسوری دارای انواع سنسور از جمله: سنسور شناسایی چهره سه‌بعدی، سنسور شتاب‌سنج، حسگر فشارسنج هوا بهره‌مند خواهید شد.

13.این محصول در بخش ارتباطات از تکنولوژی‌های وای فای، بلوتوث با ورژن 5.3 و جدیدترین تکنولوژی اینترنت همراه یعنی 5G استفاده می‌کند.

خرید اقساطی آیپد پرو 2022 را از کجا انجام دهیم؟

قسطی کلاب بهترین مجموعه در ایران برای خرید اقساطی انواع محصولات مختلف می‌باشد. در این فروشگاه آنلاین بسیاری از محصولات در دسته‌بندی ‌های گوناگون از جمله: لوازم‌خانگی، وسایل دیجیتال، لوازم جانبی و خودرو را می‌توانید با شرایط بسیار عالی  بخرید.

شرایط جامعه و گران‌های موجود باعث شده است که بسیاری از خانواده‌ها قدرت خرید نقدی بسیاری از اجناس را نداشته باشند. به همین دلیل این مجموعه با پیش‌قدم شدن در زمینه فروش قسطی محصولات مذکور سعی کرده است تا کیفیت زندگی خانواده‌های ایرانی را بالا ببرد.خرید قسطی آیپد پرو 20 22 و هر محصول دیگری را باید باید از فروشگاهی انجام دهید که زیر‌ساخت‌های این نوع فروش را داشته باشد. قرار دادن شرایط آسان و شفاف، تضمین اصل بودن کالا، ارسال سریع به تمام نقاط کشور و از همه مهتر سامانه پرداخت امن آنلاین از جمله این زیر ساخت‌ها می‌باشد.

مجموعه قسطی کلاب از اولین فروشگاه‌های آنلاین می‌باشد که بعد از وخیم شدن وضعیت اقتصادی مردم اقدام به ایجاد این خدمت برای کاربران خود کرده است. تمامی موارد مذکور که به عنوان زیرساخت برای انجام این نوع خرید و فروش لازم است در این فروشگاه فراهم می‌باشد. علاوه بر موارد ذکر شده یکی از امتیازات این فروشگاه نسبت به سایر رقبا داشتن اجناس اورجینال در تمام دسته بندی‌ها می‌باشد. همچنین با مقایسه قیمت تمامی محصولات موجود در این مرکز خرید آنلاین متوجه خواهید شد که بهترین اجناس را با بهترین شرایط خریده‌اید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک بوک 2020 با چک

خرید اقساطی مک بوک 2020 با چک
اگر به دنبال خرید محصولات لوکس با قیمنی عالی و شرایط خاص هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مک بوک 2020 با چک از بخش لپ تاپ...

فروش قسطی گوشی a71

فروش قسطی گوشی a71
یکی از گوشی پرچمدار برند سامسونگ مدل a71 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a71 با قیمتی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت...