خرید قسطی گوشی a53 بدون پیش پرداخت

تاریخ انتشار:
1403/2/25 17:40:28

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a53 بدون پیش پرداخت دارید، ما برای شما پیشنهاد ویژه ‌ای داریم. فقط کافیه وارد سایت قسطی کلاب شوید، دسته بندی کالای دیجیتال و موبایل مورد علاقه خود را خریداری نمایید.


خرید قسطی گوشی a53 بدون پیش پرداخت


مشخصات و ویژگی های گوشی a53

در این قسمت قصد داریم تا ویژگی‌های اصلی گوشی a53 را ارائه دهیم تا خوانندگان بتوانند به راحتی اقدام به خرید قسطی گوشی a53 بدون پیش پرداخت نمایند. این گوشی یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده توسط شرکت سامسونگ است. طبق اظهارات این شرکت، گوشی سامسونگ گلکسی A53 با شماره مدل SM-A5360 از پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز بهره برده است. 

این گوشی دارای 8 گیگابایت رم بوده و انتظار می‌رود این دستگاه در کانفیگ‌های مختلف، وارد بازارهای جهانی شود. همچنین امکان تجهیز این دستگاه به چیپست‌های مختلف نیز وجود دارد. علاقه مندان به خرید این گوشی، خوب است بدانند که این گوشی در رنگ‌های سیاه، سفید، آبی آسمانی و هلویی (نارنجی) موجود است.

سایر مشخصات گلکسی A53 عبارتند از صفحه نمایش 6.46 اینچی Full HD + که پنل آن متشکل از AMOLED KEN می‌باشد. در برابر آب و خاک، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. دو دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی در بالای صفحه و سه دوربین 64، 32 و 5 مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش این گوشی قرار دارند. گلکسی A53 یک دوربین سلفی دارد که در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. برای خرید اقساطی گوشی a53 بدون پیش پرداخت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سامسونگ برای ساخت این گوشی، از یک باتری با ظرفیت تقریبی 5000 میلی آمپر ساعت، استفاده کرده است. ضخامت 8.1 میلی متری، وزن 190 گرمی و همچنین دو حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات این گوشی می‌باشند. البته نگران نباشید؛ با وجود درگاه کارت microSD می‌توان فضای آن را تا یک ترابایت افزایش داد. گلکسی A52 و A52 5G در ماه مارس سال گذشته معرفی شدند و انتظار می‌رود A53 5G نیز در سال جدید به بازار عرضه گردد. 

وجه تمایز گوشی a53

یکی از مزایای خرید قسطی گوشی a53 بدون پیش پرداخت امکان رمزگذاری بر روی کارت حافظه خارجی است؛ به طوری که هیچ شخصی غیر از مالک، نمی‌تواند به داده‌های موجود در کارت حافظه دسترسی پیدا کند. این قابلیت بسیار کاربردی بوده و امکان محافظت از اطلاعات شخصی را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. 

اگر به صفحه تنظیمات این گوشی بروید و گزینه ویژگی‌های پیشرفته را جستجو کنید، می‌توانید ژست‌های اضافی را دریافت و تنظیم نمایید. قابلیت پیش بینی نیز یکی دیگر از مزایای داشتن این گوشی است که این قابلیت با استفاده تکنولوژی هوش مصنوعی، برای کاربران فراهم آمده است. قابلیت پیام رسانی دوگانه نیز به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه ها را کپی یا شبیه سازی کنند.

چرا خرید قسطی گوشی a53؟

سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند پیشرو است تا جایی که بسیاری از افراد، هر ساله منتظر توزیع نسخه‌های جدیدی از آن هستند تا گوشی‌هایی با قابلیت‌های جدید را خریداری نمایند. همان طور که دیدیم گوشی a53 دارای قابلیت‌های جدیدی است که در نوع خود، بی‌نظیر و در عین حال کاربردی است.

خرید اقساطی گوشی a53 بدون پیش پرداخت

اگر امکان خرید نقدی این گوشی را ندارید به شما خرید قسطی گوشی a53 بدون پیش پرداخت را از وب سایت قسطی کلاب پیشنهاد می‌کنیم. این سایت شرایط خاص و ویژه‌ای را برای خرید قسطی کالای دیجیتال فراهم کرده است. اطلاعات محصول، شامل: تصاویر، ویژگی‌های محصول، قیمت، موجود یا غیر موجود بودن محصولات در وب سایت ما کاملا به روز و دقیق است. 

از خرید اقساطی، واهمه‌ای نداشته باشید و با خیال راحت از قسطی کلاب که دارای ای نماد و عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است؛ خرید کنید.

به همین منظور کافی است تا در وب سایت ما، گزینه خرید قسطی را از منوی اصلی انتخاب و لوازم خانگی مورد نیاز خود را انتخاب کنید تا امکان فروش قسطی گوشی سامسونگ توسط شرکت ما، فعال شود. در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکلی نیز می‌توانید با شماره تلفن کارشناسان پشتیبانی فروش، تماس حاصل نمایید. با خرید اقساطی گوشی a53 بدون پیش پرداخت از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی y9 prime هوآوی

خرید قسطی گوشی y9 prime هوآوی
یکی از استثنایی‌ترین گوشی‌های هوآوی مدل y9 prime می‌باشد که دارای بهترین طراحی است. برای خرید اقساطی گوشی y9 prime هوآوی به بخش ...

خرید اقساطی گوشی بلک بری

خرید اقساطی گوشی بلک بری
گوشی بلک بری، برند محبوب کانادایی با سبک خاص، طراحی زیبا و ماندگار در مد همچنان سهم بزرگی از بازار را در اختیار خود دارد. با وجود سرعت در پیشرفت ...