خرید قسطی موبایل a51

تاریخ انتشار:
1403/2/14 17:34:18

یکی از جذاب‌ترین بهترین گوشی‌های برند سامسونگ، a51 است که بسیار کاربردی طراحی شده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی موبایل a51 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.



خرید موبایل A51

این محصول در ابعادی برابر با 7.9x73.6x158.5 میلی متر مکعب و وزنی در حدود 172 گرم به بازار عرضه شده است و قادر است تا از دو سیم‌کارت با سایز نانو پشتیبانی نماید. از نظر ساختار بدنی در قاب جلو از شیشه و در قاب پشت و فریم‌ها از نوع پلاستیک ساخته شده است.

از مشخصه‌های این گوشی هوشمند، مجهز بودن به حسگر اثر انگشت، تبلت بودن و قابلیت عکاسی مناسب می‌باشد. این گوشی در سال 2019 معرفی شده است. قابلیت خرید اقساطی موبایل a51 از این سایت است.

خصوصیات نمایشگر

صفحه نمایش این گوشی یک صفحه 6.5 اینچ است. همچنین، از فناوری سوپر آمولد نیز، بهره‌مند است و رزولوشنی برابر با 1080 در 2400 پیکسل دارد. به این صورت، تراکم پیکسلی آن 455 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. 

نسبت تصویر در آن 9 به 20 است و نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 87.4 درصد است. بر روی صفحه نمایش یک لایه محافظ کورنینگ گوریلاگلس قرار گرفته است. این صفحه نمایش، قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. با خرید اقساطی موبایل a51 همیشه متصل باشید.

دوربین‌های چهارگانه

این گوشی از دوربین‌های چهارگانه بهره مند است. دوربین اول از نوع عریض می‌باشد که دارای فناوری فوکوس اتوماتیک و تشخیص فاز است. دوربین دوم از نوع فوق عریض یا اولترا واید است که با کیفیت مناسب به ثبت تصاویر می‌پردازد. دو دوربین 5 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که یکی قابلیت لنز ماکرو را دارد و دیگری دارای سنسور تشخیص عمق است.

با این دوربین‌ها می‌توانید به ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها به صورت تگ بپردازید. همچنین، قابلیت فوکوس با اشاره به روی سوژه را دارید و می‌توانید تشخیص چهره دهید. به علاوه، از قابلیت عکاسی پانوراما و قابلیت عکاسی HDR برخوردارید. 

دوربین سلفی نیز، یک دوربین عریض با رزولوشن 32 مگاپیکسل است. به علاوه، دارای قابلیت عکاسی HDR نیز، می‌باشد. همچنین، توسط دوربین سلفی می‌توانید با سرعت 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن برابر با 1920 در 1080 پیکسل به فیلم برداری بپردازید. با خرید قسطی موبایل a51 هنرمندانه عکاسی کنید!

مشخصات صوتی

این اسمارت فون دارای یک بلندگو با صدای خروجی است و از یک جک صدای 3.5 میلی متری بهره‌مند است. به علاوه، قادر است تا به حذف صداهای مزاحم در هنگام مکالمه بپردازد که این کار را با استفاده از میکروفون دوم خود انجام می‌دهد. به علاوه، قابلیت ضبط صدا دارد. با خرید نقدی یا اقساطی موبایل A51 کیفیت را احساس کنید.

مشخصات دیگر

نسخه مورد استفاده در این گوشی اندروید 10 می‌باشد. رابط کاربری آن نیز One UI 2 می‌باشد. به علاوه، قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی دارد و دارای منوی فارسی می‌باشد. از حسگرهایی مانند قطب نما، اثر انگشت، مجاورتی، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ بهره‌مند است. 

یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت و توان شارژ سریع 15 واتی دارد. همراه با این دستگاه، از یک شارژر، یک کابل USB و یک دفترچه راهنما برخوردار خواهید شد. خرید قسطی موبایل a51 هیچ گاه نگران دشارژ شدن نباشید!

خرید قسطی موبایل A51

برای تهیه این کالا می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات نقدی و غیر نقدی آن که در جهت تامین کالاهای دیجیتال مورد نیاز ایرانیان ارائه می‌دهد، برخوردار شوید. 

برای خرید غیر نقدی می‌توانید از یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی موبایل a51 از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی شیائومی x12

خرید قسطی گوشی شیائومی x12
اگر علاقه مند به داشتن جدیدترین فناوری روز دنیا هستید، به بخش موبایل در درسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید...

فروش قسطی مانیتور سامسونگ

فروش قسطی مانیتور سامسونگ
تجربه خرید اقساطی روشی است مفید، برای بروز شدن و لذت بردن از وسایلی که شاید به هر دلیلی امکان خرید نقدی آن برای فرد وجود ندارد. فروش قسطی ...