خرید نقدي یخچال فریزر سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 11:53:34

برند سامسونگ یکی از بهترین و بزرگ‌ترین برندهای کره جنوبی است که بسیار پر طرفدار است. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر سامسونگ با قیمتی عالی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدي یخچال فریزر سامسونگ

سایدبای‌ساید سامسونگ

برند سامسونگ علاوه بر محصولات دیجیتالی، به طراحی و تولید محصولات خانگی نیز می‌پردازد و بسیار مدرن و زیبا تولید شده‌اند. یکی از مدل‌های یخچال فریزر سامسونگ، مدل درب فود شوکیس است که بسیار زیبا و جادار طرایحی شده است و کاربردهای بسیاری دارد.

 در این مقاله قصد داریم در مورد این ساید زیبا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر سامسونگ دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

شو کیس

شو کیس یا طراحی یخچال در یخچال در این ساید سامسونگ به کار رفته است و قسمت بندی مجزا و گوناگونی دارد. به طور مثال در این ساید 5 بخش مجزا مخصوص وسایل صبحانه، سبزیجات، بطری‌ها و نوشیدنی‌ها، میوه‌ها و بسته‌های خوراکی می‌باشد. 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

تازگی مواد غذایی به بهترین صورت ممکن!

یکی از بخش‌های ساید سامسونگ، محفظه داخلی نام دارد که در بخش عقب‌تر جای گرفته است. این محفظه به دلیل قرارگیری در قسمت خاصی، دارای سیستم تعبیه به خصوصی است و موارد غذایی مانند سبزیجات، گوشت و موارد غذایی را تا مدت طولانی تازه نگه می‌دارد. 

 همچنین با سیستم موتور سرمایشی دوقلوی حفظ رطوبت تا 70% تا چندین و چند روز از تازگی بالایی برخوردار می‌باشند، بدون نیاز به خشک کردن! با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر سامسونگ از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

طراحی استثنایی

ساید سامسونگ دارای طراحی فرانسوی و بسیار شیک می‌باشد و از جنس فلز براق طراحی و تولید شده است. همچنین با وجود نمایشگر آبی یخی نمای بسیار زیبایی به آشپزخانه شما می‌بخشد و بسیار مناسب آشپزخانه‌های مدرن طراحی شده است. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش اینترنتی را تجربه کنید.

هوای سرد تسخیر شده!

ساید سامسونگ دارای دو درب می‌باشد که از جنس فلزی است. این موضوع سبب آن شده است که حتی اگر دری شو کیس را بسیار زیاد باز و بسته کنید باز هم سرمای هوا از بین نمی‌رود و تازگی و طراوت مواد غذایی حفظ خواهد شد. 

اگر تاکنون علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر سامسونگ شده‌اید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

سیستم یخساز حرفه‌ای

یخساز ساید سامسونگ تا حدود دو کیلوگرم یخ تولید می‌کند و دارای محفظه داخلی شیشه‌ای است. همچنین آبریز و یخساز بسیار زیبایی دارد و یخساز آن مانند آبریز آن دارای پدال است. ناگفته نماند که سیستم آبریز و یخساز آن از آب تصفیه شده بهره‌مند است و بسیار کاربردی و حرفه‌ای طراحی و تولید شده است.

کشوهای عمیق و جادار

به طور حتم برای همه ما پیش آمده است که بخواهیم دبه ماست یا ترشی را در کشوهای ساید خود بگذاریم و کشوها فضای کافی برای جا شدن را نداشته باشند.

 خوشبختانه کشوهای ساید سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بسیار زیبا و جادار طراحی شده‌اند و شما هر محصولی را که بخواهید می‌توانید داخل آن‌ها قرار دهید.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر سامسونگ از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در کشور می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و مشتریان فراوانی دارد. 

با مراجعه به بخش خرید اقساطی و انتخاب یکی از روش‌های بای چک، لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اسپرسوساز مباشی با چک

خرید اقساطی اسپرسوساز مباشی با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی اسپرسوساز مباشی با چک به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی تلویزیون ال جی ویژه کارمندان

خرید قسطی تلویزیون ال جی ویژه کارمندان
برند ال جی جز برترین برندهای کره جنوبی می‌باشد که محصولات متنوع و با کیفیت دارد. برای خرید قسطی تلویزیون ال جی به بخش تلویزیون در...