خرید اقساطي گوشی a24

تاریخ انتشار:
1403/2/8 07:58:47

یکی از گوشی‌های میان رده سامسونگ با کارایی فوق العاده مدل A24 می‌باشد. برای خرید اقساطي گوشی a24 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي گوشی a24


نمای کلی گوشی سامسونگ A24

Samsung Galaxy A24 یک گوشی هوشمند قدرتمند و شیک با طیف وسیعی از ویژگی‌های خاص است. این دستگاه مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای، رم 4 گیگابایتی و ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایتی، عملکردی روان را برای اجرای همزمان برنامه‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دوربین پشتی گوشی سامسونگ A24 دارای لنز سه گانه به همراه قابلیت‌های هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد حتی در شرایط کم نور عکس‌های جذاب بگیرید. در عین حال، دوربین جلو مجهز به سنسور 13 مگاپیکسلی است تا سلفی‌های شما نیز زیبا به نظر برسند! همچنین 128 گیگابایت حافظه داخلی، به شما فضای زیادی برای ذخیره تمام فایل‌های رسانه‌ای مورد علاقه خود می‌دهد. سامسونگ گلکسی A24 با عمر باتری طولانی، ویژگی شارژ سریع و درجه مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP68، مطمئنا یکی از بهترین موبایل‌های موجود در بازار امروز است! برای خرید قسطي گوشی a24 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی گوشی سامسونگ A24

طراحی سامسونگ گلکسی A24 هم شیک و هم مدرن است. این گوشی با صفحه نمایش لبه منحنی جذاب خود، عالی به نظر می‌رسد. این دستگاه همچنین دارای یک قاب فلزی برای دوام بیشتر و همچنین حاشیه‌های باریکی است که ظاهری براق به آن می‌دهد. صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED ، تصاویری واضح و زوایای دید گسترده‌ای را ارائه می‌دهد تا بتوانید از تماشای فیلم یا بازی بدون از دست دادن جزئیات لذت ببرید. با خرید اقساطي گوشی a24 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

باتری گوشی سامسونگ a24

ظرفیت باتری گوشی سامسونگ A24، 5000 MAh است. این باتری با ارائه انرژی طولانی مدت به کاربران اجازه می‌دهد تا برای مدت طولانی از دستگاه خود، بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن استفاده کنند. علاوه بر این، قابلیت شارژ سریع با درگاه USB از نوع C را نیز دارد تا بتوانید در صورت نیاز، به سرعت گوشی خود را شارژ کنید.

علاوه بر این، Samsung Galaxy A24 به ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایتی مجهز شده است که فضای زیادی را برای ذخیره فایل‌هایی مانند موسیقی، فیلم و عکس و همچنین برنامه‌ها و بازی‌ها فراهم می‌کند. به علاوه، دارای یک جای کارت micro SD اختصاصی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا فضای ذخیره سازی را تا 512 گیگابایت افزایش دهند تا دیگر نگران کمبود فضا نباشند! برای خرید قسطي گوشی a24 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قابلیت‌های دوربین

دوربین پشتی سامسونگ گلکسی A24 مجهز به لنز سه گانه است و دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد حتی در شرایط کم نور عکس‌های خیره کننده‌ای را ثبت کنید. لنز اصلی عریض دارای وضوح 50 مگاپیکسل است. در حالی که دو لنز دیگر به ترتیب لنزهای فوق عریض 5 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی هستند. همچنین می‌توانید تنظیماتی مانند جبران نوردهی، ISO، سرعت شاتر و تعادل رنگ سفید را برای کنترل بیشتر روی عکس‌هایتان تنظیم کنید. علاوه بر این، حالت‌های عکاسی مختلفی از جمله حالت پانوراما و حالت پرتره دارد که به گرفتن عکس‌های خلاقانه، به راحتی کمک می‌کند. با خرید اقساطي گوشی a24 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

دوربین 13 مگاپیکسلی جلوی گوشی سامسونگ A24، همچنین دارای فیلترهای زیبایی است تا بتوانید تصاویر خود را بدون هیچ گونه ویرایش اضافی پس از آن، بهبود بخشید. علاوه بر این، پشتیبانی از HDR را ارائه می‌دهد که کمک می‌کند تا رنگ پوست شما طبیعی‌تر به نظر برسد و در عین حال تصاویری با جزئیات را با کنتراست بالا ثبت کنید. 

نحوه خرید قسطي گوشی a24

همواره در بازار علاوه بر فروش نقدی، طرح‌های فروش قسطی گوناگونی نیز برای انواع کالاها وجود دارد. اما طرح خرید اقساطي گوشی a24 سامسونگ اکنون در قسطی کلاب ایجاد شده است تا همه علاقه مندان بتوانند به این کالای دیجیتال، به راحتی دست پیدا کنند. در مورد خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ طرح‌های گوناگونی برای انواع اقشار جامعه ایجاد شده است. کافی است به سایت قسطی کلاب سر بزنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی NOVA 8i

خرید قسطی گوشی NOVA 8i
اگر به دنبال خرید یک گوشی جذاب و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی NOVA 8i از بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی اپل واچ اولترا

خرید قسطی اپل واچ اولترا
یکی از جدیدترین گجت‌های پوشیدنی اپل با کارایی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید قسطی اپل واچ اولترا به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...