خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 15:38:28

گوشی جذاب و پرفروش A54 تاکنون فروش استثنایی را تجربه کرده است. برای خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ


چرا خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ ترند اینترنت شده است؟

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی شرایط خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ و همچنین جزئیات این تلفن همراه بپردازیم. گوشی a54 سامسونگ با ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته است در مدت بسیار کوتاهی، به یکی از گوشی‌های پر طرفدار بازار در بین سایر میان رده‌های مشابه تبدیل شود. بازار فروش قسطی این گوشی هم بسیار داغ است و افراد زیادی علاقه به خرید اقساطی این گوشی دارند.

با توجه به آنکه این گوشی برای بازی، عکاسی و استفاده روزمره یک گزینه مناسب است افرادی که بودجه محدودی دارند به شدت به خرید این گوشی علاقه مند شده‌اند. از همین رو در ادامه به بررسی ویژگی‌های رقابتی، نقاط قوت و نقاط ضعف این گوشی هوشمند می‌پردازیم. از طرف دیگر ما نیز شرایط ویژه‌ای برای خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ نیز در نظر گرفته‌ایم که در انتهای مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

صفحه نمایش و طراحی ظاهری A54 سامسونگ

از جمله دلایل ترند شدن خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ در اینترنت، صفحه نمایش آن است. به جرات می‌توان گفت که برگ برنده گوشی A54 سامسونگ صفحه نمایش قدرتمند 6.4 اینچی آن است. این صفحه نمایش دارای پنل OLED با وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل است. تراکم پیکسلی این مانیتور 403 پیکسل و نرخ نوسازی آن 120 هرتز می‌باشد.

میزان روشنایی صفحه این گوشی تا 1000 نیت می‌رسد که نسبت به مدل های قبلی 200 نیت بالاتر است. در زیر نور آفتاب وضوح این صفحه نمایش تغییری نخواهد کرد و به راحتی می‌توانید در محیط‌های روباز با گوشی خود کار کنید. این مجموعه از دلایل باعث شده تا گوشی a54 یکی از بهترین صفحات نمایش را در بین میان رده‌ها داشته باشد. که همین موضوع از جمله دلایلی است که افراد حتی با بودجه پایین علاقه به خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ پیدا کرده‌اند. 

کارایی و عمر باتری

از دیگر دلایلی که باعث ترند شدن خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ در اینترنت بشود، پردازنده‌های داخلی و باتری قوی آن است. باتری 5000 میلی آمپری این گوشی به شما این امکان را می‌دهد که تا 18 ساعت وب گردی و تا 20 ساعت امکان تماشای ویدیو داشته باشید. باتری گوشی a54 سامسونگ برای آنکه از 0 به 100 درصد شارژ برسد 63 دقیقه زمان نیاز دارد که با توجه به مدل‌های مشابه می‌توان امتیاز 8 را به آن داد.

یکی از دلایل علاقه مردم به خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ کارایی داخلی قوی آن است. این گوشی دارای تراشه اگزینوس 1380 می‌باشد که با فناوری 5 نانومتری ساخته شده است. مزیت استفاده از این تراشه این است که دارای CPU و GPU قدرتمندی است که باعث شده گوشی a54 سامسونگ برای بازی‌های موبایلی گزینه مناسبی باشد.

تراشه اگزینوس به کار رفته در A54 دارای یک پردازنده با دو کلاستر 4 هسته Cortex-A78 و 4 هسته Cortex-A55 است. همچنین از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 در طراحی آن استفاده شده که برای فعالیت‌های گرافیکی عملکرد بسیار مناسبی دارد.

به طور کلی نمی‌توان سرعت و قدرت این گوشی را با مدل‌های بالا رده مانند S23 Ultra مقایسه کرد. اما در بین گوشی‌های هم سطح خود یکی از بهترین عملکردها متعلق به گوشی a54 است. همین موضوع باعث شده که قیمت این گوشی نسبت به مدل‌های مشابه کمی بالاتر باشد. اگر بودجه کافی برای خرید آن را ندارید پیشنهاد ما به شما خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ است که در انتها شرایط آن را بررسی خواهیم کرد. 

کیفیت دوربین

گوشی a54 سامسونگ دارای 3 دوربین در عقب و یک دوربین سلفی در جلو است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل، دوربین اولترا واید آن 12 مگا‌پیکسل و دوربین ماکرو آن 5 مگا‌پیکسل هستند که در کنار هم یک مجموعه بی‌نظیر برای عکاسی به وجود آورده‌اند. همچنین کیفیت دوربین سلفی a54 32 مگا‌پیکسل است که برای عکاسی شخصی، تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و موارد مشابه گزینه مناسبی است.

اگر قصد خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ را دارید باید بدانید که دوربین اصلی a54 کیفیت بی‌نظیری در عکاسی روز دارد. وضوح تصویر و کیفیت رنگ‌های واقعی و همچنین درخشانی مناسب از جمله ویژگی‌های عکس گرفته شده با a54 سامسونگ در روز است. مانند اکثر گوشی‌های میان رده سامسونگ عملکرد این دوربین در شب تا حدود 30 درصد کاهش می‌یابد. اما با این وجود نمی‌توان منکر کیفیت عکاسی این دوربین حتی در شب در مقایسه با مدل‌های مشابه شد. 

شرایط خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ

ویژگی‌های خاص گوشی a54 سامسونگ باعث شده تا این گوشی نسبت به مدل‌های مشابه میان رده قیمت کمی بالاتری داشته باشد. اما ما در قسطی کلاب در تلاشیم تا با فراهم کردن شرایط خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال به شما کمک کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب از بین طرح‌های موجود مانند بایچک، هامرز، پایا، هوشمند فردا و طرح متناسب با بودجه خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ بنمایید.

لازم به ذکر است در صورت تمایل می‌توانید به جای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ این گوشی را به صورت نقدی از سایت ما خریداری کرده و با گارانتی مرجوعی درب منزل خود تحویل بگیرید. کیفیت تمامی محصولات به فروش رفته در سایت قسطی کلاب توسط این شرکت تضمین می‌گردد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a52s

خرید قسطی گوشی a52s
گوشی a52 مانند نسخه قبلی خود a51 از فروش بسیار بالایی برخوردار شد. برای خرید قسطی گوشی a52s به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

تبلت مایکروسافت اقساطی

 تبلت مایکروسافت اقساطی
تبلت مایکروسافت اقساطی، با شرایط ایده آل پرداختی، در کنار ماهیت بی نظیر این برند، سبک طراحی منحصر به فرد، کیفیت رنگ و وضوح تصویر، در مجموعه قسطی...