خرید اقساطی موبایل a21s

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:22:03

برند سامسونگ در دنیای دیجیتال سرآمد و زبانزد همه دنیا است. اگر تمایل به خرید اقساطی موبایل a21s دارید که یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ است، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی موبایل a21s


بررسی مشخصات گلکسی a21s

به طور حتم همه شما با برند معتبر و بسیار مشهور اپل آشنا هستید. اپل در حوزه گوشی‌های هوشمند و دیگر لوازم حوزه تکنولوژی بسیار خوب عمل کرده و جزو بهترین‌ها می‌باشد. حال اگر بخواهیم یکی از جدی‌ترین رقیب‌های این برند را نام ببریم، به طور قطع مجموعه سامسونگ در میان آنها خواهد بود. شرکتی که از سال‌ها پیش همواره در فهرست محبوب‌ترین تولید کنندگان گوشی‌های مختلف قرار داشته است.

گوشی گلکسی a21s که یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این برند بوده نیز با استقبال خوبی مواجه شده است. اگر شما قصد خرید قسطی موبایل a21s را دارید، گفتنی است که می‌توانید با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب و پس از بررسی مشخصات آن، با توجه به شرایط خود، بهترین مزایای ممکن برای خرید اقساطی را انتخاب کنید. 

سامسونگ 

همان طور که می‌دانید، این محصول در بین گوشی‌های میان رده سامسونگ قرار دارد. یعنی به طور خلاصه در این گوشی هوشمند سعی شده تا بهترین امکانات ممکن در کنار قیمتی مناسب و مقرون به صرفه ارائه شود. برای خرید اقساطی موبایل a21s به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از طرفی محصولات میان رده یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین بازارهای گوشی‌های هوشمند بوده و هرساله شاهد رقابت غول‌های تکنولوژی در این حوزه هستیم. از این رو انتخاب یک محصول از بین انبوه مدل‌ها و برندهای مختلف کار بسیار سختی بوده و نیاز به دقت زیادی دارد.

این گوشی هوشمند در سال 2020 عرضه جهانی شده و در همان زمان توانست با فروش خوبی از سوی مخاطبین سامسونگ نیز رو به رو شود. در ادامه به ترتیب به مشخصات ظاهری و سپس فنی این محصول دوست داشتنی سامسونگ خواهیم پرداخت. برای خرید قسطی موبایل a21s به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات ظاهری  

صفحه نمایش 6.5 اینچی این کالا در این بازه قیمتی بسیار معقول بوده و می‌توان این میزان را بسیار مناسب دانست. وزن این گوشی هوشمند به میزان 192 گرم می‌باشد. 

شاید در نگاه اول این وزن اندکی زیاد به نظر برسد، اما با توجه به ابعاد این محصول حجم باتری به کار رفته در آن متوجه خواهیم شد که شرکت سامسونگ چاره‌ای جز این نداشته است. با خرید اقساطی موبایل a21s از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

مشخصات فنی

نوع صفحه نمایش این دستگاه به صورت PLS TFT لمسی خازنی و با 16 میلیون رنگ طراحی شده است. همچنین میزان رزولوشن این محصول 720 در 1600 پیکسل بوده که با توجه به قیمت این محصول بسیار عالی به نظر می‌رسد. ماژول دوربین اصلی در این گوشی به صورت چهارگانه طراحی شده و مشخصات دقیق آنها به شکل زیر است:

• 48 مگاپیکسل (0.8 میکرومتر سایز پیکسل، 1/2.0 اینچ سایز سنسور، لنز واید 26 میلی‌متری، f/2.0، فوکوس خودکار با تشخیص فاز)

• 8 مگاپیکسل (لنز فوق‌عریض، 1/4.0 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)

• 2 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)

• 2 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)

اگر قصد عکاسی فوق حرفه‌ای با این گوشی را نداشته باشید، می‌توان دوربین این محصول را قابل قبول دانست. اما به طور کلی در نور کم عکس‌های جالبی را ثبت نمی‌کند. دوربین سلفی به کار رفته در این محصول دارای مشخصات زیر می‌باشد:

• 13 مگاپیکسل (1.12 میکرومتر سایز پیکسل، 1/3.1 اینچ سایز سنسور، لنز واید، f/2.2)

تراشه‌ای که مجموعه سامسونگ در این محصول خود استفاده کرده، 8 نانومتری و از نوع Exynos 850 است. در این بازه قیمتی می‌توان انتخاب این تراشه را یکی از بهترین گزینه‌های ممکن دانست.

نوع و ظرفیت باتری این گوشی هوشمند نیز یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بوده که با شارژ سریع 15 وات تغذیه می‌شود. 

خرید قسطی موبایل a21s

در نهایت شما می‌توانید برای خرید قسطی گلکسی a21s، خرید اقساطی موبایل برندهای مختلف و یا هر کالای دیجیتال دیگری، با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب از شرایط آن مطلع شوید. همچنین لازم به ذکر است که این مجموعه در کنار فروش قسطی گوشی، فروش به صورت نقدی هم انجام داده و شما می‌توانید بر اساس شرایط خود تمام هزینه را به صورت نقدی پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید اقساطی موبایل a21s و کسب وام خرید اقساطی به سایت قسطی کاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ لنوو آیدیاپد

خرید اقساطی لپتاپ لنوو آیدیاپد
لپ‌تاپ‌های لنوو از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار می‌باشند و بهترین گزینه برای خرید هستند. برای خرید اقساطی لپتاپ لنوو آیدیاپد به بخش...

خرید گوشی a01 core

خرید گوشی a01 core
برند استثنایی سامسونگ با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا برترین گوشی‌های هوشمند دنیا را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی ...