خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/11 00:45:53

برند شیائومی گوشی‌های متنوع و جذابی دارد. یکی از مدل‌های جذاب شیائومی Redmi note 10 pro نام دارد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو


معرفی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

گوشی ردمی نوت 10 پرو به عنوان یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط شرکت شیائومی به حساب می‌آید. خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو یکی از ساده‌ترین راه‌های تهیه این گوشی هوشمند و استفاده از امکانات آن است. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که با برند شیائومی آشنایی نداشته باشد.

اما پس از فروش برند شیائومی حالا چندین سال است که این برند به صورت کاملا مستقل به طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند می‌پردازد. یکی از نقاط قوت گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط برند شیائومی کیفیت بالای محصولات و همچنین قیمت مناسب آن است. این موضوع سبب شده تا بسیاری از علاقه مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند، محصولات برند شیائومی را جهت خرید، انتخاب نمایند.

در میان گوشی‌های هوشمند شیائومی بهتر است نگاه به ردمی نوت 10 پرو بیندازیم. این گوشی در تاریخ 4 مارس 2021 معرفی گردید و پس از گذشت تنها بیست روز یعنی در تاریخ 24 مارس 2021 به بازارهای جهانی عرضه گردید. در طراحی گوشی ردمی نوت 10 پرو از ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری بروزی استفاده شده است. 

به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 پرو یک نمونه از این گوشی را خریداری نمود. همچنین با خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو تهیه این گوشی با شرایط مناسب امکان پذیر خواهد بود.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

شیائومی برای طراحی گوشی ردمی نوت 10 پرو از قطعات سخت افزاری قدرتمندی استفاده کرده است. جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید صفحه نمایش استفاده شده در قسمت نمایشگر این گوشی از نوع AMOLED می‌باشد. این نمایشگر از ابعاد 6.67 اینچ برخوردار بوده که کیفیت تصاویر قابل نمایش آن 1080 در 2400 پیکسل است. 

همچنین در قسمت نمایشگر گوشی ردمی نوت 10 پرو از یک محافظ صفحه مناسب با نام " کورنینگ گوریلا گلس 5 " استفاده شده است. این گوشی قابلیت استفاده از دو سیم کارت را به صورت همزمان دارا می‌باشد. بنابراین گوشی ردمی نوت 10 پرو گزینه مناسبی برای تمامی اقشار جامعه خواهد بود. 

زیرا بسیاری از افراد تمایل دارند تا از دو سیم کارت به صورت همزمان استفاده نمایند. با گذر از ویژگی‌های ظاهری و همچنین سخت افزاری این گوشی به مهم‌ترین قسمت آن یعنی تراشه Qualcomm SM7150 Snapdragon 732G می‌رسیم. این تراشه هشت نانومتری جزو یکی از قدرتمندترین قطعات سخت افزاری موجود در دنیای گوشی‌های هوشمند است. 

علاوه بر این تراشه، گوشی ردمی نوت 10 پرو دارای یک پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی با نام Adreno 618 می‌باشد. این محصول شیائومی در هنگام خرید از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند که پس از اتصال به اینترنت در صورت بروز آپدیت، قابل بروزرسانی خواهد بود. همچنین یکی از مهم‌ترین قطعات سخت افزاری این گوشی دوربین آن است.

بهتر است بدانید گوشی ردمی نوت 10 پرو از چهار دوربین با میزان کیفیت 108، 8، 5 و 2 مگاپیکسل برخوردار است. همچنین این گوشی دارای دوربین سلفی با کیفیت 16 مگاپیکسل می‌باشد.

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 پرو با شرایط عالی

امروزه بسیاری از افراد برای خرید گوشی‌های هوشمند و همچنین کالای دیجیتال از راه‌هایی مانند خرید نقدی و اقساطی استفاده می‌کنند. بهتر است بدانید خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو مناسب‌ترین راه برای تهیه این گوشی هوشمند است. زیرا با خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 پرو می‌توان این گوشی را به صورت اقساطی تهیه نمود؛ به این ترتیب فشار کمتری به اقتصاد خانواده وارد خواهد شد.

بنابراین اگر تصمیمتان برای خرید اقساطی موبایل نهایی شده است شما می‌توانید جهت خرید به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید. شاید بپرسید چرا قسطی کلاب؟ 

به این خاطر که فروشگاه قسطی کلاب یکی از باسابقه‌ترین فروشگاه‌های فعال حوزه فروش قسطی گوشی است. همچنین این فروشگاه شرایط خوبی را برای خرید اقساطی گوشی در نظر گرفته است. بنابراین شما می‌توانید جهت خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوشمند به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از شرایط دریافت وام خرید اقساطی مطلع گردید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco x5

خرید قسطی گوشی poco x5
یکی از برترین محصولات شیائومی مدل poco x5 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی poco x5 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی ایرپاد پرو 2 با چک

خرید قسطی ایرپاد پرو 2 با چک
اگر تمایل به خرید قسطی ایرپاد پرو 2 با چک دارید به بخش هدفون در دسته بندی کلای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...