خرید اقساطی گوشی a12

تاریخ انتشار:
1403/2/25 05:45:16

کمپانی سامسونگ بهترین تولید کننده تلفن همراه در دنیا است که دارای تنوع محصولاتی بالایی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a12 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a12


بررسی گوشی a12

در این مقاله قصد داریم در مورد یک میان‌رده جدید با دوربین‌های چهارگانه صحبت کنیم که توسط کمپانی سامسونگ به بازار عرضه شده است. در مورد این گوشی باید گفت که یک باتری فوق‌العاده 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

این اسمارت‌فون اقتصادی از فناوری‌های مناسبی پشتیبانی می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این گجت آشنا شوید. قابلیت خرید اقساطی گوشی a12 در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی و ساخت

این اسمارتفون دارای طراحی ناچ یا حفره است. کلیدهای پاور و تنظیم صدا در سمت راست و شیار مخصوص سیمکارت نیز، در سمت راست قرار دارد. پنل جلو را نمایشگر فرا گرفته است و در کل، حاشیه‌های کمی دارد. وزن این گوشی 205 گرم می‌باشد و بدنه‌ای از جنس پلاستیک با کیفیت مناسب دارد.

ابعاد اين گوشی برابر با 164 * 75.8 * 8.9 میلی‌متر مكعب می‌باشد. در این گوشی سنسور اثر انگشت بر روی پاور تطبیق یافته است، همچنین این گوشی در رنگ‌های قرمز، مشکی، سفید و آبی تولید شده است.

نمایشگر

سامسونگ a12 داری یک نمایشگر 6.5 اینچی است که از فناوری TFT برخوردار می‌باشد. رزولوشن تصویر در این نمایشگر 720×1560 پیکسل است و نسبت ابعاد تصویر نیز، معادل 9:19.5 می‌باشد. 

نسبت نمایشگر به بدنه در حدود 83.4 درصد می‌باشد و تراکم پیکسلی اين گوشی معادل 264 پیکسل در اینچ است. با خرید قسطی گوشی a12 کاوش کنید، فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید.

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری

در این گوشی از سیستم عامل اندروید نسخه 10 برخوردارید. تراشه 12 نانومتری موجود در این گوشی ساخت شرکت مدیاتک است و مدل MT6765 هلیو P35 می‌باشد. در کنار پردازنده اصلی با پردازشگر گرافیکی PowerVR GE8320 رو به رو هستید. این گجت در سه ورژن متنوع رم و حافظه به بازار عرضه شده است. 

رم با ظرفیت‌های 3، 4 و 6 گیگابایت و حافظه با ظرفیت‌های 32، 64 و 128 ارائه می‌شود. در صورت نياز، امكان استفاده از يک حافظه جانبی microSDXC را نيز خواهيد داشت.

دوربین‌های چهارگانه و سلفی

دوربین اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است و دوربین دوم نیز، یک سنسور اولترا واید 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و زاویه پوشش 115 درجه می‌باشد. در کنار این دو دوربین، سنسورهای ماکرو و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی قرار دارند تا درون یک ماژول مربع شکل واقع در سمت چپ پنل پشتی قرار گیرند. در پایین ماژول مربعی بایک فلاش LED مواجه هستید. 

علاوه بر این یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2 در این اسمارتفون موجود است. با خرید اقساطی گوشی a12 عکس‌هایی به یادماندنی ثبت نمایید! 

باتری ماندگار

این اسمارتفون به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که با یک شارژر پرسرعت 15 واتی شارژ می‌شود. زمان تقریبی شارژ در حدود 60 دقیقه است. با خرید قسطی گوشی a12 همیشه شارژ بمانید! 

امکانات و قابلیت‌های ویژه

در این اسمارتفون از امکانات و قابلیت‌های مناسب دیگری برخودارید که برخی از آنها در ذیل آمده است:

• پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری

• برخورداری از وای فای، بلوتوث، GPS و USB تایپ C

• برخوردرای از حسگر اثر انگشت

• برخورداری از رادیوی FM و امکان ضبط

پیشنهاد خرید اقساطی گوشی a12

برای خریداری گوشی سامسونگ A12 به قسطی کلاب مراجعه فرمایید. این فروشگاه، شرایط ویژ‌ه‌ای را برای خريد اقساطي گوشی بدون چک فراهم کرده است. پس شما می‌توانيد با كمک تسهيلات قسطی كلاب، اين گوشی مقرون به صرفه را با شرايط دريافت وام سفارش دهيد و سپس به صورت اقساط خريداری كنيد. پيشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی a12 از قسطی كلاب است!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ایفون 12 پرو

خرید قسطی گوشی ایفون 12 پرو
جذاب‌ترین گوشی اپل در سال‌های اخیر گوشی iphone 12 pro می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ایفون 12 پرو به بخش کالای دیجیتال در سایت...

خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 از قسطی کلاب
اگر به دنبال خرید گوشی آیفون با قیمتی مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 از بخش موبایل در دسته بندی...