خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 09:38:58

کمپانی چی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد که با وجود سابقه کمی که دارد، توانسته اعتماد ایرانیان را به خود جلب کند. برای خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس


ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی‌پلاس مدل KD1048T

ماشین لباسشویی جدید جی پلاس دارای 10.5 کیلوگرم وزن می‌باشد. از موتوری قدرتمند و پیشرفته با نام اینورت‌دایرکت درایو برخوردار است که با سرعت 1400 دور بر دقیقه کار می‌کند، همچنین از یک نمایشگر لمسی برخوردار است که مجهز به فناوری (LED) می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مزایای این وسیله مهم آشنا کنیم. قابلیت خرید قسطی لباسشویی جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی مناسب!

این مدل در دو رنگ زیبا و پرفروش سفید و نقره‌ای ساخته شده است. ماشین لباسشویی جی پلاس دارای برچسب مصرف انرژی A+++ می‌باشد و آب و برق کمی مصرف می‌کند. از ویژگی‌های مهم این لباسشویی، قابلیت اضافه کردن لباس در حین پروسه شستشو (Add Cloths) است.

طراحی این دستگاه طوری می‌باشد که پنل در سمت راست و برنامه‌های شستشو در قسمت وسط قرار گرفته شده است. این ماشین لباسشویی دارای ابعادی معادل 85*58*59.5 سانتی‌متر مکعب می‌باشد. یک سیستم خشک کن دارد که از ظرفیت 6 کیلوگرمی برخوردار می‌باشد، همچنین با نور داخلی دیگ (Tube Light) مجهز شده است.

امکانات خوب!

ظرفیت این لباسشویی که برای نیازهای یک خانواده متوسط و حتی پرجمعیت مناسب است. درب این دستگاه از سمت جلو باز می‌شود، همچنین این مدل دارای 12 برنامه اصلی و 7 برنامه تکمیلی جهت شستشو می‌باشد که در صورت نیاز می‌توانید به دلخواه به برنامه اضافه نمایید. 

هر کدام از این برنامه‌ها توسط پنل نمایشگر قابل انتخاب است. در ادامه با قابلیت‌ها و ویژگی‌های این ماشین لباسشویی آشنا خواهیم شد. با خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس از یک وسیله کاربردی با خصوصیات متنوع برخوردار خواهید شد.

• برنامه شستشوی سریع (Go Quick)

این برنامه به شما کمک می‌کند تا در زمانی کوتاه به مدت 14 دقیقه لباس‌های خود را به سرعت شستشو داده و اتو کنید. این قابلیت به خصوص هنگامی که برای یک سمینار و یا مهمانی عجله دارید و لباستان حاضر نیست بسیار مفید است.

• برنامه شستشوی لباس‌های پشمی (Wool Hand Wash)

برنامه کاربردی دیگر این ماشین مخصوص شستشو با دست می‌باشد. این برنامه به خصوص برای شستشوی لباس‌های پشمی با کیفیت مناسب، شبیه‌سازی شده است. با خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس حتی لباس‌های پشمی خود را نیز در لباسشویی خواهید شست!

• برنامه شستشوی لباس‌های پر (Feather)

اگر لباس‌های خاصی مانند ژاکت، جلیقه و کت دارید که از پر درست شده است، نگران نباشید. جی‌پلاس قابلیت شستشوی این نوع از لباس‌ها را نیز فراهم کرده است!

• برنامه شستشوی اقتصادی (ECO)

در این ماشین یک برنامه اختصاصی به منظور شستشوی مقرون به صرفه در نظر گرفته شده که به کاهش مصرف انرژی آب و برق کمک شایانی می‌کند. با خرید قسطی لباسشویی جی پلاس بهینه مصرف کنید!

• برنامه شستشوی بهداشتی و قابلیت شستشو با ازون (Hygiene Mate) و (Ozone Wash)

این برنامه کمک می‌کند تا میکروب‌های موجود بر روی لباس‌ها از بین برود و البسه شستشوی کامل و بهداشتی داشته باشند. به علاوه، برای استریلیزه و بوزدایی پارچه‌ها می‌توانید از برنامه شستشو با ازون استفاده کنید.

• برنامه شستشوی لکه‌ها (Stain Care)

در این دستگاه لباسشویی یک برنامه مخصوص وجود دارد که قادر است تا 24 نوع لکه مختلف را محو کند!

• سایر برنامه‌های شستشوی (Other Programs)

در این ماشین لباسشویی می‌توانید از برنامه‌هایی مثل برنامه شستشوی لباس‌های لانژری (Lingerie Care)، برنامه ضد چروک (Antiwrinkle) برنامه شستشوی لباس‌‌های سنگین و زمستانی (Winter Clothes)، برنامه شستشوی اقلام حجیم (Bulky)، برنامه شستشوی لباس‌های ابریشمی (Silk Clothes) و همچنین شستشو در زمان دلخواه برخوردار شوید.

پیشنهاد خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس

برای تهیه این ماشین لباسشویی می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این فروشگاه اینترنتی، تسهیلاتی برای خرید وسایل مورد نیاز ایرانیان فراهم شده است. شما می‌توانید با یکی از روش‌های موجود در سایت اقدام به گرفتن وام نمایید و چند روز بعد وسیله مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی لباسشویی جی پلاس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مایکروویو فلر

خرید اقساطی مایکروویو فلر
خرید اقساطی مایکروویو فلر، یک فرصت ویژه برای تهیه این محصول با کیفیت تحت شرایط ویژه از سایت قسطی کلاب است. در این فرآیند شما می توانید حتی با ...

وسایل برقی آشپزخانه

وسایل برقی آشپزخانه
وسایل برقی آشپزخانه از جمله وسایلی به حساب می آيد که بسیار کاربردی است و به تمامی افراد کمک می کند که کارهای خود را به راحتی انجام...