خرید اقساطي گوشی s21 fe با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/7 17:14:19

یکی از گوشی‌های دوست داشتنی سامسونگ مدل s21 fe می‌باشد. برای خرید اقساطي گوشی s21 fe با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي گوشی s21 fe با چک



گوشی s21 fe

شاید به دنبال خرید یک گوشی با مشخصات فوق‌العاده و قیمتی مناسب باشید. شاید قصد خرید قسطی یک گوشی با مشخصات مدنظرتان را داشته باشید. شاید خرید قسطي گوشی s21 fe یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار باشد. یک گوشی در رده پرچمداران اقتصادی که با کیفیتی بسیار بالا و امکانات فوق‌العاده، توسط شرکت سامسونگ تولید و وارد بازار شده است. در ادامه با ما باشید تا با این محصول بیشتر و بهتر آشنا شویم. 

سامسونگ، برندی برتر

سامسونگ یکی از بهترین برندهای دنیا در زمینه تولید کالای دیجیتال بخصوص گوشی‌های تلفن همراه است. برندی کره‌ای که هرساله با تولید گوشی‌هایی باکیفیت، قدرت خود را به رخ رقیبان سرسخت خود می‌کشد. این برند سری‌های مختلفی از گوشی‌های خود را هرساله معرفی می‌کند. این سری‌ها شامل گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار است. 

گوشی‌های میان‌رده، گوشی‌هایی اقتصادی هستند و همانطور که از اسم آن‌ها مشخص است، محصولاتی با مشخصات و قیمتی نه چندان بالا می‌باشند. سری دیگر گوشی‌های سامسونگ، سری پرچمدار است. این گوشی‌ها از برترین و بروزترین تکنولوژی‌های دنیا استفاده می‌کنند. به همین علت هر ساله، یکی از بهترین گوشی‌های تولید شده در جهان به حساب می‌آیند، ولی مانند هر محصول برتری، دارای قیمت به نسبت بالایی هستند.

بعضی از طرفداران سامسونگ به خاطر مشکلات گوناگون، تواناییِ خرید این محصول را ندارند. شرکت سامسونگ به این شرایط توجه زیادی نشان داده است و برای این دست از طرفداران، شروع به تولید گوشی‌های پرچمدار اقتصادی کرده است. گوشی s21 fe یکی از گوشی‌های همین سری است. برای آشنایی با این محصول و شرایط خرید اقساطي گوشی s21 fe با ما در ادامه همراه باشید.

بررسی ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی s21 fe

لازمه اولیه در خرید قسطي گوشی s21 fe آشنایی با ویژگی‌های این محصول است. این گوشی توسط شرکت سامسونگ در تاریخ 4 ژانویه 2022 و با قیمت 750 یورو معرفی و عرضه شد. سیستم عامل این گوشی، مانند تمام گوشی‌های سامسونگ، اندروید است و از اندروید 12 پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری این گوشی one UI 4 با قابلیت ارتقا به نسخه 5.1 است. این رابط کاربری کارآمد مخصوص محصولات سامسونگ می‌باشد. این گوشی، نمایشگری AMOLED با ابعاد 6.4 اینچ دارد. جنس بدنه پشت این محصول، پلاستیک است و فریمی آلومینیومی دارد. این محصول هنگام عرضه، در رنگ‌های مشکی، سفید، زیتونی و بنفش وارد بازار شد.

s21 fe دارای سه دوربین پشتی واید، اولتراواید و تله فوتو است. دوربین اصلی که واید است دارای حسگر 12 مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین اولتراواید، حسگر 12 مگاپیکسلی و دوربین تله-فوتو حسگری 8 مگاپیکسلی دارند. این گوشی دارای دوربین سلفی با حسگر 32 مگاپیکسلی می‌باشد. تمام این دوربین‌ها دارای کیفیتی بسیار خوب هستند و همین دلیل این گوشی را به یکی از گوشی‌های بسیار مناسب برای عکاسی و فیلم برداری تبدیل کرده است. 

این گوشی همچنین دارای اسپیکرهای استریو است که این اسپیکرها در بالا و زیر گوشی قرار گرفته‌اند و صدایی بسیار باکیفیت را پخش می‌کنند. باتری این محصول، ظرفیتی 4500 میلی آمپر بر ساعت دارد و از شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. برخی از مدل‌های این گوشی دارای تراشه Snapdragon 5G و برخی دیگر دارای تراشه Exynos 2100 می‌باشند. این گوشی در ظرفیت‌های 128 و 256 گیگابایت و رم 6 و 8 گیگابایت عرضه شده‌اند. با این توضیحات شاید بد نباشد با هم کمی بیشتر درباره شرایط خرید اقساطي گوشی s21 fe بدانیم.

فروش قسطی کالای دیجیتال

پس از خواندن این مطالب، شاید به فکر خرید قسطي گوشی s21 fe افتاده باشید. امروزه به خاطر شرایط موجود، نقدی خرید کردن جای خود را به خرید اقساطی داده است. سایت‌های بسیار کمی وجود دارند که علاوه بر معتبر بودن، امکان خرید اقساطی را دارا می‌باشند. قسطی کلاب یکی از این سایت‌های معتبر در زمینه فروش اقساطی است. قسطی کلاب با سال‌ها تجربه در زمینه فروش آنلاین و اقساطی، توانسته است به خوبی خود را در سطح کشور مطرح کند. شرایط فروش اقساطی در این سایت به صورت طرح‌های مختلف ارائه شده است. این شرایط و طرح‌ها امکان خرید قسطی برای هر شخصی را فراهم کرده است. اگر به دنبال خرید اقساطي گوشی s21 fe هستید، حتما به سایت قسطی کلاب سر بزنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی S22 اولترا

خرید قسطی گوشی S22 اولترا
جدیدترین گوشی سامسونگ با طراحی بی‌نظیر و کیفیتی بی همتا روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی S22 اولترا به بخش موبایل در دسته...

خرید ساعت هوشمند ایسوس اقساطی

خرید ساعت هوشمند ایسوس اقساطی
فروش ساعت هوشمند ایسوس اقساطی با توجه به طراحی و کیفیت بی نظیری که دارد در سال های اخیر به صورت قابل توجهی افزایش یافته است کاربران و مخاطبان...