خرید اقساطی یخچال دیپوینت مدل Boss

تاریخ انتشار:
1403/2/21 18:26:05

شرکت دیپیونت به طراحی و تولید یخچال می‌پردازد. اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال دیپوینت مدل Boss دارید به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی یخچال دیپوینت مدل Boss

معرفی یخچال دیپوینت مدل Boss 

خرید اقساطی یخچال دیپوینت مدل Boss با شرایط ایده آل برای مصرف کنندگان این محصول در سایت‌های فروش که دارای اعتبار می‌باشند و همچنین مراکز شناخته شده‌ای که در این حیطه فعالیت دارند فراهم می‌باشد. 

نمایندگی‌هایی که در زمینه کالاها خدمات رسانی می‌کنند، با درک اینکه شرایط اقتصادی بد جامعه در روزهای کنونی مردم را تحت فشار گذاشته است، فروش قسطی یخچال دیپوینت را که یکی از لوازم خانگی پر مصرف و نیاز هر خانه می‌باشد از طریق خرید اقساطی یخچال فریزر فراهم ساخته‌اند. یخچال دیپوینت مدل Boss، یکی از کالاهای به روز و با تکنولوژی جدید کمپانی دیپوینت می‌باشد که دارای قابلیت با طراحی زیبا و ایده آل در میان یخچال‌های پهن بهمراه فریزر طراحی و تولید شده است.

به دلیل کیفیت بالای این دستگاه، تقاضا در بین مصرف کنندگان به چشم می‌خورد و در همین راستا، نمایندگی‌های مجاز که در زمینه این نوع برند فعالیت دارند شرایط خرید قسطی یخچال دیپوینت مدل Boss برای مصرف کنندگان این کالا مهیا ساخته‌اند. در ادامه این مطلب برای آشنایی بیشتر با این محصول به مشخصات این دستگاه خواهیم پرداخت.

پهنای این یخچال 86 سانتی متر می‌باشد که بلندی و ارتفاع آن 190 سانتی متر طراحی شده است. عمق این مدل یخچال، 74 سانتی متر در نظر گرفته شده است. این وسیله خانگی دارای سایز و ظرفیت 580 لیتری می‌باشد که فضای مناسبی را جهت استفاده و رفاه مصرف کنندگان دارا می‌باشد.

 از سمت دیگر از آنجایی که  فریزر این وسیله در بخش پایین این دستگاه قرار گرفته است، قابلیت هماهنگی و بخش بندی مواد تغذیه در این مدل در برابر طرح‌های دیگر کامل تر می‌باشد. تولید کننده دیپوینت با طرح‌ها و رنگ‌های استیل و همچنین نقره‌ای در قسمت محفظه در نوع تیتانیوم موجود می‌باشد. این یخچال فریزر به شکلی زیبا و مدرن در بین وسایل خانگی طراحی شده است.

یخچال فریزر دیپوینت مدل BOSS مدل به روز و همراه با فناوری‌های جدید می‌باشد. که در مدل یخچال فریزر به صورت بالا و پایین طراحی و تولید شده است. این طرح یخچال دیپوینت دارای کمپرسور اینورتر دیجیتالی می‌باشد که طول عمر بالایی دارد.

کمپرسور این دستگاه، دارای کاربردی با صدایی کم می‌باشد که در برابر کمپرسور‌های قدیمی از تفاوت زیادی برخوردار می‌باشد. صدای کم این دستگاه هنگام کارکرد باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جلب کند. برای خرید اقساطی یخچال دیپوینت مدل Boss به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این دستگاه دارای قسمت نگهداری از میوه جات و سبزیجات است. این قسمت از تکنولوژی تنظیم رطوبت به صورت خودکار برخوردار می‌باشد. این فناوری باعث می‌شود مواد تغذیه موجود در یخچال به مدت زیادی سالم و تازه حفظ شود. 

بررسی ویژگی‌های یخچال دیپوینت مدل BOSS

1. دارای کمپرسور اینورتر به صورت هوشمند

2. دارای یخ ساز و همچنین آبریز به صورت دیجیتال

3. دارای سیستم کنترل کننده رطوبت داخل یخچال دپوینت

4. دارای سیستم فیلتر یخچال دیپوینت با کیفیت بالا

5. دارای کمپرسور اینورتر به صورت خطی

6. متریال به کار رفته در بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ می‌باشد

7. سیستم هوا در این یخچال به صورت چندگانه جریان دارد

8. دارای سیستم کنترل دما

9. دارای آلارم هشدار دهنده هنگام  باز ماندن درب یخچال و فریزر

10. قابلیت داشتن لامپ  به صورت LED در داخل یخچال

11. دارای بخش نگهدارنده جهت میوه جات و سبزیجات با سیستم هوشمند کنترل رطوبت 

شرایط خرید قسطی یخچال دیپوینت مدل Boss

خرید اقساطی یخچال دیپوینت مدل Boss در فروشگاه‌های مجاز و همچنین سایت اینترنتی قسطی کلاب برای طرفداران این محصول با شرایط مطلوب در این مراکز ارائه داده می شود. این فروشگاه اینترنتی با ارائه دادن کالاهای با کیفیت و مرغوب توانسته است رضایت مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این سایت در زمینه انواع لوازم خانگی و کالاهای دیگر به صورت قسطی و نقدی فعالیت شایانی دارد.

این سایت خدماتی کالاهای جدید با تکنولوژی روز دنیا، و شرایط ایده آل برای مصرف کنندگان مهیا ساخته است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب از شرایط خرید قسطی یخچال دیپوینت مدل Boss و کالاهای موجود در این فروشگاه معتبر اطلاعات کافی بدست آورید و جهت خرید اقدام کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولر گازی ایران رادیاتور با چک

خرید قسطی کولر گازی ایران رادیاتور با چک
اگر قصد خرید قسطی کولر گازی ایران رادیاتور با چک را دارید به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از...

خرید قسطی تلویزیون ال جی چکی

خرید قسطی تلویزیون ال جی چکی
با خرید تلویزیون ال جی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، به تماشای تصاویر و صداهای باکیفیت بی‌نظیر ال جی بپردازید. برای خرید قسطی تلویزیون...