خرید قسطی گوشی زد فلیپ 4

تاریخ انتشار:
1403/2/30 18:13:17

یکی از جدیدترین و متفاوت‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل z filip 4 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی زد فلیپ 4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی زد فلیپ 4


گوشی زد فلیپ 4

گوشی گلکسی زد فلیپ 4، یکی دیگر از گوشی‌های تاشو سامسونگ به حساب می‌آید و به دلیل طراحی متفاوتی(اگرچه طراحی این گوشی نسبت به دیگر گوشی‌ها متفاوت است؛ اما نسبت به نسل قبلی(زد فلیپ 3) یک طراحی تکراری به حساب می‌آید) که دارد؛ بسیار پرفروش و پرطرفدار می‌‍باشد. از طرف دیگر، این کالای دیجیتال از سخت افزار مطلوب، دوربین با کیفیت، نرم افزار روان و کاربردی نیز بهره می‌برد. در واقع این ویژگی‌ها سبب می‌شوند تا بسیاری از افراد، به خرید قسطی گوشی زد فلیپ 4 اقدام کنند. در ادامه همراه ما باشید تا این گوشی را به طور کامل بررسی کنیم. 

طراحی و کیفیت ساخت این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال 187 گرم وزن دارد و در رنگ‌های بنفش، صورتی، آبی و گرافیتی موجود می‌باشد. ابعاد این گوشی در حالت باز 165.2 در 71.9 میلی متر است. همچنین در حالتی که گوشی بسته می‌باشد؛ ابعاد آن به 84.9 در 71.9 میلیمتر می‌رسد.

بدنه این کالای دیجیتال بسیار با کیفیت و مطلوب می‌باشد. پشت گوشی از جنس شیشه گوریلا گلس ویکتوس می‌باشد و جلوی گوشی نیز از جنس پلاستیک می‌باشد. حاشیه گوشی نیز آلومینیومی است تا گوشی در برابر ضربه و خراش مقاوم تر شود. توجه داشته باشید که این گوشی گواهی IPX8 دارد و در برابر نفوذ آب(در عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه) نیز مقاوم می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی زد فلیپ 4 به وبسایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از دو لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. لنز اصلی این گوشی مجهز به فوکوس اتوماتیک دوال پیکسل و لرزش گیر اپتیکال می‌باشد و این بدان معنا است که می‌تواند عملکرد بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین لنز اولترا واید این گوشی می‌تواند 123 درجه از فضا را پوشش دهد. دوربین سلفی این گوشی نیز 10 مگاپیکسل کیفیت دارد و ضریب اِف این لنز نیز 2.4 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی زد فلیپ 4 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نمایشگر گلکسی زد فلیپ 4

صفحه نمایش این کالای دیجیتال از نوع Dynamic AMOLED 2X می‌باشد. ابعاد صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچ است. همچنین گوشی در حالت بسته نیز از یک صفحه نمایش 2.1 اینچی(که از نوع Super AMOLED می‌باشد) بهره می‌برد. وضوح صفحه نمایش 1080 در 2640 پیکسل می‌باشد(تراکم پیکسلی 426). صفحه نمایش این کالای دیجیتال بسیار خیره کننده و باکیفیت است و از HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. نرخ نوسازی و همچنین حداکثر روشنایی این صفحه نمایش به ترتیب 120 هرتز و 1200 نیت می‌باشد.

نرم افزار و سخت افزار

این گوشی از جدیدترین نسخه اندروید، یعنی اندروید 12(و One UI 4.1.1) بهره می‌برد. علاوه بر رابط کاربری، این گوشی از یک پردازنده قدرتمند و مطلوب نیز استفاده می‌کند. پردازنده 8 هسته‌ای این گوشی از نوع اسنپدراگون 8 نسل 1+ می‌باشد. همچنین این گوشی از یک پردازنده گرافیکی Adreno 730 نیز استفاده می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی زد فلیپ 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

حافظه داخلی و رم این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از نظر رم، تنها در نسخه 8 گیگابایتی موجود است و از نظر حافظه داخلی نیز به 3 مدل(128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت) تقسیم بندی می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که این گوشی فاقد درگاه کارت حافظه می‌باشد.

باتری این کالای دیجیتال

باتری این کالای دیجیتال 3700 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند یک روز کامل شما را از شارژ کردن گوشی بی نیاز کند.

نحوه خرید قسطی گوشی زد فلیپ 4

طراحی زیبا، سخت افزار خوب باعث می‌شوند تا بسیاری از افراد به خرید اقساطی گوشی زد فلیپ 4(خرید اقساطی) اقدام کنند. فروشگاه قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی موبایل فعالیت دارد و بهترین محصولات را با شرایطی باور نکردنی در اختیار شما قرار داده است. وارد سایت قسطی کلاب شوید و بعد از طی کردن مراحل اعتبار سنجی، کالای مد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید که شما می‌توانید کالای مدنظر خود را نیز به صورت نقدی خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

سایت فروش موبایل

سایت فروش موبایل
قسطی کلاب با راه اندازی یک سایت فروش موبایل سعی کرده است تا با ارائه ی خدماتی مانند فروش اقساطی موبایل بهترین زمینه را برای افرادی که می خواهند....

فروش موبایل

فروش موبایل
اگر تمایل به خرید موبایل به صورت آنلاین دارید، می توانید به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید. در طرح جدیدی که وبسایت قسطی...