خرید قسطی گوشی پوکو m3

تاریخ انتشار:
1403/2/24 07:50:15

گوشی‌های جذاب شیائومی با نام POCO به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی گوشی پوکو m3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی پوکو m3


بررسی مشخصات فنی گوشی پوکو m3

گوشی پوکو m3 در تاریخ 24 نوامبر سال 2020 میلادی به بازار‌های جهانی عرضه شده است و از طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات کمپانی شیائومی برخوردار می‌باشد و این عامل باعث شده است تا میزان علاقه جوانان برای خرید قسطی گوشی پوکو m3 افزایش چشمگیری را تجربه کند. این کالای دیجیتال دارای ابعاد 9.6*77.3*162 میلی‌متر است و وزن نهایی آن به دلیل استفاده از پلاستیک در ساخت فریم و قاب پشتی گوشی پوکو m3 به 196 گرم کاهش یافته است.

این اسمارت فون زیبا و جذاب دارای یک نمایشگر 6.53 اینچی و از نوع IPS LCD است و تراکم پیکسل‌های آن در حدود 395 پیکسل در هر اینچ مربع می‌باشد و مجهز بودن این نمایشگر به محافظ گوریلا گلس 3 باعث شده است تا مقاومت آن در برابر ضربه و آسیب‌های فیزیکی افزایش یابد و این ویژگی مهم زمینه را برای افزایش خرید اقساطی گوشی پوکو m3 توسط علاقه‌مندان به محصولات شیائومی فراهم کرده است. 

کمپانی شیائومی در فرایند ساخت این محصول از تراشه‌های 11 نانومتری Qualcomm SM6115 Snapdragon 662 استفاده کرده است و پردازنده 8 هسته‌ای این گوشی هوشمند از 4 پردازنده Kryo 260 Gold با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز و 4 هسته Kryo 260 Silver با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است و پردازنده گرافیکی این محصول از نوع Adreno 610 می‌باشد و این قابلیت‌ها باعث شده‌اند تا گوشی پوکو m3 به راحتی بازی‌های سنگین و گرافیکی را اجرا کند و به انتخاب مناسبی برای جوانان تبدیل شود.

این گوشی هوشمند در مدل‌های 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است و شما می‌توانید بر اساس نیاز‌های خود برای خرید قسطی گوشی پوکو m3 اقدام کنید و از ویژگی‌های شگفت انگیز آن بهره‌مند شوید. گوشی پوکو m3 از طراحی بسیار زیبا و تاثیرگذاری برخوردار است.

دوربین‌های گوشی پوکو m3

دوربین‌های پشتی گوشی پوکو m3 از کیفیت مناسبی در مقایسه با قیمت این کالای دیجیتال برخوردار هستند و توانایی ثبت تصاویر با کیفیت‌های 48، 2 و 2 مگاپیکسل را دارند و وجود امکانات و قابلیت‌هایی همچون: فوکوس خودکار، تشخیص فاز، فلش LED، پانوراما و HDR باعث شده است تا این دوربین‌ها عملکرد قابل قبولی را در شرایط مختلف از خود نشان دهند و علاقه‌مندان به هنر عکاسی تمایل زیادی را برای خرید اقساطی گوشی پوکو m3 داشته باشند.

لازم به ذکر است که دوربین‌های پشتی این اسمارت فون قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارند و ویدیو‌های ضبط شده توسط این دوربین‌ها از کیفیت و شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند. 

همچنین، دوربین سلفی گوشی پوکو m3 دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی و لنز واید می‌باشد و می‌توان از آن برای فیلمبرداری با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه استفاده کرد و عملکرد مناسب این دوربین در شرایط جوی مختلف موجب شده است تا میزان فروش قسطی موبایل شیائومی مدل پوکو m3 به میزان قابل توجهی افزایش یابد. این محصول به یک پردازنده 8 هسته‌ای قدرتمند مجهز است.

باتری گوشی پوکو m3

این اسمارت فون مجهز به یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت نهایی 6000 میلی آمپر می‌باشد و این گوشی زیبا و قدرتمند به همراه یک شارژر سریع 18 وات به خریداران عرضه می‌شود. 

همچنین، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که امکان استفاده از این گوشی به عنوان یک پاور بانک 2.5 وات وجود دارد و شما می‌توانید از این محصول برای شارژ کردن ساعت‌های هوشمند و یا سایر ابزار‌های الکتریکی خود استفاده کنید و در واقع، این ویژگی مهم و کلیدی باعث شده است تا خرید قسطی گوشی پوکو m3 توسط علاقه‌مندان افزایش یابد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مناسب‌ترین گزینه برای خرید اقساطی گوشی پوکو m3 می‌باشد.

چرا قسطی کلاب بهترین مجموعه برای خرید قسطی گوشی پوکو m3 محسوب می‌شود؟

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب از سال‌ها تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی موبایل شیائومی برخوردار است و شهرت و اعتبار این مجموعه در میان خریداران نتیجه سال‌ها تلاش روزمره قسطی کلاب در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است. 

بنابراین، چنانچه قصد خرید نقدی و یا خرید اقساطی گوشی شیائومی و یا هر نوع محصول دیگری را دارید، تنها کافی است تا به سایت رسمی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و مناسب‌ترین شرایط خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی شیائومی مدل poco

خرید گوشی شیائومی مدل poco
به زودی یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی به بازار عرضه خواهد شد. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی شیائومی مدل poco دارید به بخش کالای ...

خرید تبلت قسطی لنوو

خرید تبلت قسطی لنوو
لنوو یکی از شرکت های بسیار معتبر در زمینه تولید کالاهای دیجیتال است که تبلت های با کیفیتی نیز ساخته و روانه بازار می کند. برای خرید اقساطی انواع...