فروش اقساطی کولر گازی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/9 15:01:31

برای فروش اقساطی کولر گازی ال جی به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی کولر گازی ال جی


فروش اقساطی کولر گازی ال جی، یک پیشنهاد استثنایی برای خرید کولر است. کولر گازی یک نوع تهویه هوا است که گرما موجود در محیط را به خارج از آن محیط انتقال می دهد و باعث خنک شدن دمای آن مکان می شود. در کولرهای گازی از انواع گازها استفاده می شود. کولرهای گازی عمدتا از دو بخش تشکیل می شوند. یک بخش در داخل ساختمان و قسمتی دیگر خارج از ساختمان قرار می گیرد.

کولر گازی اقساطی و نحوه کار آن

کولر گازی از دو بخش کمپرسور و کندانسور تشکیل می شود. بخش کمپرسور همان قسمتی است که داخل ساختمان قرار می گیرد. قسمت کندانسور نیز در خارج ساختمان نصب می شود. این دو بخش توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند.

لوله نازک تر گاز سرد را از کندانسور به کمپرسور انتقال می دهد و لوله ی ضخیم تر گاز گرم را از قسمت داخلی به قسمت بیرونی می رساند. نحوه ی کار و عملکرد کولر گازی به این شکل می باشد. برای برخورداری از شرایط ویژه فروش اقساطی کولر گازی ال جی با قسطی کلاب همراه باشید.

مزایای استفاده از کولر گازی اقساطی

1.کولر گازی به سرعت دمای محیط را کاهش می دهد و با داشتن فیلترهایی ذرات معلق هوا را نیز از فیلتر خود رد می کند. این دستگاه علاوه بر کاهش دما، رطوبت هوا را نیز کم می کند.

2. در کولرهای آبی کاهش دما با افزایش رطوبت صورت می گیرد اما کولر گازی رطوبت را کمتر می کند. به همین دلیل نیز کولر گازی برای آب و هوای شرجی بسیار مناسب است.

3. در واقع کولر گازی یک موتور گرمایی است که هوا را از محیط گرفته و به محیط گرمتر یعنی خارج انتقال می دهد.

4. در کولرهای گازی چرخه انتقال هوا می تواند معکوس نیز باشد یعنی به عنوان وسیله گرمایشی از آن استفاده شود. در واقع یک دستگاه سرمایشی و گرمایشی است، که در هر موقع از سال می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

5. به دلیل ایزوله بودن محل نصب کولر گازی و ارتباط دستگاه های بیرونی و داخلی تنها توسط لوله ها، هیچ آلودگی و یا ذرات معلقی از بیرون وارد محیط نمی شود. فروش اقساطی کولر گازی ال جی فرصتی مناسب برای خرید کولر است.

فروش اقساطی کولر گازی ال جی در قسطی کلاب

روزهای تابستان به زودی فرا می رسند. اگر هنوز اقدام به خرید کولر گازی نکرده اید می توانید از شرایط فروش ویژه فروش اقساطی کولر گازی ال جی برخوردار شوید. قسطی کلاب یک مجموعه اینترنتی است که کالاهای اساسی خانواده را به فروش می رساند.

این تیم برای کاهش فشارهای اقتصادی و مالی وارد آمده بر خانواده شرایط خاصی را برای فروش کالاهای خود قرار داده است. در قسطی کلاب اگر کالای مورد نظر شما بیشتر از پنج میلیون تومان قیمت داشته باشد شما می توانید با پرداخت فقط 30 درصد از کل قیمت ، محصول را خریداری نمایید و بقیه مبلغ را به صورت اقساط 3 تا 12 ماهه بپردازید.

اگر قیمت کالا کمتر از پنج میلیون تومان باشد بدون هیچ پیش پرداختی کل مبلغ را به صورت اقساط یک ساله می پردازید. قیمت کولرهای گازی ال جی در قسطی کلاب حدود هشت میلیون تومان است که می توانید با پیش پرداختی تقریبا 5/2 میلیون تومان آن را خریداری نموده و باقی مبلغ را هر ماه بپردازید. با فروش اقساطی کولر گازی ال جی در کنار شما هستیم.

 برای یک خرید اینترنتی اعتماد و اطمینان بزرگترین مسئله است. شاید نگران این موضوع باشید که بعد از خرید و تحویل کالا اگر محصول مشکل و یا ایرادی داشت ما از آن پشتیبانی نکنیم.

راجع به این موضوع باید گفت قسطی کلاب تمامی کالاها را تضمین می کند و اطمینان داشته باشید اگر مشکلی در محصول خود مشاهده کنید می توانید در طی 24 ساعت آن را برگردانید. از شرایط ویژه فروش اقساطی کولر گازی ال جی برخوردار شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون ایکس ویژن قسطي

تلویزیون ایکس ویژن قسطي
برندهای ایرانی با سرعت بالایی در حال رشد و توسعه می‌باشند و یکی از موفق‌ترین این برندها، برند ایکس ویژن است که طرفداران بسیاری دارد. برای ...

خرید قسطی مایکروفر سامسونگ

خرید قسطی مایکروفر سامسونگ
یکی از وسایل مهم و ضروری در هر آشپزخانه‌ای مایکرویوو می‌باشد. برای خرید قسطی مایکروفر سامسونگ به بخش مایکرویوو در دسته بندی لوازم...