خرید اتو بخار هاردستون

تاریخ انتشار:
1403/2/19 18:46:46

برند هاردستون یکی از بهترین برندهای دنیا است که تنوع محصولاتی بالایی دارد. برای خرید اقساطی اتو بخار هاردستون به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اتو بخار هاردستون

اتو بخار هاردستون

همیشه اتويی انتخاب کنید که به راحتی بتوانید با آن کار کنید. به راحتی آن را تنظیم نمایید و تنظیمات آن را به خوبی متوجه شوید. در دست شما به خوبی قرار بگیرد و وزن مناسبی داشته باشد. طراحی آن ارگونومیک باشد و به شما حس دلپذیری را بدهد. قابليت خرید نقدی یا اقساطی اتو بخار هاردستون در قسطی كلاب فراهم شده است.

یک اتوی خوب ویژگی‌های متعددی دارد. برای مثال، کیفیت آن مناسب است. به صورت خودکار خاموش می‌شود و دارای ترموستات است. ترموستات کمک می‌کند تا در مواقعی که بیش از اندازه وسیله شما گرم می‌شود، با سیستم خودکار، قطع شود تا مانع از بروز حوادث اسفبار گردد!

یک اتو بخار خوب دارای قابلیت ضد رسوب است و نیازی نیست تا شما هر بار محفظه را به خاطر رسوب، شستشو دهيد! همچنین، طول عمر وسیله شما بیشتر می شود. اتوهایی که قابلیت ضد چکه بودن دارند، مانع لکه دار شدن لباس می‌شوند. با خرید اقساطی اتو بخار هاردستون تمامی لكه‌ها محو می‌شوند!

همیشه دقت کنید که دو نوع بخاردهی متفاوت پیوسته و لحظه‌ای داریم. هر چه مقدار بخاردهی بیشتر باشد، لباس‌های شما راحت‌تر اتو می‌شوند. با خرید نقدی یا اقساطی اتو بخار هاردستون رويايی اتو كنيد!

در بعضی از مدل‌ها، دستگاه شما دارای سیستم بخاردهی عمودی است و کمک می‌کند تا حتی پرده‌ها و لباس‌های آویزان را هم به صورت عمودی اتو نمایید. اتويی بخرید که توان مصرفی مناسبی دارد یک اتو بخار قدرتمند توان مصرفی بالای 2000 وات دارد. قابليت خرید اقساطی اتو بخار هاردستون در قسطی كلاب فراهم شده است.

محصولات این شرکت انواع و اقسام متعددی مانند غذاساز، آبمیوه‌گیری، آرام پز، چرخ گوشت، لباسشویی و جاروبرقی دارد. در ادامه قصد داریم تا با یکی از اتو بخارهای فوق العاده این برند آشنا شویم.

اتو بخار هاردستون مدل SIP2212

این اتوبخار وزنی در حدود 1.25 کیلوگرم دارد. ارتفاع آن 150 میلی‌متر و عرضی برابر با 140 میلی‌متر دارد. پهنای آن معادل 310 میلی‌متر است. دارای مخزن آب به گنجایش 380 میلی‌لیتر است. 

همراه با این دستگاه یک پیمانه آب نیز وجود دارد. متاسفانه این دستگاه، فاقد مخزن رسوب و سیستم قطع خودکار می‌باشد. این محصول در رنگ زیبای سفید طوسی به بازار عرضه شده است. گارانتی این دستگاه توسط شرکت جام سرویس داده می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی اتو بخار هاردستون كيفيت را احساس كنيد.

خريد اتو بخار هاردستون

برای خرید اتو بخار هاردستون به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از مواهب خرید نقدی و یا اقساطی کالا بهره‌مند شويد. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را بدهید و به یکی از روش‌های موجود اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی اتو بخار هاردستون از این سایت است. 

همین‌حالا، سفارش خرید خود را ثبت فرمایید. وبسایت قسطی کلاب با همکاری شرکت‌های بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان خرید اقساطی را امکان پذیر کرده است. 

هر کدام از این شرکت‌ها شرایط و قوانین مخصوص به خود را دارند که شما با توجه به شرایط و مدارکی که دارید تا سقف 150 میلیون تومان می‌توانید اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و کالاهای مورد علاقه خود را به آسانی خریداری کنید و درب منزل کالای خریداری شده را دریافت کنید. ناگفته نماند که خرید نقدی از قسطی کلاب با تخفیفات بالایی همراه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه و خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ماشین ظرفشویی کندی

خرید نقدی ماشین ظرفشویی کندی
ماشین ظرفشویی جز یکی از بهترین و پرکاربرترین وسایل آشپزخانه می‌باشد که وجودش در هر خانه‌ای ضروری است. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین...

خرید اقساطی لوازم خانگی دلونگی

خرید اقساطی لوازم خانگی دلونگی
همه ما برای زندگی در یک خانه باید از وسایل مختلفی استفاده کنیم. شرکت های زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند...