خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/21 02:54:51

شما می‌توانید برای خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس با ارز دیجیتال به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس با ارز دیجیتال


مقدمه

جاروبرقی فیلیپس و سایر محصولات این شرکت از گذشته تا به امروز یکی از پر‌فروش‌ترین برند‌های بازار لوازم خانگی ایران می‌باشند. همه محصولات این شرکت از کیفیت بالا برخوردار هستند. مدل‌های جدید جاروبرقی این مارک از فناوری‌های جدید و بسیار کاربردی استفاده کرده است. در ادامه به انواع مدل‌های این گجت در راستای خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس اشاره خواهیم کرد. 

بررسی انواع جاروبرقی فیلیپس از لحاظ فنی

با خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس در مدل‌های مذکور از امکانات زیر بهره‌مند خواهید شد:

تولیدات این شرکت ساخت ترکیه و تحت لیسانس کشور هلند می‌باشد. این محصولات در دسته‌بندی‌های زیر در بازار موجود است:

1.جاروبرقی فیلیپس در مدل‌های عمومی و معمولی: روتین‌ترین مدل جاروبرقی می‌باشند. شکل و طرز کار آن از گذشته تا به امروز یکسان است. در طرح‌های جدید وزن، صدا و مصرف برق آنها کاهش یافته است. دارای کیسه یکبار مصرف یا دائمی می‌باشند. این مدل‌ها برای مصارف خانگی، صنعتی و هتل‌ها در انواع ظرفیت‌ها مناسب هستند. از انواع محصولات شرکت فیلیپس در این دسته می‌توان به مدل‌های مدل FC9160/01 و مدل XD3110/09 و بسیاری از انواع دیگر اشاره کرد.
2.با خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس از نسل جدید بدون کیسه و با فیلتر HEPA از یک گجت با تکنولوژی به‌روز می‌توانید استفاده نمایید. این فیلتر‌ها باعث جذب ذرات و مواد حساسیت‌زا می‌شوند. این مدل‌ها نیازی به تعویض کیسه نخواهند داشت. مدل‌هایی مانند: مدل FC8950 و FC9252/01 از این فناوری استفاده می‌نمایند.
3.جاروبرقی فیلیپس مدل دستی: این تولیدات همان‌طور که از نامش پیداست مدلی کوچک هستند. از این محصولات برای تمیز کردن مکان‌های خاص با دسترسی سخت به‌صورت دستی استفاده می‌شود.
4.انواع جارو برقی صنعتی: این مدل‌ها دارای ظرفیت بالا و موتور قوی هستند. برای تمیز‌کاری محل‌های صنعتی و بزرگ و با زباله‌های خاص کاربرد دارند.
5.جاروبرقی فیلیپس مدل عصایی: این تولیدات از جدیدترین نسل جاروبرقی می‌باشند. این مدل‌ها در انواع بدون‌سیم و باسیم موجود هستند. بسیار سبک، کاربردی و با امکانات بالا بوده و از شرکت فیلیپس در این دسته می‌توان به مدل‌های FC6724 و FC6722 و غیره اشاره کرد. 

مزایای مدل‌های تولید شده در زمینه جاروبرقی فیلیپس

با خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس از محصولی دارای ویژگی‌های زیر برخوردار خواهید شد:

1.مدل‌هایی با کارایی بالا: محصولات این شرکت عمدتا در مقایسه با سایر شرکت‌ها دارای موتور‌های قوی‌تر هستند و در نتیجه کارایی بالاتری خواهند داشت. قدرت مکش‌بالا و طول عمر بیشتر از دیگر ویژگی‌های این موتور‌ها می‌باشد.
2.بکاربردن تکنولوژی‌های جدید: استفاده از فناوری‌هایی مانند: HEPA فیلتر، Aqua action، aqua web در نسل جدید تولیدات این شرکت موید این موضوع است. همه این امکانات بسیار جدید و کاربردی می‌باشند.
3.استفاده از متریال مقاوم‌تر و در عین حال سبک‌تر: بدنه انواع جاروبرقی فیلیپس در عین سبکی از مقاومت بالایی نیز در برابر ضربه و آسیب فیزیکی برخوردار هستند. این مورد یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این برند است.
4.داشتن موتور بی‌صدا: موتور محصولات مذکور در عین داشتن قدرت‌بالا دارای صدای بسیار کم می‌باشند. این صدای کم باعث خواهد شد تا محدودیت تایم استفاده از این محصولات را نداشته باشید. زیرا که صدای این دستگاه مزاحم کسی نخواهد بود.
5.داشتن عمر مفید بالا: جاروبرقی فیلیپس در مقایسه با محصولات مشابه دارای عمر بسیار بیشتری می‌باشد. دلیل این مورد در قسمت‌های قبلی توضیح داده شده است.
6.طراحی زیبا و مدرن: حتی مدل‌های عمومی و روتین شرکت فیلیپس شبیه جاوربرقی‌های قدیمی نمی‌باشند زیرا که با طراحی جدید به بازار عرضه شده اند. 

برای خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس به کدام مرکز مراجعه نماییم؟

خرید اقساطی محصولات شرکت فیلیپس و تمام برند‌های مطرح داخلی و خارجی را از قسطی کلاب انجام دهید. تمامی دسته‌بندی‌های مربوط به لوازم 

خانگی در این فروشگاه وجود دارد. 

فروش قسطی محصولاتی به غیر از لوازم خانگی از جمله: محصولات دیجیتال، لوازم جانبی، محصولات بهداشتی و آرایشی و حتی خودرو در این مجموعه انجام می‌پذیرد. با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده‌های ایرانی و کاهش شدید قدرت خرید نقدی به دلیل افزایش قیمت‌ها این نوع خرید بسیار می‌تواند کمک حال خانواده‌ها باشد. خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس و هر محصول دیگری را از این مجموعه به‌صورت آنلاین نیز می‌توان انجام داد. این خرید آنلاین از سایت این فروشگاه آنلاین از تمام نقاط ایران قابل‌انجام می‌باشد. با خرید به این صورت از خدمات پس از خرید از جمله: تضمین اصالت کالا، ارسال در کمترین زمان ممکن، استفاده از سامانه پرداخت امن و تضمین سلامت کالا می‌توانید بهره‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی جاروبرقی رباتیک شیائومی

خرید اقساطی جاروبرقی رباتیک شیائومی
جاروبرقی از سالیان گذشته تا کنون تغییرات بسیاری داشته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی جاروبرقی رباتیک شیائومی به بخش جاروبرقی در...

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 50 اینچ

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 50 اینچ
برند اسنوا یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی است که محصولات متنوع و بی‌نظری دارد. اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون اسنوا 50 اینچ دارید به...