خرید قسطی پلی استیشن 5 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/19 08:30:12

اگر قصد خرید قسطی پلی استیشن 5 با چک را دارید، به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذت بخش را تجربه نمایید.


خرید قسطی پلی استیشن 5 با چک


آشنایی با PS5 برای خرید قسطی پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 یک کنسول بازی بی نظیر از کمپانی سونی است که در نوامبر سال 2020 به بازار عرضه شد و تحولی در دنیای بازی و سرگرمی ایجاد کرد.
پلی استیشن 5 (PS5) یک کنسول بازی ویدیویی خانگی قدرتمند است که طراحی آن به نسبت کنسول‌های پیشین خاص و منحصر به فرد شده است. این کنسول با حافظه SSD قوی تر ارائه شده که قادر است زمان بارگذاری بازی‌ها را کوتاه‌تر کند. وجود همین هارد باعث شده تا صدای کمتری نیز تولید شود. از نظر ابعاد این دستگاه نسبت به نسخه‌های قبلی بزرگتر شده است و اندازه آن را در حدود 39×10.4×26 سانتی متر می‌باشد و در عین حال قدرت خنک کنندگی بالاتری نیز دارد. 

هنگامی که PS5 م

عرفی شد، دوستداران سونی انتظارات زیادی از این کنسول داشتند، به خصوص پس از موفقیت چشمگیر نسل گذشته کنسول‌های بازی از جمله PS4 اما خوشبختانه کنسول نسل کنونی سونی به‌طور گسترده‌ای از هر لحاظ قابل تصوری از نسل قبلی خود فراتر رفته است. از دیگر قابلیت‌های پلی استیشن 5 می‌توان به اضافه شدن پشتیبانی از VRR اشاره نمود. VRR (یا نرخ نوسازی متغیر) عملکرد را در تلویزیون‌ها روان نگه می‌دارد. با فعال کردن PS5 VRR، این کنسول می‌تواند نرخ فریم بالا را بدون پاره شدن صفحه نمایش و با عملکرد کلی کم یا بدون هیچ تاثیری حفظ کند. این یک ویژگی عالی است که ما در PS5 شاهد آن هستیم.

از نظر پورت‌ها، قسمت جلویی پلی‌استیشن 5 دارای یک پورت USB-A و USB-C است در حالی که پشتی دارای دو درگاه USB-A، یک درگاه HDMI 2.1، یک درگاه اترنت و یک پورت برق است. روی این کنسول هیچ پورت اختصاصی وجود ندارد که نیاز به کابل عجیب و غریب داشته باشید و این موضوع یکی دیگر از مزایای این دستگاه است. خبر خوب دیگر در مورد پلی استیشن 5 این است که شما همچنین می‌توانید از هارد دیسک‌های خارجی و SSD با وصل کردن آنها به پورت USB استفاده کنید. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گرافیک قدرتمندتر

پیشرفت‌های گرافیکی به‌ویژه زمانی که صحبت از وضوح به میان می‌آید نکات برجسته بعدی در هنگام بازی در PS5 است. Astro's Playroom که یک بازی تمام و کمال و رایگان است با سرعت 60 فریم در ثانیه با وضوح 4K اجرا می‌شود و تقریبا هر بازی که امتحان شده است به طور پیش فرض با سرعت 60 فریم در ثانیه قابل پخش است یا حالت 30 فریم در ثانیه با شکوفایی بصری بیشتر را ارائه می‌دهد. این یک تغییر چشمگیر و خوشایند نسبت به PS4 است، جایی که بازی‌ها اغلب 1080p / 30fps بودند. 

تغییر چشمگیر در کنترلرها

در جایی که کنترلرهای اولیه پلی استیشن از طراحی آنالوگ محدب بهره می‌بردند، کنترلرهای PS5، DualSense هستند و دارای دسته‌های کنترلی مقعر است و این بار به طور قابل توجهی دوام بیشتری دارند و با یک روکش بافت دلپذیر در برآمدگی بیرونی پوشیده شده‌اند. لرزش پایین به بالا دسته‌ها حس هیجان بازی را بیشتر به شما القا می‌کند. 

با خرید قسطی پلی استیشن 5 چه انتظاراتی دارید؟ 

در حال حاضر اکثر بازی‌ها می‌توانند هنگام استفاده از حالت عملکرد بازی وضوح 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه یا 60 فریم بر ثانیه ارائه دهند. بسیاری نیز از ویژگی تصویر 4K برای تصویر واضح تر استفاده می‌کنند، در حالی که پشتیبانی HDR به ارائه رنگ‌ها و کنتراست بهتر کمک می‌کند. با خرید اقساطی پلی استیشن 5 می‌توانید بازی‌های متنوع این کنسول را با کیفیت بالاتر و هیجان بیشتر تجربه کنید. از بهترین بازی‌های PS5 می‌توان به این موارد اشاره نمود: 

Returnal : سبک بازی ترسناک روان شناختی
Demon’s Souls: اکشن، ماجراجویی
The Callisto Protocol: وحشت بقا، دلهره آور
Resident Evil: Village: ترسناک، ماجراجویی
Evil West: اکشن، ماجراجویی
Ratchet and Clank: Rift Apart: ماجراجویی، هیجان انگیز
Call of Duty Warzone 2: اکشن، شوتر اول شخص
Spider-Man: Miles Morales: ماجراجویی، هیجان انگیز
God of War Ragnarok: اکشن، ماجراجویی 

شرایط خرید قسطی پلی استیشن 5 

برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 بهترین و مطمئن ترین سایت که می‌توانیم به شما معرفی کنیم سایت قسطی کلاب است. قسطی کلاب دارای 4 طرح ویژه برای فروش قسطی اجناس است که این طرح‌ها با عناوین پارسیان، پایا، بایچک، پویا ارائه شده است. جهت اطلاعات بیشتر برای خریدی به صرفه و اقتصادی می‌توانید وارد سایت قسطی کلاب شوید. سایت قسطی کلاب با فراهم کردن شرایط ایده آل برای خرید نقدی و اقساطی کالا با شرایط پرداخت مناسب، خریدی آسان با ارسال فوری را برای شما رقم می‌زند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول نینتندو

خرید قسطی کنسول نینتندو
برای خرید قسطی کنسول نینتندو با شرایطی استثنایی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی PS4 pro

خرید قسطی PS4 pro
کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی PS4 pro به بخش بازی سرگرمی در سایت...