خرید قسطی تبلت شیائومی با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/10 04:31:40

برای خرید قسطی تبلت شیائومی با چک به همراه شرایطی عالی به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.


خرید قسطی تبلت شیائومی با چک


تبلت شیائومی

خرید قسطی تبلت شیائومی یکی از بهترین روش‌ها برای تهیه این کالای دیجیتال به صورت آنلاین می‌باشد. با توجه به هزینه‌های بالا و سخت بودن خرید نقدی، پیشنهاد ما به شما خرید تبلت شیائومی به طور اقساطی است. اگر قصد خرید یکی از انواع تبلت‌های شیائومی را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت شیائومی یکی از تولید کنندگان برجسته تبلت‌های هوشمند است که در جهان شهرت زیادی دارد. آنها معروف به ارائه تبلت‌هایی با قابلیت‌ها و امکانات بسیار مناسب با قیمت خوب هستند. تبلت‌های شیائومی طراحی زیبا، ساختار مقاوم و عملکرد قابل توجهی را دارا می‌باشند. آنها معمولا از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند و در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها و مشخصات فنی عرضه می‌شوند تا به نیازهای کاربران متفاوت پاسخ دهند. برای خرید اقساطی تبلت شیائومی به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قابلیت‌های تبلت شیائومی

این کالای دیجیتال دارای پردازنده قوی، حافظه زیاد و دوربین‌هایی با کیفیت بالا هستند. همچنین برخی از مدل‌های تبلت شیائومی ویژگی‌های دیگری مانند قلم هوشمند، دسترسی به اینترنت 5G و پشتیبانی از اثر انگشت در صفحه نمایش مجهز هستند. از آنجا که تبلت‌‎های شیائومی در رقابت با دیگر برندهای داخل بازار مانند (سامسونگ، هواوی، اپل) هستند ما چندتا از بهترین تبلت‌های شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم. با خرید قسطی تبلت شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

معرفی 4 مدل از بهترین تبلت‌های شیائومی

شیائومی می پد 5 (Xiaomi Mi Pad 5)

این تبلت با صفحه نمایش 11و 12 اینچی و رزولوشن بالا، پردازنده قدرتمند و قابلیت‌های برتر در ارتباطات و عملکرد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه تبلت شیائومی است.  

شیائومی می پد 4 (Xiaomi Mi Pad 4)

این تبلت با صفحه نمایش 8 اینچی، عملکرد خوب و قیمت مناسب، گزینه  بسیار خوبی برای کاربرانی است که می‌خواهند تبلت شیائومی مقرون به صرفه‌ای را تهیه کنند. 

شیائومی می پد 5 لایت (Xiaomi Mi Pad 5 Lite)

این نسخه از سری می پد 5 با قیمتی مقرون به صرفه، صفحه نمایش بزرگ، پردازنده سریع و صداگذاری استریو، گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزمره است. 

شیائومی می پد 5 پرو (Xiaomi Mi Pad 5 Pro)

این تبلت با صفحه نمایش 11 اینچی، پردازنده قدرتمند و قابلیت‌های حرفه‌ای مانند پشتیبانی از قلم اکتیو و نمایشگر با فرکانس تازه‌سازی بالا، برای کاربرانی که به دنبال تجربه حرفه‌ای هستند مناسب است. این‌ها تنها چند نمونه از بهترین تبلت‌های شیائومی هستند و خوب است قبل از خرید، ویژگی‌ها، قیمت و نیازهای خود را بررسی کنید تا تبلتی که بهترین انتخاب برای شماست را پیدا کنید.

خرید اقساطی تبلت شیائومی از قسطی کلاب

به عنوان بهترین گزینه برای تهیه این محصول خرید قسطی تبلت شیائومی می‌باشد. با توجه به هزینه‌های گزاف زندگی شاید شما نتوانید به راحتی تبلتی که به آن نیازمند هستید را تهیه کنید. در واقع شما با سرمایه اندکی می‌توانید به راحتی به انواع این کالای دیجیتال دسترسی داشته باشید. همچنین به طور ماهانه هزینه قسمتی از آن را می‌توانید پرداخت کنید. یکی از سایت های معتبر که فروش قسطی به صورت آنلاین دارد، سایت قسطی کلاب است. در سایت قسطی کلاب سه روش برای فروش قسطی وجود دارد: 

خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان

سقف دریافت تا 50 میلیون تومان و سقف اقساط تا 36 ماه است. با ارائه چک هر دو ماه یکبار و یا هر سه ماه یکبار پرداخت می‌شود.

خرید اقساطی از بایچک

با پرداخت یک سوم و یا یک چهارم از مبلغ کالا دریافت می‌شود. سقف اقساط تا 24 ماه است.

خرید اقساطی از طرح پایا

کمترین مدارک را لازم دارد و تا سقف 50 میلیون تومان است. سقف اقساط حداکثر تا 24 ماه و به صورت چک دو ماه یکبار و یا سه ماه یکبار است. در هر سه روش پس از تایید مدارک و چک‌ها، کالا برای مشتری ارسال می‌شود. با خرید اقساطی تبلت شیائومی از قفروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ

خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ
اگر قصد خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ با شرایطی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

فروش اقساطی اپل واچ سری 7

فروش اقساطی اپل واچ سری 7
جدیدترین اپل واچ سری 7 می‌باشد که به تازگی وارد بازار شده است. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 7 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...