هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 08:13:03

با افزایش کیفیت عکس ها و ویدئو هایی که ضبط می کنیم، نیاز به حافظه های خارجی برای ذخیره اطلاعات خود هستیم. هارد اکسترنال ای دیتا یکی از بهترین حافظه های خارجی موجود است که با مراجعه به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می توانید ان را به صورت قسطی خریداری کنید. 

هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی

معرفی کلی هارد اکسترنال ای دیتا

در عصر اطلاعات وابستگی انسان ها به ابزار ذخیره اطلاعات نسبت به زمان های گذشته افزایش چشمگیری داشته است، یکی از این ابزارهای ذخیره اطلاعات هارد های اکسترنال می باشند که با توجه به قابل حمل بودن این نوع از هارد مورد توجه آحاد جامعه قرار گرفته  است؛ در همین راستا هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی را می توان جزء بهترین گزین های موجود در بازار دانست. 

از آنجایی که یکی از بهترین برندهای هارد اکسرنال در جهان حافظه های قابل حمل کمپانی ای دیتا می باشد تهیه هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی بیش از پیش مورد توجه عموم واقع شده است. در وهله نخست هارد های اکسترنال تولیدی شرکت ای دیتا علاوه بر کاربری بسیار بالا از دوام و کیفیت قابل توجهی در همه ابعاد نسبت به دیگر رقبای موجود در بازار حافظه های قابل حمل برخوردارند. 

در مجموع زمانی که به فروش قسطی کالای دیجیتال می اندیشیم یکی از پر کاربرترین کالاهای دیجیتالی هاردهای اکسترنال می باشند. طبیعتا خرید قسطی هارد اکسترنال یکی از این اهدافی است که هر شخصی باید در صدد تهیه آن براید، زیرا حافظه های قابل حمل کوچکتر مانند فلش مموری ها به دلیل محدود بودن ظرفیتشان به تنهایی جوابگوی همه نیازهای کاربران نیستند و اهمیت هارد اکسترنال در چنین زمانی خود را نشان می دهد. 

در همین باب باتوجه به افزایش بهاء ارز در کشورمان و قیمت تمام شده بالای این محصولات نخستین فکری که ذهنمان را به خود معطوف می سازد تهیه هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی می باشد که تیم قسطی کلاب این امکان را در اختیار مردم عزیزمان قرار داده است.

ویژگی های هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی

یکی از ویژگی های بسیار حائز اهمیت برای خرید خرید قسطی هارد اکسترنال ، توانایی مقاومت بالای آن در برابر ضربه و شوک های ناشی از ضربات ناگهانی می باشد. 

به طور کلی در هر وسیله ذخیره اطلاعاتی از جمله هارد اکسترنال مهمترین فاکتور اطمینان برای کاربران مقاومت آن در برابر ضربه و افتادن از ارتفاع می باشد که هارد اکسرنال ای دیتا اقساطی این اطمینان را به شما می دهد که مانند یک جنگنجو سخت و استوار است و می تواند در برابر سقوط های ناخوشایند زنده بماند و و از هر آنچه که در خود ذخیره دارد محافظت کند. 

هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی شامل یک لایه پوشش سیلیکونی جذب شوک و بافر محکم می باشد که می تواند خیال افراد حواس پرت را راحت کند. دیگر ویژگی مهم هارد اکسرنال ای دیتا اقساطی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن است که بر اساس آیین نامه IP68 می تواند به مدت 120 دقیقه در عمق 2 متری آب دوام بیاورد و از اطلاعات ارزنده شما حفاظت و حراست کند.

مشخصات عمومی هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی

از مشخصات هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی می توان به سازگاری آن با انواع سیستم عامل های ویندوز اکس.پی، ویستا، 7، 8، 8.1، 10 ، مکینتاش و سیستم عامل لینوکس اشاره کرد که استفاده از هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی را برای همه کاربران سیستم عامل های مختلف قابل استفاده می سازد. 

هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی از آخرین فناوری USB یعنی از پورت USB3.1 بهره می برد که سرعت انتقال اطلاعات را با بالاترین حد ممکن انجام دهد. همچنین هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی در ظرفیت های مختلف یک، دو، سه، و چهار ترابایتی برای علاقه مندان عرضه می شود که نیاز تمام کاربران را تامین می کند.

طرح فروش هارد اکسرنال ای دیتا اقساطی در قسطی کلاب

گروه قسطی کلاب به عنوان بزرگترین متولی فروش قسطی کالای دیجیتال در کشور، هارد اکسرنال ای دیتا اقساطی را نیز به شما ارائه می دهد. هارد اکسرنال ای دیتا اقساطی در اقساط سه الی دوازده ماهه بسته به نوع انتخاب، به شما مردم عزیز ایران تقدیم می گردد. لازم به ذکر است که هارد اکسرنال ای دیتا اقساطی به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در تارنمای قسطی کلاب انجام می گیرد. 

در نگاه کلی برای آن دسته از کسانی عاشق بازی های یارانه ای و یا از علاقه مندان به صنعت سینما می باشند هارد اکسرنال ای دیتا اقساطی می تواند بهترین انتخاب برای ذخیره بازی ها، فیلم ها و دیگر اطلاعات دیجیتالی باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن
برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن به بخش مانیتور در دسته بندی کالای...

خرید گوشي

خرید گوشي
انتخاب و خرید یک گوشی مناسب و کاربردی تصمیم بسیار سختی است. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترن تلفن‌های همراه آشنا کنیم. برای ...