خرید قسطی poco m4 pro شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 23:24:31

جز برترین گوشی‌های شیائومی مدل پوکو m4 پرو می‌باشد. برای خرید قسطی poco m4 pro شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی poco m4 pro شیائومی


گوشی poco m4 pro

اگر شما هم از علاقه مندان به گوشی‌های شیائومی باشد، حتما تاکنون نام سری پوکو گوشی‌های شیائومی را شنیده‌اید. سری پوکو به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و قابلیت‌های بسیار زیاد، در کنار قیمت مناسب، توانسته است محبوبیت بسیاری را در میان علاقه مندان به گوشی‌های هوشمند کسب نمایند. گوشی poco m4 pro، در سال 2022 به بازار معرفی گردید و از آن زمان تاکنون فروش بسیار خوبی داشته است. این گوشی باکیفیت در رنگ‌های مشکی، زرد و آبی به بازار معرفی شده است. برای خرید اقساطی poco m4 pro شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رنگ‌های زیبا و مختلف گوشی poco m4 pro

گوشی poco m4 pro، با حافظه‌های داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت و رم 4، 6 و 8 گیگابایت قابل سفارش می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مشخصات فنی و ظاهری این گوشی خوش دست و زیبا بپردازیم. پس اگر شما هم قصد خرید قسطی poco m4 pro شیائومی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

صفحه نمایش این گوشی اقتصادی

در گوشی poco m4 pro از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع امولد استفاده شده است. نرخ نوسازی این صفحه نمایش 90 هرتز می‌باشد. از نظر روشنایی نیز، صفحه نمایش گوشی poco m4 pro از روشنایی بسیار مناسبی برخوردار است. به طوری که حتی زیر تابش مستقیم نور آفتاب نیز شما می‌توانید به خوبی صفحه نمایش این گوشی را مشاهده نمایید. دوربین سلفی نیز در قسمت فوقانی صفحه نمایش این گوشی زیبا به چشم می‌خورد. برای خرید اقساطی poco m4 pro شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین‌های به کار برده شده در گوشی poco m4 pro

یکی از دلایل محبوبیت گوشی poco m4 pro دوربین قدرتمند آن می‌باشد. دوربین‌های سه گانه استفاده شده در این گوشی خاص، به شما این قدرت را می‌دهند تا بتوانید تصاویر بسیار زیبایی را ثبت نمایید. دوربین‌های سه گانه گوشی poco m4 pro شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین سلفی به کار برده شده در این گوشی نیز یک سنسور واید 16 مگاپیکسلی است. به واسطه دوربین‌های گوشی poco m4 pro می‌توانید جزئیات تصاویر را به خوبی ثبت نموده و عکس‌های باکیفیتی را حتی در نور کم بگیرید. برای خرید قسطی poco m4 pro شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری قدرتمند این گوشی محبوب

باتری استفاده شده در گوشی poco m4 pro یک باتری لیتیوم-پلیمری 5000 میلی آمپری می‌باشد. باتری این گوشی از فست شارژ 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. با این شارژر فست شارژ، می‌توانید گوشی خود را در حدود 1 ساعت به طور کامل شارژ نمایید. در استفاده‌های روزمره مانند وب گردی، مکالمه صوتی این گوشی به طور متوسط یک روز کامل می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. در استفاده‌های سنگین تر مانند پخش ویدیو به صورت مستمر و یا بازی با گوشی، گوشی poco m4 pro می‌تواند حدود 15 ساعت پاسخگوی نیاز شما باشد.

خرید اقساطی poco m4 pro شیائومی از قسطی کلاب

همان طور که می‌دانید قسطی کلاب برترین مرجع خرید نقدی و اقساطی کالای مختلف می‌باشد. در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب شما شاهد تنوع بسیار زیاد کالاها می‌باشید.  به همین دلیل می‌توانید به راحتی و با اطمینان خاطر تمامی کالای مورد نیاز خود را از قسطی کلاب سفارش دهید. برایخرید قسطی poco m4 pro شیائومی می‌توانید به بخش کالای دیجیتال در وب سایت ما مراجعه نمایید. همچنین برای اطلاع از شرایط فروش قسطی انواع کالاهای مختلف نیز می‌توانید همین امروز به وب سایت ما مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل اپل 11

فروش اقساطی موبایل اپل 11
با توجه به رونمایی و عرضه موبایل اپل 11، بسیاری از کاربران در جستجوی روش های فروش اقساطی موبایل اپل 11 به سر می برند. امروزه روش های فروش آنلاین....

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب برند سامسونگ بدون شک مدل گلکسی a23 سامسونگ است. برای خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ به بخش موبایل در...