فروش اقساطی ایفون 13 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 18:39:20

اگر تمایل به خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


فروش اقساطی ایفون 13 پرو مکس


آیفون 13 پرومکس 

آیفون 13 پرومکس در مارس سال 2022 به بازار جهانی معرفی شد. در زمان خودش جزو بهترین آیفون‌های تاریخ شناخته شد. هنگام خرید قسطی ایفون 13 پرو مکس را باید بدانید که کاربران این گوشی را قدرتمندترین و پیشرفته ترین گوشی هوشمند اپل معرفی کرده‌اند. در ادامه ویژگی‌های این گوشی هوشمند را بیشتر برای شما توضیح می‌دهیم. 

کسانی که گوشی‌های هوشمند سری پرومکس را خریداری می‌کنند تجربه بی‌نظیری را با این سری خواهند داشت. نمایشگر آیفون 13 پرومکس 6.7 اینچی است و ممکن است در دست کمی بزرگ به نظر برسد. وزن این تلفن همراه 240 گرم است. در طراحی این گوشی ماژول دوربین تا حد قابل توجهی از محفظه بیرون زده است. آبی، گرافیت، نقره‌ای و اخیرا سبز آلپاین پالت‌های رنگی این گوشی می‌باشند.

صفحه نمایش این گوشی بزرگ است ولی شما می توانید قفل دستگاه را تنها با یک دست باز کنید و با گوشی کار کنید. دکمه‌های تنظیم صدا درست در مقابل دکمه پاور قرار گرفته‌اند. با توجه به این برآمدگی آیفون 13 پرومکس از محفظه بیرون زده است، شما باید حتما یک قاب مناسب برای گوشی تهیه کنید. ماژول دوربین اولین قسمت گوشی است که با سطوح تماس پیدا می‌کند. 

بنابراین استفاده مداوم از این آیفون نیاز به دقت و احتیاط بالایی دارد. یک نکته مثبت دیگر این گوشی داشتن گواهی IP68 است که این گواهی سطح بالایی از مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را تضمین می‌کند.

صفحه نمایش با نرخ رفرش 120 هرتز

اگر قصد خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس را دارید باید بدانید که بالاخره اپل نرخ رفرش 120 هرتز را به نمایشگر OLED خود اضافه کرده است. اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچ است و برخلاف سایر رقبا اپل در طراحی از صفحه نمایش تخت و گوشه گرد استفاده کرده است. این گوشی از فناوری ProMotion استفاده کرده است که باعث می‌شود تصاویر تراکم پیکسلی ppi 458 داشته باشند. همچنین میزان روشنایی هنگام تماشا یا پخش محتوا‌های HDR به 1000 نیت و بالاتر می‌رسد. به همین خاطر تماشا فیلم در این صفحه نمایش می تواند بسیار لذت بخش باشد.

با عملکرد ProMotion نمایشگر نرخ رفرش را با وضعیت کار شما با دستگاه تنظیم می‌شود. هنگام اسکرول تعداد بروزرسانی‌ها به 120 افزایش می‌یابد. ProMotion نه تنها باعث می‌شود محتوا روان روی صفحه نمایش به کاربر ارائه شود بلکه در مصرف انرژی موثر است و باعث بالا رفتن عمر باتری تلفن همراه می‌شود. باز کردن آیفون 13 پرومکس با Face ID در IOS 15.4 بهبود یافته است. با خرید قسطی ایفون 13 پرو مکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

نرم افزار آیفون 13 پرومکس

در سال‌های گذشته اپل ویژگی‌هایی مانند ردیابی اپلیکیشن (ATT) در IOS معرفی کرد. با معرفی IOS 15 حالت فوکوس، SharePlay و امکان برقراری تماس با دستگاه‌های اندرویدی اضافه شد. اپل با استفاده از هوش مصنوعی گام بزرگی به سمت جلو برداشته است. به طور مثال Live Text ، قابلیت امکان تشخیص متن و تصاویر را دارد و اطلاعات را مستقیما روی دستگاه پردازش می‌کند. با این ویژگی امکان کپی کردن متن، ترجمه زبان‌ها و جستجو در وب با گرفتن دوربین به سمت یک شی امکان پذیر است. برای خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین آیفون 13 پرومکس

این آیفون نسبت به نسل قبلی خود سنسور بزرگتری دارد و با رنگ و وضوح بالاتری عکس می‌گیرد. بدون تاثیر از فضا و در مناطق تاریک جزئیات را با وضوح بالا به کاربر ارائه می‌دهد. از دیگر مزیت‌های دوربین می توان به فوکوس سریع خودکار، ویدیو های واضح با رنگ های طبیعی و تثبیت کننده نوری لنز تله فوتو اشاره کرد.

خرید قسطی ایفون 13 پرو مکس

اگر قصد خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس را دارید پیشنهاد می کنیم که به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. شما می‌تواند خرید اقساطی و نقدی مطمئنی از این سایت داشته باشید. همچنین برای آگاهی از شرایط فروش قسطی سایر کالای دیجیتال و مقایسه قیمت‌ها توصیه می‌شود که حتما به بخش فروش اقساطی این سایت مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی موبایل

فروش قسطی موبایل
زسایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور فروش اقساطی گوشی می باشد شما با مشاهده قیمت گوشی a5 می توانید اقدام به خرید این گوشی کنید در صورت هر گونه...

گوشی شیائومی قسطی

گوشی شیائومی قسطی
برند شیائومی از جمله برندهای موفق چینی است که در سال‌های اخیر فروش بالایی را در چین و دیگر کشورهای دنیا به دست آورده است. اگر تمایل به ...