خرید اقساطی تلویزیون آیوا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 00:38:16

اگر به دنبال خرید اقساطی تلویزیون آیوا با چک هستید، به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون آیوا با چک


مقدمه

تقریبا همه خانواده‌های ایرانی با برند آیوا آشنا هستند. با توجه به کیفیت این محصولات از این  شرکت خاطره خوش دارند. به همین دلیل در صورتی که خرید قسطی تلویزیون آیوا امکان پذیر باشد حتما مورد توجه خانواده‌ها قرار خواهد گرفت. این برند در بین ایرانیان به با کیفیت بودن و با دوام بودن معروف است. 

مشخصات فنی تلویزیون آیوا

در این بخش به بررسی مشخصات جدیدترین محصولات این برند در تلویزیون‌های تولیدی خواهیم پرداخت:

1.این محصولات در سایزهای مختلف استاندارد از 32 اینچ تا 55 اینچ تولید شده‌اند.

2.با انواع خرید اقساطی تلویزیون آیوا می‌توانید از صفحه نمایش‌های LED و LCD بهره مند شوید.

3.صفحه نمایش‌های این محصول در انواع مختلف از تکنولوژی 4K-UHD استفاده می کند. البته این تکنولوژی در مدل‌های مختلف متفاوت می‌باشد.

4.با خرید قسطی تلویزیون آیوا  از پنل رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل بهره مند خواهید شد که با توجه به اینکه اندازه تصویر در این محصولات عمدتا 16:9 می‌باشد این رزولوشن می‌تواند بسیار ایده آل باشد. 

5.در انواع مدل‌های مختلف این تلویزیون‌ها شما با زاویه دیدی برابر 178 درجه مواجه هستید. این زاویه دید بسیار عالی بوده و برای مصارف صنعتی و خانگی بسیار مناسب می باشد. همچنین در تلویزیون‌های برند آیوا از فناوری قابلیت کاهش نویز تصویر نیز استفاده می‌شود.

6.در بخش صوتی این محصول دارای بلندگوهای دو کاناله، 2 عدد بلندگوی با کیفیت 10 واتی می‌‍باشد. همچنین سیستم صوتی این محصولات از تکنولوژی دالبی ساند بهره مند می‌باشند.

7.با خرید اقساطی تلویزیون آیوا در مدل‌های اسمارت از ویژگی‌های نرم افزاری مذکور بهره مند خواهید شد. این محصولات از یک رابط کاربری برای استفاده از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. با این رابط کاربری می‌توانید از امکاناتی مانند: ماشین زمان، EPG، امکان ضبط برنامه‌های در حال پخش، قفل کودک، قابلیت تنظیم خاموشی خودکار، تلتکست و قابلیت پیدا کردن اتوماتیک کانال‌ها استفاده نمایید. 

8.تلویزیون‌های آیوا در مدل‌های مختلف دارای سوکت‌هایی از نوع ورودی یو اس پی 2 عدد، 3 ورودی HDMI، امکان برقراری ارتباط با رابط AV و کامپوننت امکان اتصال به اینترنت وای فای، ورودی شبکه و محل اتصال آنتن می‌باشد.

9.این محصولات در بخش خروجی دارای سوکت خروجی صدا از نوع دیجیتال کواکسیال و خروجی هدفون می‌باشند.

10.زمانی که خرید قسطی تلویزیون آیوا را انجام می‌دهید از یک دستگاه با ویژگی‌های سخت افزاری زیر بهره مند خواهید شد. پردازنده اصلی 4 هسته‌ای، یک هارد داخلی با ظرفیت 8 گیگ، رمی با ظرفیت 1 گیگ.

11.با خرید قسطی این محصول باید در جعبه گشایی علاوه بر خود تلویزیون یک دفترچه راهنما، یک عدد پایه اتصال به دیوار، دو عدد پایه کناری زیر تلویزیون برای قرار گیری به حالت ایستاده، ریموت کنترل و کابل اتصال به برق مشاهده نمایید. 

از کدام مرکز فروش می‌توانیم خرید اقساطی تلویزیون آیوا را انجام دهیم؟

با توجه به محبوب بودن این برند همه خانواده‌ها مشتاق به خرید محصولات این شرکت می‌باشند. ولی با عنایت به گرانی لوازم خانگی و محصولات دیجیتال در سال‌های اخیر تمامی خانوارها قادر به خرید نقدی این محصولات نمی‌باشند. به همین دلیل فروشگاه آنلاین قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی این محصول و سایر محصولات دیجیتال کرده است. تمامی محصولات این مرکز فروشگاه اصل بوده و دارای ضمانت اصالت کالا می‌باشد. همچنین خرید آنلاین از این سایت را با اطمینان خاطر انجام دهید زیرا که این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و از درگاه امن برای پرداخت استفاده می‌نماید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت

خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت
یکی از بهترین برندهای ایرانی تولید کننده یخچال فریزر، برند دیپوینت می‌باشد. برای خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت به بخش یخچال فریزر در...

خرید قسطي ماشین لباسشویی اسنوا

خرید قسطي ماشین لباسشویی اسنوا
ماشین لباسشویی‌های اسنوا دارای طراحی منحصر به فرد و قدرتی فوق‌العاده می‌باشند. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی اسنوا با تخفیفی عالی به ...