خرید قسطی note 8 pro شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/4 15:03:48

برند شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی است که برای جذب مشتریان خود محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی ارزان را به فروش می‌رساند. برای خرید اقساطی note 8 pro شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی note 8 pro شیائومی
برند شیائومی 

یکی از جدیدترین برند‌هایی که به تازگی وارد دنیای الکترونیک شده ‌است، برند شیائومی می‌باشد. این برند چینی بوده و پس از موفقیت‌هایی که برند هوآووی در دنیای دیجیتال کسب کرد، وارد بازار شد و با الگوبرداری از هوآوی توانست استراتژی‌های جدید خود را ساخته و بر آن اساس فعالیت خود را آغاز گرداند. در ادامه با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی note 8 pro شیائومی شما را مطلع سازیم. 

تاریخچه شرکت شیائومی 

شرکت شیائومی، یک شرکت چینی می‌باشد که نزدیک به یک دهه است که فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت محصولات الکترونیکی، صوتی و تصویری آغاز کرده ‌است. 

این شرکت در ابتدا از خط مشی‌های شرکت هوآوی الگو برداشته و در ادامه به یکی از رقیبان اصلی آن بدل گردید. هر چند که همچنان آمارها نشان دهنده آن است که برند هوآوی همچنان پیشتاز است.

اما آن چه مسلم می‌باشد این است که بسیاری از استراتژی‌های شیائومی، آن را پیشتاز بر برند هوآوی قرار داده‌ است. در ادامه این متن برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی note 8 pro شیائومی ما را همراهی کنید. 

محصولات شرکت خانگی شیائومی 

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که کمپانی شیائومی، تنها در زمینه طراحی و ساخت محصولات الکترونیکی نظیر گوشی موبایل هوشمند و پاور بانک به فعالیت مشغول است در حالی که این شرکت، بخش وسیعی از کالاهای خود را در زمینه طراحی و ساخت محصولات خانگی می‌سازد. 

در ادامه با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی note 8 pro شیائومی مطلع گردید. این برند چینی در زمینه تولید محصولات خانگی، دارای کالاهایی نظیر ساعت زنگدار، زمین شوی الکتریکی، جاروبرقی و دیگر محصولاتی از این قبیل می‌باشد. 

همچنین این کمپانی معروف چینی در زمینه صوتی و تصویری محصولاتی نظیر دوربین، تلویزیون، تی وی باکس، هدست مجازی، اسپیکر، هدفون، هدست و دیگر محصولاتی از این قبیل تولید کرده ‌است. 

کالاهای الکترونیکی شیائومی 

شیائومی، یکی از بهترین برند‌های چینی موجود در بازار است که برخلاف نام چینی که بسیاری از مردم را می‌ترساند و آن‌ها را به فکر کالاهایی بی کیفیت سوق می‌دهد، این برند توانسته‌ با انجام فعالیت‌های مداوم خود و همچنین دانش و تجربه‌ای که از شرکت‌های رقیبب همچون هوآوی کسب کرده‌ است، محصولاتی بسازد که نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. 

از جمله محصولات ساخته شده از این کمپانی در زمینه کالاهای دیجیتال می‌توان به گوشی موبایل هوشمند، تبلت، لپتاپ، پاور بانک و لوازم جانبی چون ساعت و دستبند هوشمند، تصویه آب و هوا، عینک، ماسک، فیلتر، ماگ، فلاسک و دیگر محصولاتی از این قبیل اشاره کرد.

اگر قصد خرید گوشی موبایل هوشمند را دارید و می‌خواهید از شرایط خرید اقساطی note 8 pro شیائومی مطلع گردید، تا انتهای این مقاله با قسطی کلاب همراه شوید. 

note 8 pro شیائومی 

برای خرید نقدی یا اقساطی note 8 pro شیائومی بایستی بدانید که یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمندی که برند شیائومی به تازگی وارد بازار کرده ‌است، گوشی note 8 pro  می‌باشد. 

این گوشی نیز همچون سایر گوشی‌های هوشمند این کمپانی، دارای ظاهری بی نظیر، ساده و مدرن می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. اندازه صفحه نمایشگر این گوشی موبایل، 6.53 اینچ می‌باشد و در اندازه رم‌های 6 و 8 گیگابایتی به بازار عرضه می شود.

دارای 4 لنز دوربین در پشت صفحه خود به اندازه‌های 64، 8، 2 و 2 پیکسلی می‌باشد و سلفی آن در اندازه 20 مگاپیکسلی طراحی شده ‌است. این گوشی هوشمند در سال 2019 به بازار عرضه شده‌ و یکی از بهترین گوشی‌های این کمپانی می‌باشد. 

خرید اقساطی note 8 pro شیائومی 

اگر قصد خرید این گوشی همراه را دارید اما نمی‌توانید مبلغ آن را به صورت یکجا پرداخت کنید، می‌توانید به راحتی از شرایط اقساطی شرکت قسطی کلاب استفاده کنید. 

در این شرایط پرداخت، شما قادر خواهید بود به دو روش بای چک یا لیزینگ محصول مورد نظر خود را تهیه فرمایید. در شرایط خرید به صورت بای چک تنها کافی است در ازای پرداخت چک، سفته یا کسر از حقوق خود، محصول مورد نظرتان را تهیه کرده و طی ده ماه با سود کم شروع به بازپرداخت اقساط آن نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون se 2020

خرید قسطی گوشی آیفون se 2020
شرکت اپل محصولات متنوع و کاربردی بسیاری دارد که گوشی موبایل جز پرفروش‌ترین آن‌ها می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون se 2020 به...

خرید گوشی شیائومی قسطی

خرید گوشی شیائومی قسطی
برند شیائومی یکی از بهترین کمپانی‌های چینی است که در سال‌های اخیر فروش بی‌نظیری را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی ...