خرید گوشی a21s

تاریخ انتشار:
1403/2/16 23:42:11

نسل جدید گوشی‌های سامسونگ به نام a21s روانه بازار شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد این نسل از گوشی‌های سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. ناگفته نماند که برای خرید اقساطی گوشی a21s می‌توانید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی a21s


خرید گوشی a21s 

این گوشی با خصوصیاتی چون داشتن نمایشگر 6.5 اینچی اینفینیتی O، داشتن دوربین چهارگانه، برخورداری از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژ اضطراری متمایز شده است. می‌توانید در این گوشی از دو سیم کارت استفاده نمایید.

این گوشی زیبا در 4 رنگ زیبا عرضه شده است و دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت می‌باشد. سرعت پردازشگر نیز 2 گیگاهرتز است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a21s در همه کارهای روزانه خود موفق شوید. 

صفحه نمایشی سینمایی 

در نمایشگر 6.5 اینچی لبه به لبه و با استفاده از تکنولوژی Infinity-O فیلم‌های خود را با کیفیت HD تماشا کنید، بازی نمایید و یا پخش زنده مورد علاقه خود را از صفحه مشاهده کنید.

در این تلفن همراه تصاویر برای اهداف گویاتر، شبیه سازی شده‌اند. قادرید تا مناظره واقعی را به صورت مورب نیز ببینید. به دلیل گوشه‌های گرد و برش کم‌تر دوربین، فیلم‌های شما قابل دیدنی‌تر است.

شیک و راحت

یکی از رنگ‌های سفید، قرمز، سیاه یا آبی را انتخاب نمایید تا استایلی بی‌نظیر داشته باشید. با خرید اقساطی گوشی a21s شیک و خوش ‌استایل باشید.

دوربین‌های بی‌نظیر چهارگانه

برای داشتن عکس‌های واضح در روز و شب، با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و زاویه گسترده 120 درجه، وضوحی فوق‌العاده داشته باشید. بادامک به‌روز شده برای نمای بیشتر به کار رفته است.

داستان زندگی شما در طول روز واضح و روشن است. با دوربین اصلی فوق پهن 48 مگاپیکسلی جهان را با میدان دیدی وسیع‌تر مشاهده نمایید. دوربین ماکرو به شما جزئیات نزدیک بیشتری را ارائه می‌دهد تا ضبط کنید. 

با دوربین اولترا واید و دوربین فیلمبرداری داخلی 40 هزار پیکسلی می‌توانید وضوح و کیفیت عالی و بی‌نظیر را داشته باشید. برای منزوی کردن سوژه‌های خود از تاری‌های پس زمینه به صورت طبیعی استفاده کنید و آن‌ را برجسته نمایید.

سلفی های جالب توجه و آسان از خود بگیرید! با استفاده از دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی عکس‌هایی با وضوح بالا بگیرید. با تمرکز زنده به آرامی زمینه را محو کنید تا با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a21s صورت شما تبدیل به یک ستاره تلویزیونی شود!

باتری عالی همچون قهرمانی ماراتون

وقتی از خانه خارج می شوید، به تلفن همراهی نیاز دارید که بتواند دوام بیاورد! با استفاده از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی قدرت جریان، اشتراک‌گذاری و بازی را تا حد امکان زیاد کنید و اگر باتری تمام شد، با شارژ سریع 15 ولتی به برق متصل شوید و گوشی خود را به کار گیرید! با خرید اقساطی گوشی a21s هرگز، نگران دشارژ شدن نباشید!

با گزینه های امنیتی از آنچه برای شما مهم است، محافظت کنید!

با استفاده از حسگر اثر انگشت با ایمنی کامل، به تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید و به آن اعتماد کنید. سیستم تشخیص چهره کمک می‌کند تا به راحتی قفل تلفن همراه خود را باز کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a21s همیشه آرام و مطمئن باشید.

خرید قسطی گوشی a21s

اگر مایلید تا يک تلفن a21s سامسونگ تهیه کنید، این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین در زمینه ارائه خدمات نقدی و یا اقساطی لوازم خانگی به کاربران ایرانی است. 

برای خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت عمل کنید. با خرید اقساطی گوشی a21s از لحظات خود لذت ببرید و از تخیفیفات ویژه سایت نهایت استفاده را کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی m11 سامسونگ

خرید گوشی m11 سامسونگ
امروزه داشتن یک تلفن همراه با برندی شناخته شده برای هر فردی لذتبخش است. اگر شما علاقه‌مند به خرید اقساطی گوشی m11 سامسونگ هستید ...

خرید قسطی poco m4 pro

خرید قسطی poco m4 pro
برند شیائومی برندی پرفروش و معتبر در دنیا است. برای خرید قسطی poco m4 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...