خرید قسطی گوشی شیائومی lite 12

تاریخ انتشار:
1403/2/15 16:35:57

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی شیائومی lite 12 با شرایطی عالی به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی شیائومی lite 12


مقدمه

در این مقاله می‌خواهیم شما را با شرایط خرید قسطی گوشی شیائومی lite 12، به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی آشنا کنیم. گوشی‌های میان‌رده شیائومی همواره به‌عنوان محصولاتی خوش‌قیمت و رقابتی در بازار تلفن همراه جهانی شناخته می‌شوند. در کشور ما نیز وضعیت همین‌گونه بوده است. درصورتی‌که تمایل به خرید اقساطی یک گوشی میان‌رده در بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان از شرکت شیائومی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا این مقاله را از دست ندهید. بدین دلیل که می‌خواهیم شما را با مشخصات یک گوشی میان‌رده قدرتمند آشنا کنیم. در انتها شما را با شرایط خرید اقساطی گوشی شیائومی lite 12 در یکی از فروشگاه‌های معتبر کشور آشنا خواهیم کرد. 

بررسی طراحی گوشی شیائومی lite 12

در اولین بخش از مقاله خرید قسطی گوشی شیائومی lite 12، به بررسی طراحی گوشی می‌پردازیم. از ویژگی‌های بارز طراحی گوشی‌های سری 12 شیائومی در بخش جلویی می‌توان به یک صفحه‌نمایش بزرگ و عریض به همراه دوربین سلفی که به‌صورت ناچ اینفینیتی قرار داده شده است، اشاره کرد.

شرکت شیائومی برای سنسور اثر انگشت این تلفن همراه از یک حسگر قدرتمند استفاده کرده است که در بخش زیرین صفحه نمایشگر به سبک گوشی‌های پرچم‌دار قرار گرفته است. وزن گوشی نیز 173 گرم بوده و با ابعاد و اندازه‌ای که دارد، به‌عنوان یکی از گوشی‌های خوش‌دست شیائومی شناخته می‌شود. 

صفحه نمایش گوشی شیائومی lite 12

گوشی شیائومی lite 12 از یک صفحه‌نمایش 6.55 اینچی بهره می‌برد که دارای پنل امولد بوده و تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ را دارد. این صفحه‌نمایش روشنایی بسیار مناسبی را در شرایط نوری مختلف دارد. در ضمن، نرخ به‌روزرسانی تصویر در این نمایشگر 120 هرتز است که می‌توان گفت عملکرد صفحه‌نمایش این گوشی همانند گوشی‌های پرچم‌دار با قیمت‌های بسیار بالاتر خواهد بود. درصورتی‌که تمایل داشته باشید تا با این گوشی از بازی‌های سنگین و رده‌بالا لذت ببرید، باید بدانید که این گوشی توانایی به‌روزرسانی تصویر با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز را در حین این بازی‌ها خواهد داشت. 

مشخصات سخت‌افزاری شیائومی lite 12

شرکت شیائومی در بخش فنی گوشی شیائومی lite 12 نیز خوش درخشیده است و شاهد هستیم که از یک پردازنده قدرتمند در بخش میان رده استفاده شده است. این شرکت از پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 778 سری G برای این گوشی بهره برده است. این پردازنده از یک هسته قدرتمند با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز برخوردار است. درحالی‌که سه هسته دیگر با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز برای کارهای نیمه‌سنگین سنگین به کار می‌روند. همچنین از چهار هسته برای اجرای کارهای سبک در این گوشی بهره برده شده است.

این شرکت از یک پردازنده گرافیکی با مدل آدرنو 642 استفاده کرده است که عملکرد مناسبی را در اجرای بازی‌های گرافیکی از خود نشان می‌دهد. حافظه رم گوشی شیائومی lite 12 از نوع 8 گیگابایت بوده و حافظه داخلی این گوشی نیز 256 گیگابایت است. البته امکان پشتیبانی از کارت حافظه برای این گوشی وجود ندارد. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی lite 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری شیائومی lite 12

گوشی شیائومی lite 12 از یک باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار شده است. این باتری هرچند در مقایسه با بسیاری از رقبایش ظرفیت نسبتاً کمتری دارد، اما در بحث سرعت شارژ عملکرد قابل ستایشی دارد. گوشی با یک آداپتور شارژ سریع 67 واتی عرضه می‌شود که قادر است تا در کمتر از ۱۵ دقیقه، باتری گوشی را از صفر درصد تا 50 درصد شارژ کند. 

دوربین شیائومی lite 12

شرکت شیائومی برای گوشی شیائومی lite 12 از یک دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده کرده است که عملکرد بسیار خوبی را در ساعات مختلف شبانه‌روز خواهد داشت. دوربین فوق‌عریض این گوشی از نوع 8 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار دارد. در ضمن دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسل است. 

خرید قسطی‌ گوشی شیائومی lite 12 از قسطی کلاب

تا به اینجا شما را با مشخصات گوشی شیائومی lite 12 آشنا کردیم. این گوشی شیائومی به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود که مشتریان زیادی آن را در طرح‌های خرید اقساطی و یا نقدی خریداری کرده‌اند. درصورتی‌که شما هم تمایل به خرید اقساطی گوشی شیائومی lite 12 داشته باشید، قادر خواهید بود تا آن را در طرح‌های فروش قسطی این گوشی در قسطی کلاب خریداری کنید. امکان شرکت در انواع طرح‌های اعتباری قسطی کلاب برای خرید انواع کالای دیجیتال وجود دارد. شما قادر خواهید بود تا در یکی یا چند مورد از این طرح‌ها به طور همزمان شرکت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی zfold 4

خرید قسطی گوشی zfold 4
اگر به گوشی‌های متفاوت و منحصر به فرد علاقه مند هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشی zfold 4 از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطي لپتاپ ایسوس چکی

خرید اقساطي لپتاپ ایسوس چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطي لپتاپ ایسوس با شرایطی عالی به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب ...