خرید قسطی گوشی آیفون 14 با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/6 10:38:38

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 با ارز دیجیتال به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 14 با ارز دیجیتال


گوشی آیفون 14 

در این مقاله شرایط خرید قسطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب را بررسی خواهیم کرد. اپل سال‌ها است که با عرضه آیفون نظر طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند را به خود جلب می‌کند. اپل در سپتامبر سال 2022 این گوشی را عرضه کرد. عرضه این گوشی سر و صدای زیادی به همراه داشت. طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان دنیای گوشی‌های هوشمند بر این باور هستند که گوشی‌های آیفون چیز جدیدی برای عرضه ندارند. طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان دنیای گوشی‌های هوشمند اما با این نظر مخالف هستند و نیمه پر لیوان را می‌بینند. در این مقاله به شرح مشخصات فنی این گوشی خواهیم پرداخت تا شما خودتان در این مورد تصمیم‌گیری کنید. با ما همراه باشید. با خرید اقساطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

مشخصات گوشی آیفون 14 

برخی از علاقه‌مندان دنیای گوشی‌های هوشمند معتقد هستند که گوشی آیفون 14 بهترین گوشی شرکت اپل می‌باشد و یک گزینه عالی برای کاربران محسوب می‌شود. در ادامه مشخصات این گوشی را شرح می‌دهیم:

•پردازنده: پردازنده گوشی آیفون 14 در دو مدل 6 هسته و 8 هسته‌ای موجود می‌باشد. معمولا 4 هسته از تعداد هسته‌های موجود کم‌مصرف بوده و در زمان نیاز فعال می‌شوند. نام تراشه موجود در پردازنده این گوشی Apple A15 Bionic است و عملکرد باورندکردنی‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند. این پردازنده از پس تمامی نرم‌افزارها و بازی‌های سنگین برمی‌آید.
•حافظه: حافظه این گوشی در سه مدل 128، 256 و 512 گیگابایتی موجود می‌باشد.
•باتری: گوشی آیفون 14 از یک باتری یونی با ظرفیت 3279 میلی آمپر بر ساعت بهره می‌‌برد. با یک بار شارژ کامل گوشی می‌توانید تا حدود دو روز از آن استفاده کنید.
•ناچ موجود در این مدل از نسل‌های قبلی آیفون کوچک‌تر است که باعث افزایش زیبایی طراحی بدنه آن می‌شود.
•ابعاد این گوشی146.7 x 71.5 x 7.7  میلی متر می‌باشد و 172 گرم وزن دارد. با خرید قسطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

نمایشگر آیفون 14 

نمایشگر  Super Retina XDR OLEDگوشی آیفون 14 با اندازه 6.1 اینچ و تراکم پیکسلی 460 پیکسل بر هر اینچ تصاویر فوق‌العاده شفافی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. وضوح تصویر این نمایشگر 2532 در 1170 پیکسل است که شما را در دنیای رنگ‌ها غرق خواهد کرد. این نمایشگر از HDR10 وDolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند. با ویژگی‌های این نمایشگر دیدن هر فیلم و سریالی در گوشی آیفون 14 لذت‌بخش خواهد بود. 

دوربین گوشی آیفون 14 

دوربین گوشی آیفون 14 یک شاهکار فنی است. قطعا همیشه از کیفیت دوربین گوشی‌های آیفون تعاریف زیادی شنیده‌اید اما دوربین گوشی آیفون 14 یک جهش بزرگ نسب به نسل‌های قبلی خودش محسوب می‌شود. این دوربین نسبت به مدل‌های قبلی خود جزئیات بیشتری را ثبت کرده و برای تصویربرداری در شب یک گزینه عالی محسوب می‌شود. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی بوده و نسبت به نسل قبلی آیفون از سنسورهای بزرگتری برخوردار است. گوشی آیفون 14 به دوربین واید و فوق عریض 120 درجه مجهز می‌باشد که 12 مگاپیکسل دارند. لرزشگیر اپتیکال سنسور شیفت این گوشی با نام OIS تصاویر روان و بدون پرشی را ثبت می‌کند. دوربین سلفی این گوشی 12 مگاپیکسلی است که فوکوس خودکار دارد. برای اولین بار از سال 2016 اپل دوربین سلفی گوشی خود را ارتقا داده است و از یک مدل سنسور جدید برای آن استفاده می‌کند. دوربین گوشی آیفون 14 به دو حالت عکاسی photographic style و cinematic mode نیز مجهز می‌باشد که برای تصویربرداران حرفه‌ای گزینه مناسبی محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

جمع‌بندی: شاهکار اپل در دنیای گوشی‌های هوشمند 

گوشی آیفون 14 با طراحی خیره‌کننده، دوربین فوق‌العاده و عملکرد بی‌نظیر خود یک دستیار چند منظوره است که تمامی خواسته‌هایی که از یک گوشی همراه دارید را برآورده می‌کند. با پردازنده قوی موجود در این گوشی هرگز در اجرای بازی‌های سنگین دچار مشکل نخواهید شد. اگر از علاقه‌مندان به سبک طراحی اپل هستید قطعا گوشی آیفون 14 برترین گزینه موجود برای شما می‌باشد. 

خرید قسطی گوشی آیفون 14 از سایت قسطی کلاب 

اگر به دنبال خرید گوشی آیفون 14 هستید و شرایط آن را ندارید که کل مبلغ را پرداخت کنید می‌توانید از سایت قسطی کلاب برای خرید اقساطی این کالای دیجیتال اقدام کنید. قسطی کلاب یکی از سایت‌های معتبر خرید اقساطی گوشی در ایران می‌باشد که امکان خرید نقدی و خرید اقساطی گوشی آیفون 14 را برای کاربران فراهم می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش قسطی آیفون 14 با کارشناسان قسطی کلاب در تماس باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشي a51

فروش قسطی گوشي a51
یکی از گوشی‌های برند سامسونگ در سال‌های اخیر مدل گلکسی a51 بوده است. برای خرید قسطی گوشي a51 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

مقایسه گوشی اپل با سامسونگ

مقایسه گوشی اپل با سامسونگ
مدت زمان بسیاری است که در دنیای تکنولوژی بین دو برند اپل و سامسونگ رقابتی تنگاتنگ وجود دارد. البته هر دوی این برندها طرفداران مخصوص ...