خرید قسطی لپتاپ مایکروسافت

تاریخ انتشار:
1403/2/6 00:14:12

کمپانی مایکروسافت یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا است که بالاترین فروش محصولات دیجیتالی را دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی لپتاپ مایکروسافت دارید، به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی لپتاپ مایکروسافت


مایکروسافت سرفیس چیست؟ 

سرفیس تبلت یا لپ‌تاپ‌ شرکت مایکروسافت است که با دیگر تبلت‌ها تفاوت دارد! با خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ مایکروسافت از قسطی کلاب صاحب یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های روز دنیا شوید! 

شکل ظاهری و مشخصات فیزیکی پرچم‌دار تبلت مایکروسافت 

بدنه این تبلت از فلز سبک منیزیم ساخته شده است. صفحه نمایش آن از جنس شیشه مقاوم گوریلا گلس است. خیلی خوش دست بوده و به راحتی آن را در دست می‌گیرید، زیرا لبه هایش نیز دارای زاویه ۲۲ درجه هستند. 

این تبلت یک پایه پشتی دارد که اجازه می‌دهد تا به راحتی به دیدن فیلم یا کلیپ خود ادامه دهید. قابلیت خرید اقساطی لپتاپ مایکروسافت در قسطی کلاب فراهم شده است.

یک ویژگی خاص نیز دارد و آن وجود پوششی مغناطیسی در صفحه نمایش است که آن را می‌پوشاند و ضخامت ۳ میلی‌متری نیز دارد. در حالت باز هم می‌توانید حتی با وجود این پوشش به تایپ خود ادامه دهید. تایپ کاور این تبلت را یک الترا بوک یا نوت بوک تبدیل می‌نماید. 

مشخصات فنی سرفیس پرو ۳ 

این تبلت از صفحه نمایشگر 15 اینچی با رزولیشن ۲۱۶۰*1440 بهره‌مند است. ضخامتی ۹.۱ میلی‌متر دارد و یکی از باریک‌ترین محصولات دیجیتالی دنیا محسوب می‌شود که پردازشگر اینتل کور نام دارد.

تایپ کاور یا کیبورد اختصاصی سرفیس 

تایپ کاور از نسخه‌های قبلی خود بسیار بزرگتر است یک لوله‌های اضافه دارد که باعث کم شدن لبه بالایی کاور و اتصالش به تبلت است. از نظر آرگونومیک بسیار مدرن است و برای تایپ کردن، زاویه بسیار مناسبی را به کاربر می‌دهد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ مایکروسافت در قسطی کلاب فراهم شده است. 

پردازشگر اختصاصی رایزن 

لپ‌تاپ جدید با صفحه نمایشگر ۱۵ اینچی و پرتال پردازنده قدرتمند AMD  و بدنه تمام فلزی که رفع حرارت را به خوبی انجام می دهد. شرکت AMD به صورت اختصاصی به و منحصر به فرد یک پردازنده منحصر به فرد به نام رایزن را برای این دستگاه تولید کرده است. 

هم‌چنین برای مدیریت قدرت سیستم، صفحه نمایش، حافظه، قلم، درایورها، پهنای باند و دیگر مشخصات، با هم بحث کردند تا بهترین‌ها را در یک لپ‌تاپ سبک وزن و بسیار نازک را آماده کنند. قابلیت خرید اقساطی لپتاپ مایکروسافت در قسطی کلاب فراهم شده است. 

پردازشگر گرافیکی تخصصی رادئون 

جالب است بدانید که یک چیپ مخصوص برای مایکروسافت توسط AMD طراحی شده است که دارای یک هسته بیشتر در پردازنده گرافیکی رادئون خود دارد تا سرفیس لپ‌تاپ را به عنوان قدرتمندترین لپ‌تاپ‌ها معرفی نماید. این پردازنده، توان پردازش گرافیکی دقیق و کاربردی دارد که یک ترافلاپس است.

این توان پردازش گرافیکی با پردازنده رادئون که برای کنسول بازی ایکس باکس وان اعلام شده است، برابری می‌کند. این پردازشگر، علاوه بر بازی، برای نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین سرفیس مانند تری دی مکس و یا افتر افکت مناسب است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ مایکروسافت در قسطی کلاب فراهم شده است. 

شارژ سریع و گذرگاه‌های مناسب 

در عرض کمتر از یک ساعت می‌توانید دستگاه خود را تا ۸۰ درصد شارژ نمایید. موس و کیبورد سیستم نیز بسیار بهینه شده است. پورت‌های این تبلت در شان یک لپ‌تاپ است.

USB A و USB 3 دارد. با خرید اقساطی لپتاپ مایکروسافت صاحب یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها باشید. سرفیس لپ‌تاپ برای رقابت با کامپیوترهای اپل ساخت ساخته شده است تا در رده و ساختار خودش با آنها رقابت کند! 

خرید قسطی لپتاپ مایکروسافت 

شما می‌توانید لپتاپ مایکروسافت را از فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب خریداری نمایید.. در این فروشگاه می‌توانید به صورت نقدی و اقساطی اقدام به خرید نمایید. 

در صورت نیاز به خرید اقساطی باید درخواست اعتبار خرید به صورت اقساطی را به یکی از سه روش موجود انجام دهید. پیشنهاد ما به شما خرید لپتاپ مایکروسافت است. همین حالا نسبت به خرید خود اقدام نمایید!

سایر بلاگ های مرتبط

تبلت مایکروسافت قسطی

تبلت مایکروسافت قسطی
خرید تبلت مایکروسافت قسطی، انتخابی هوشمندانه و اقتصادی برای ان دسته از افراد است که میخواهند با تهیه ی کالای دیجیتال مورد نظرشان، دچار فشار....

خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ
یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل M23 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...