خرید قسطی s23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/9 23:05:54

جذابیت، کیفیت و زیبایی همگی در گوشی جدید سامسونگ نمایان شد. برای خرید قسطی s23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.


خرید قسطی s23 سامسونگ


بررسی گوشی s23 سامسونگ 

خرید قسطی s23 سامسونگ در حال حاضر برای مشتریان فراهم شده است. این کالای دیجیتال همانند دیگر کالاهای موجود در بازار با افزایش قیمت بالایی روبرو بوده است. شرایط بازار موجب شده تا همه افراد توان خرید این گوشی را نداشته باشند. کاهش توان خرید مردم باعث شده در کنار مراکز و فروشگاه‌هایی که فقط به صورت نقدی فعالیت می‌کنند، فروشگاه‌هایی هم اقدام به فروش قسطی این گوشی کرده و به این ترتیب کمکی به خریداران در این اوضاع نابسامان اقتصادی کرده باشند. 

مشخصات کالای دیجیتال گوشی سامسونگ S23 

کالای دیجیتال گوشی تلفن همراه سامسونگ S23 یکی از پرطرفدارترین گوشی‌ها از خانواده سامسونگ به شمار می‌آید که دارای سیستم عامل اندروید 13 می‌باشد. این گوشی در فوریه 2023 و حدودا به قیمت 1200 دلار به مشتریان عرضه شد. طراحی ظاهری این کالای دیجیتال نسبت به نسخه‌های قبلی فرق خاصی نکرده است. با خرید اقساطی s23 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

تنها تفاوت این گوشی با نسخه‌های قبلی این است که کمی تخت تر شده و اندازه کوچک تری دارد. بدنه این گوشی از زره آلومینیومی ساخته شده تا مقاومت بالایی در برابر ضربه‌ها داشته باشد. گوشی سامسونگ S23 در برابر رطوبت و آب تا عمق 1.5 متری و برای سه ساعت می‌تواند مقاومت کند. برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی صفحه و قاب این گوشی از گوریلا گلس ویکتوس 2 استفاده شده است.

همانطور که متوجه شدید در تولید این سری از گوشی‌های سامسونگ تغییر زیادی در ظاهر گوشی ایجاد نشده است. صفحه نمایش این مدل دارای پنل 6.1 اینچی دینامیک امولد 2x با رزولوشن 1080 و نرخ به روز رسانی 120 هرتزی می‌باشد. برای خرید قسطی s23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تنها تغییر در نمایشگر سامسونگ S23 بهبود روشنایی صفحه نمایشگر است. روشنایی صفحه در حالت دستی 790 نیت و در حالت خودکار 1200 نیت است. با این رقم صفحه نمایشگر سامسونگ S23 می‌تواند روشنایی خوبی در محیط‌های پر نور و خارج از منزل داشته باشد. یکی دیگر از مشخصات مهم سامسونگ S23 استفاده از باتری لیتیوم یونی بزرگتر 5000 میلی آمپر است. این باتری می‌تواند به خوبی برای یک روز کامل شارژ را نگه دارد. این باتری در 30 دقیقه می‌‎تواند به میزان 65 درصد شارژ شود. برای خرید اقساطی s23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین گوشی سامسونگ S23 

کالای دیجیتال گوشی سامسونگ S23 دوربینی مانند سری‌های قبلی دارد. یعنی شامل دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو می‌باشد. با این وجود دوربین سلفی آن تغییر کرده و از یک سنسور 12 مگاپیکسلی جدید استفاده می‌کند. عملکرد اسپیکر در این مدل از گوشی‌های سامسونگ کیفیت بیشتری داشته و دارای اسپیکر دوگانه یا استریو است.

از دیگر ویژگی‌های صوتی این کالای دیجیتال می‌توان به صدای 32 بیت و 384 کیلوهرتز تیون شده توسط AKG اشاره کرد. گوشی تلفن همراه سامسونگ S23 دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بوده ولی درگاهی برای ورود کارت حافظه ندارد. دارا بودن این ویژگی‌ها باعث شده است افراد دوست داشته باشند حتی با خرید اقساطی صاحب این گوشی جدید شوند. برای خرید قسطی s23 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش قسطی s23 سامسونگ در قسطی کلاب 

خرید اقساطی s23 سامسونگ این روزها خیلی رونق گرفته است. مراکز و سایت‌های مختلفی اقدام به فروش قسطی کالاهای دیجیتال مانند گوشی تلفن همراه کرده اند که از این میان سایت قسطی کلاب از اعتبار بالایی برخوردار است. در این سایت شما می‌تواند انواع مختلفی از گوشی‌های به روز دنیا را با قیمت مناسب پیدا کرده و به صورت قسطی اقدام به خرید گوشی مورد علاقه خود کنید. با وارد شدن به سایت می‌توانید گوشی‌های مختلف از برندهای متفاوت را با هم مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید با پرداخت یک سوم قیمت گوشی، تلفن همراه مورد علاقه خود را سفارش دهید. از مزیت‌های این سایت تحویل به موقع کالا درب منزل می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی m32 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی m32 سامسونگ
گوشی‌های هوشمند سامسونگ جز برترین برندهای دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشي a02

خرید قسطی گوشي a02
اگر قصد خرید یک گوشی مناسب و مقرون به صرفه را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشي a02 از بخش موبایل در دسته بندی کالای...