خرید قسطی گوشی شیائومی mi 12

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:43:21

کمپانی شیائومی یکی از برندهای موفق چینی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی mi 12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی شیائومی mi 12


گوشی شیائومی mi12

خرید قسطی گوشی شیائومی mi 12 فرصتی مناسب است تا شما را صاحب یکی از خوش ساخت‌ترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار کند. این گوشی از یک طراحی بشدت خوب بهره می‌برد. در کنار طراحی خوب، این گوشی از یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت نیز بهره می‌برد که می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود کند. همچنین دوربین و اسپیکر این گوشی عملکرد راضی کننده‌ای را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند.

اما این گوشی عاری از ایراد و نقص نیست. باتری این گوشی به سرعت تخلیه می‌شود و عملکرد پردازنده در حین انجام بازی‌های سنگین، رفته رفته کاهش می‌یابد. در  ادامه با ما همراه باشید تا این گوشی را بررسی کنیم و همچنین با نحوه خرید اقساطی گوشی هوشمند در سایت قسطی کلاب آشنا شویم.

طراحی گوشی شیائومی mi12

خوش ساخت بودن و طراحی بی‌نظیر همواره یکی از پارامترهایی است که شرکت شیائومی توجه ویژه به آن دارد. اگر دقت کرده باشید تمام محصولات شیائومی از طراحی یکپارچه و مجذوب کننده‌ای بهره می‌برند. گوشی شیائومی می 12 نیز از این قاعده مستثنی نیست و طراحی بشدت جذابی دارد.

این کالای دیجیتال 180 گرم وزن دارد و دارای ابعاد 69.9 در 152.7 میلیمتر می‌باشد. همچنین ضخامت این گوشی به 8.2 میلی متر می‌رسد. در کل ابعاد و وزن این گوشی در حد متوسط (نه بسیار سنگین می‌باشد و نه بسیار سبک) قرار دارد و کارکردن با آن بسیار ساده است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی mi 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این کالای دیجیتال از چه صفحه نمایشی برخوردار است؟

صفحه نمایش 6.28 اینچی شیائومی mi12 از نوع OLED می‌باشد و از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. رزولوشن این صفحه نمایش بسیار مطلوب است (رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل). همچنین توجه داشته باشید که نرخ روشنایی این گوشی به 1100 نیت می‌رسد و این بدان معنا است که در برابر تابش مستقیم نور خورشید نیز همچنان می‌توانید از این گوشی استفاده کنید.

سخت افزار و نرم افزار این گوشی

این کالای دیجیتال از رابط کاربری اندروید 12 و MIUI 13 بهره می‌برد. پردازنده این گوشی از نوع اسنپدراگون 8 نسل 1 می‌باشد. همانطور که می‌دانید؛ این پردازنده به طور ذاتی پرحرارت است و به سرعت داغ می کند (این موضوع، یکی از نقاط ضعف این گوشی نیز محسوب می‌شود). در حین انجام کار‌های سنگین افزایش حرارت تا جایی ادامه پیدا می‌کند که بر عملکرد پردازنده تاثیر منفی می‌گذارد (عملکرد افت پیدا می‌کند). برای خرید قسطی گوشی شیائومی mi 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

از پردازنده اصلی که بگذریم، به پردازنده گرافیکی می‌رسیم. جایی که شما با یک پردازنده گرافیکی از نوع adreno 730 مواجه خواهید شد. این پردازنده به خوبی اطلاعات را پردازش می‌کند و خروجی قابل قبولی را در اختیار شما قرار می‌دهد. می 12 از نظر رم و حافظه داخلی به سه نوع مختلف تقسیم می‌شود که عبارتند از: 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت به همراه 12 گیگابایت رم.

دوربین این کالای دیجیتال چگونه است؟

این کالای دیجیتال از دوربین بسیار باکیفیتی بهره می‌برد. لنز اصلی این گوشی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این لنز قادر است تا عکس‌های بسیار با کیفیتی را ثبت کند. عکس‌هایی که از وضوح و شارپنس بالایی برخوردار می‌باشند. از طرف دیگر لنز اولترا واید این گوشی 13 مگاپیکسل کیفیت دارد و دوربین تله فوتو آن از ماژول 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در کنار هم قرار گرفتن این مجموعه، باعث می‌شود تا شما بتوانید عکس‌های بسیار باکیفیتی را ثبت کنید. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی mi 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی باتری

یکی دیگر از نقاط ضعف این کالای دیجیتال، عملکرد ضعیف باتری است. در این گوشی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره برده شده است که به دلیل داغ شدن پردازنده، به سرعت تخلیه می‌شود.

نحوه خرید قسطی گوشی شیائومی mi 12

سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی موبایل فعالیت دارد. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی گوشی شیائومی mi 12 را دارید؛ کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید و برای خود یک اکانت تشکیل دهید. مراحل پیش رو را با موفقیت بگذرانید و سبد خرید خود را تکمیل نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی redmi 9c

 خرید قسطی گوشی redmi 9c
اگر علاقه‌مند به خرید یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب برند شیائومی است. برای خرید قسطی گوشی...

خرید قسطی Apple watch7

خرید قسطی Apple watch7
برای خرید قسطی Apple watch7 با قیمتی عالی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را...