خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:43:26

یکی از بهترین برندهای ایرانی شرکت ایکس ویژن است. برای خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن ویژه کارمندان


ماشین لباسشویی ایکس ویژن

ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین لوازم خانگی است که افراد آن را خریداری می‌کنند. خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن به شما این امکان را می‌دهد تا با پرداخت هزینه کمی ماشین لباسشویی خود را خریداری نمایید. ماشین لباسشویی ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی است که با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌گردد. 

قیمت بالای لوازم خانگی خارجی موجب شده است تا مصرف کنندگان از محصولات داخلی استقبال کنند. محصولات ایکس ویژن براساس به روزترین تکنولوژی‌های دنیا تولید می‌شوند و توانسته با محصولات خارجی رقابت نماید. خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن فرصت مناسبی است تا شما بتوانید از بین طرح‌ها و مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی موردنیاز خود را خریداری نمایید و به آسانی با سایر لوازم آشپزخانه ست کنید. ماشین لباسشویی‌های ایکس ویژن در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌گردد. لازم است شما با توجه به تعداد اعضای خانواده و نیاز خود یکی از ظرفیت‌های 6، 7، 8 یا 9 کیلویی را خریداری نمایید.

پیشنهاد می‌گردد اگر تعداد اعضای خانواده شما زیاد است، از نوع ظرفیت‌های بالا خریداری نمایید، زیرا از نظر اقتصادی به صرفه می‌باشد. ولی اگر در خانواده فقط دو نفر هستید، ظرفیت‌های 6 و 7 کیلویی برای شما مناسب هستند. توجه داشته باشید اگر قصد شستشوی پتو یا حوله‌های حمام را دارید نیاز به مدل‌های با ظرفیت بیشتر دارید.

نکات مهم در زمان خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن

خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن به شما این امکان را می‌دهد تا از لباسشویی قدرتمندی استفاده کنید. در ساخت لوازم خانگی و ماشین لباسشویی ایکس ویژن موتورهای نوع اینورتر، اینورتر BLDC و یونورسال به کار می‌روند. استفاده از موتورهای اینورتر باعث کاهش میزان لرزش، مصرف انرژی می‌گردد و جریان برق دقیق کنترل می‌شود.

خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن به شما این امکان را می‌دهد تا از موتورهای اینورتر BLDC که کیفیت بهتری نسبت به نوع معمولی دارند، استفاده نمایید. علاوه براین این مدل‌ها انرژی کمتری مصرف می‌گردد و میزان بهره وری افزایش می‌یابد. موتورهای یونورسال با دو جریان متفاوت مستقیم و غیرمستقیم کار می‌کنند. علاوه بر این به خشک کن لباسشویی این امکان را می‌دهد تا با سرعت بالایی لباس‌ها را خشک کند. 

مزایای خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن

لازم است قبل از خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن به قابلیت‌ها و امکانات آن توجه داشته باشید، زیرا در انواع و با قابلیت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌گردند. اگر در منزل نوزاد کوچکی دارید باید نوع لباسشویی را انتخاب کنید که از برنامه‌های شستشوی لباس کودک و ضد حساسیت پشتیبانی نماید.

برخی از لباسشویی‌ها قابلیت اضافه کردن لباس در زمان شستشو را ندارند. یا بعضی از آن‌ها موتورهای قوی برای شست و شوی پتو ندارند. حتما به برچسب انرژی درج شده بر روی دستگاه توجه داشته باشید و مدل هایی را خریداری نمایید که دارای برچسب انرژی A، A ++، +++ A باشند.

این مدل‌ها کارایی بالایی دارند و آب کمتری مصرف می‌کنند و صدای کمی ایجاد می‌کنند. درست است ماشین لباسشویی نقش مهمی در بالا بردن سطح بهداشت خانواده دارد، ولی اگر به درستی از آن استفاده نکنید ضررهای جبران ناپذیری را به شما وارد می‌کند. حتما بعد از هر بار استفاده با دقت بشویید و آن را خشک کنید، زیرا در غیر این صورت قارچ و باکتری‌های زیادی ایجاد می‌گردد.

فروش قسطی لوازم خانگی ایکس ویژن در فروشگاه قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش انواع لوازم خانگی برقی به صورت نقدی و اقساطی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و خرید قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل مورد نیاز خود را خریداری نمایید.
ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM94 یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های لباسشویی این برند می‌باشد. 

این مدل دارای ظرفیت 9 کیلوگرم و دارای برچسب انرژی A+++ است. TM94 دارای قابلیت‌هایی مانند سیستم تشخیص کف روی لباس، اضافه نمودن لباس در زمان شستشو و امکان ادامه برنامه شستشو در صورت قطع و وصل برق می‌باشد. با خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون فیلیپس

خرید تلویزیون فیلیپس
برند فیلیپس یکی از محبوب ترین برندها در زمینه لوازم خانگی محسوب می شود که در ایران طرفداران زیادی دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ...

خرید نقدی تلویزیون مارشال

خرید نقدی تلویزیون مارشال
برند مارشال یک برند چینی است، این برند در زمینه صوتی و تصویری شناخته شده است. همچنین توانسته لوازم خانگی از جمله تلویزیون را در کیفیت خوبی...