خرید اقساطی M52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:42:04

سری M در گوشی‌ها سامسونگ محصولاتی باکیفیت و پرطرفداری دارد. برای خرید اقساطی M52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی M52 سامسونگ


توضیحاتی در مورد گوشی m52 سامسونگ

گوشی m52 را شرکت سامسونگ برای نخستین بار در تاریخ 24 سپتامبر 2021 معرفی کرد. عرضه اولیه این گوشی در تاریخ 3 اکتبر 2021 انجام شد. قیمت این گوشی در زمان عرضه به بازار حدود 380 یورو تعیین شده که با توجه به امکانات موجود، قیمت بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. گوشی m52 سامسونگ در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی تولید شده که این موضوع باعث می‌شود مصرف کننده بتواند بر اساس سلیقه خود، رنگ گوشی را انتخاب نماید. برای خرید قسطی M52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی سامسونگ m52 بسیار سبک و خوش دست طراحی شده است. این موضوع به خاطر ظرافت بسیار زیاد گوشی m52 سامسونگ می‌باشد. بدنه باریک باعث شده تا هر فردی بتواند با این گوشه رابطه بسیار خوبی برقرار نماید. زیبا و شیک بودن این گوشی در کنار امکانات فوق العاده‌ای که دارد باعث شده تا m52 یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین گوشی‌های میان رده سامسونگ به شمار برود. هر چند ظاهر این گوشی بی‌شباهت به سایر مدل‌های هم رده نیست، اما باز هم سامسونگ توانسته جذابیت‌های بصری را در این گوشی حفظ کند. ظاهر جذاب گوشی m52 سامسونگ باعث شده تا افراد زیادی تمایل به استفاده از این گوشی داشته باشند. 

آشنایی با مهمترین مشخصات گوشی سامسونگ m52

اگر بخواهیم در هنگام خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ دچار شک و تردید نشویم و انتخاب درستی را انجام دهیم، نیاز است با امکانات، مشخصات و مزایای این گوشی آشنایی داشته باشیم. صفحه نمایش این گوشی از نوع Super AMOLED Plus بوده و رزولوشن آن برابر با 1080 در 2400 پیکسل می‌باشد. اندازه صفحه نمایش گوشی m52 برابر با 6.7 اینچ است. بزرگ بودن صفحه نمایش و کیفیت بالای آن باعث شده تا بتوان برای کارهای حرفه‌ای و بازی نیز از این گوشی استفاده کرد. برای خرید اقساطی M52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی سامسونگ m52 با وزن 173 گرم تولید شده که وزن بسیار پایینی محسوب می‌شود. سبکی این گوشی مزایای زیادی دارد، برای مثال در استفاده‌های طولانی جای هیچ گونه نگرانی بابت خستگی دست نیست. سیستم عامل این گوشی اندروید 11 بوده و شرکت سازنده رابط کاربری One UI 3.1 را برای این گوشی در نظر گرفته است. سه دوربین در قسمت پشتی گوشی قرار گرفته که 64، 12 و 5 مگاپیکسلی هستند. برای سلفی گوشی m52 یک دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده شده که کیفیت بسیار مطلوبی دارد.

باتری انتخاب شده توسط شرکت سامسونگ برای گوشی سامسونگ m52 از نوع غیر قابل تعویض و لیتیوم پلیمری است. ظرفیت این گوشی نیز مانند بسیاری از گوشی‌های هم رده از نظر قیمت و یا حتی گوشی‌هایی که قیمت بیشتری نسبت به آن دارند، 5000 میلی آمپر می‌باشد. پشتیبانی از اینترنت 5G یکی از مزیت‌های این گوشی به شمار می‌رود. امکان شارژ سریع و همچنین وجود حسگر اثر انگشت از دیگر امکانات این گوشی محسوب می‌شوند. گوشی m52 با حافظه 128 و رم‌های 6 و 8 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی M52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

آشنایی با چگونگی خرید اقساطی M52 سامسونگ

خرید قسطی M52 سامسونگ که یک کالای دیجیتال و به روز محسوب می‌شود، کمک می‌کند تا همه افراد با هر بودجه‌ای بتوانند از یک گوشی هوشمند استاندارد و باکیفیت بهره مند شوند. خرید اقساطی M52 سامسونگ را ممکن است از طریق پلتفرم‌های مختلفی بتوانید انجام دهید، اما همواره باید به دنبال مراکزی باشید که فروش قسطی را با بهترین شرایط ممکن انجام می‌دهند. فروش قسطی موبایل توسط سایت قسطی کلاب با شرایطی منحصر به فرد انجام می‌شود. برای خرید نقدی و قسطی انواع کالای دیجیتال از جمله گوشی‌های هوشمند با بهترین قیمت ممکن، قسطی کلاب گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی هدفون حرفه ای

فروش اقساطی هدفون حرفه ای
اکثر مردم پاره ای از وقت خود را برای گوش دادن به موسیقی می گذارند یکی از عوامل انتخاب هدفون توسط مردم حمل و نقل آسان و عدم ایجاد مزاحمت برای دیگران..

خرید قسطی می بند 7 شیائومی

خرید قسطی می بند 7 شیائومی
شما می‌توانید برای خرید قسطی می بند 7 شیائومی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...