خرید قسطي مک بوک 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/25 02:56:39

اگر به دنبال خرید قسطي مک بوک 2021 با شرایطی باورنکردنی هستید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي مک بوک 2021



معرفی انواع مک بوک‌های تولید شده توسط برند اپل!

اپل یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تولید لپتاپ‌های ظریف و قدرتمند در جهان محسوب می‌شود. با وجود اینکه امروزه برندهای زیادی با شرکت اپل در حال رقابت در زمینه تولید لپ تاپ هستند ولی همچنان لپتاپ‌های اختصاصی برند اپل در صدر جدول فروش جهانی قرار می‌گیرند. اپل که برای اولین بار لپتاپ‌های اختصاصی خود را با نام مک بوک وارد بازار جهانی کرد، توانست بازخوردهای مثبت بسیار زیادی از کاربران دریافت کند. 

مک بوک ایر و مک بوک پرو دو شاخه اصلی از لپتاپ‌های اختصاصی برند اپل هستند که هر کدام در مدل‌های متنوع به تولید رسیده‌اند. یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت اپل، مک بوک ایر 2021 است که توانسته است با قدرت سخت افزاری فوق العاده بالا و طراحی ظریف خود در میان رقبا بی نظیر محسوب شود. برای خرید قسطي مک بوک 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

معرفی ویژگی‌ها و تغییرات مک بوک 2021

یکی از اصلی ترین تفاوت‌های مک بوک‌های نسل جدید اپل، گسترش طیف رنگی آن‌ها است. اپل در سال 2021 از رنگ‌های کلاسیک خود فاصله گرفت و در رنگ‌های خاص و تنوعی همچون آبی، صورتی و سبز نیز مک بوک تولید کرد. از دیگر برتری‌های مک بوک ایر 2021 کاهش وزن آن نسبت به مک بوک ایر 2020 است. شرکت اپل در حال رقابت با خود است و به همین دلیل هر سال می‌تواند ظریف‌ترین و سبک‌ترین لپتاپ‌ها را به تولید برساند. در واقع اپل توانست وزن مک بوک‌های نسل جدید خود را به کمتر از 1.20 کیلوگرم برساند و از رکورد سابق خود پیشی بگیرد. با خرید اقساطي مک بوک 2021 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

کاهش وزن مک بوک 2021 نسبت به مک بوک ایرهای پیشین نیازمند ظریف تر کردن بدنه لپ تاپ است. به همین دلیل تراشه M1 به عنوان نوآوری جدید شرکت اپل در این مک بوک قرار داده شده است. دکمه‌های کیبورد برای سرعت بخشیدن به تایپ کمی بزرگتر طراحی شده‌اند. مک بوک ایر 2021 برتری‌هایی که در مدل قبلی خود داشت را نیز حفظ کرده است. به طور مثال تاچ آیدی و فیس تایمز در این نسخه از لپتاپ‌ها قرار داده شده‌اند. برای خرید قسطي مک بوک 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش همچنان 13 اینچ بوده و تا کناره‌های صفحه ادامه پیدا کرده است. گستردگی صفحه نمایش و رزولوشن 2560 و 1600 آن باعث حفظ وضوح و کیفیت تصاویر ایجاد شده می‌شود. دو تاندربولت که تایپ 3 هستند در بخش کناری لپ تاپ قرار دارند. هر کدام از آن‌ها را می‌توانید برای شارژ، اتصال هارد دیسک و کابل استفاده بکنید. قابلیت پردازش قوی صدا و حرکت و نحوه تفکیک تصاویر نیز با مک بوک 2020 تفاوت چندانی ندارد.

خرید اقساطي مک بوک 2021

مک بوک ایر 20201 اپل کالای دیجیتال محبوب و با کیفیت و لوکس در سراسر جهان محسوب می‌شود. مک بوک اپل با کیفیت بالا و سخت افزار قوی تولید شده است. همینطور طراحی فوق العاده ظریف دارد. این موضوع منجر می‌شود که کالای دیجیتال اقتصادی محسوب نشود و قیمت بالایی داشته باشد. خرید نقدی مک بوک اپل به همین دلیل برای بسیاری از کاربران مقدور نیست. بنابراین خرید قسطی مک بوک 2021 می‌تواند یک پیشنهاد مناسب برای افرادی باشد که دوست دارند از مک بوک‌های اپل استفاده کنند. 

وب سایت قسطی کلاب اولین و معتبرترین مجموعه خرید قسطي مک بوک 2021

قسطی کلاب یک وب سایت فوق العاده معتبر ایرانی در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال است. خرید کالای الکترونیک آن هم به صورت قسطی می‌تواند بسیار پر خطر و ریسک دار به نظر برسد. زمانی که خرید خود را از یک مجموعه معتبر همچون قسطی کلاب انجام دهید دیگر برای شما نگرانی در خرید اینترنتی معنی نخواهد داشت. خرید قسطی مک بوک 2021 از وب سایت قسطی کلاب همراه با ضمانت فروش است. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط خرید اقساطي مک بوک 2021 ویژه به بخش سوالات متداول وب سایت مراجعه کنید. همینطور می‌توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس تلفنی برقرار کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل قسطی

موبایل قسطی
قسطی فرصتی است که درصد بالایی از افراد جامعه از آن استقبال می کنند. حتماً شما هم از بازار گوشی های موبایل اطلاع دارید که به ناگاه چند میلیون به ...

خرید قسطی آیفون 12 پرومکس

خرید قسطی آیفون 12 پرومکس
گوشی هوشمند آیفون 12 پرومکس یکی از بهترین مدل‌های شرکت اپل می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون 12 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی...