خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/29 11:48:13

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با سفته


درباره خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی

بسیاری از ما به دنبال بهترین گوشی شیائومی هستیم. سال‌ها است که چین و آمریکا در حال تولید و توسعه تکنولوژی هستند و از این نظر رقابت سر سختی باهم دارند. یکی از رقبای گوشی‌های پر طرفدار سامسونگ و آیفون که در چین شروع به تولید کرده است، گوشی شیائومی می‌باشد‌. شاید سال‌های زیادی از تولید این نوع گوشی‌ها نگذشته است اما در همین مدت کوتاه توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. 

شرکت شیائومی در طراحی و توسعه انواع کالای دیجیتال نظیر تلفن‌های هوشمند، نرم افزار و لوازم مورد نیاز آشپزخانه شروع به کار کرده‌ است‌ اما آنچه که ما به عنوان محصول شرکت شیائومی میشناسیم گوشی‌های با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه این شرکت است. ما در این مقاله می‌خواهیم یکی از بهترین محصولات گوشی‌های شیائومی را به شما معرفی کنیم. این گوشی که با نام ultra 13 به بازار ارائه شده، با مجهز شدن به امکانات روز دنیا، کیفیت قابل مطلوبی به شما ارائه می‌دهد. 

بهترین گوشی شیائومی

بدون اغراق می‌توان گفت که گوشی شیائومی ultra 13 یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر شرکت شیائومی است و به راحتی با گوشی‌های برتر برند آیفون قابل قیاس و در حال رقابت است. در ساخت شیائومی ultra 13 که در سال 2023 به بازار عرضه شده از دوربین‌های باکیفیت استفاده شده که از دوربین‌های رده متوسط کیفیت بهتری ارائه می‌دهند. هنگام خرید این گوشی به همراه خود تلفن هوشمند، کاور گوشی، شارژ 90 وات و کابل به شما تحویل داده می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی 13 ultra شیائومی به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی منحصر به فرد کالای دیجیتال شیائومی

طراحی گوشی 13 ultra شیائومی کمی متفاوت‌تر از گوشی‌هایی است که امروزه وجود دارند. یکی از بارزترین تفاوت‌های این گوشی با دوربین آن مرتبط است. دوربین پشت گوشی دارای طراحی خاص و ویژه‌ای است که تا به حال در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده است. ماژول دوربین این گوشی به شکل دایره است. در این دایره‌ نسبتا بزرگ 4 دوربین و یک فلش Led دیده می‌شود. 

همچنین ماژول گوشی برآمده است و باعث شده هنگام گذاشتن گوشی به زمین، دوربین به عنوان تکیه‌گاه قرار بگیرد. افرادی که دوست دارند از گوشی 13 ultra شیائومی استفاده کنند بهتر است از کاور مناسب برای حفظ دوربین از خط و خش استفاده کنند. این مدل از گوشی‌های شیائومی همانند سایر محصولات آن دارای دو تا اسپیکر بالا و پایین است و کیفیت بالای صدا نسبت به سایر برندها به خوبی حس می‌شود. اگر در کل بگوییم لبه‌ پایین این مدل از کالای دیجیتال شیائومی دارای بخش یو اس بی شارژ، میکروفن، اسپیکر و محل سیمکارت می‌باشد و بخش بالایی آن شامل فرستنده‌ی IR و اسپیکر است. همچنین در کناره‌ راست گوشی دکمه‌های خاموش و تنظیم صدا دیده می‌شوند. 

جنس بهترین گوشی شیائومی

جنس، کیفیت و امکان خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی برای خریدار مهم است. خوشبختانه در طراحی شیائومی Ultra 13 توجه بیشتری به جنس داده شده است. بخش پشتی گوشی از یک متریال ساخته شده که چرم نیست اما بشدت شبیه چرم است. این بافت چرم مانند کیفیت بسیار خوبی دارد و هنگام در دست گرفتن، حس خوبی به فرد منتقل می‌کند. رنگ پست گوشی سبز رنگ است و با دوربین دایره‌ای شکل بزرگ ترکیب زیبایی ایجاد کرده است. در بخش‌های دیگر گوشی از فریم آلمینیومی استفاده شده که کاربرد بسیار خوبی دارد. 

صفحه نمایش گوشی شیائومی Ultra 13

برای ساخت کالای دیجیتال اولترا 13 از صفحه نمایش  6.73 اینچی AMOLED استفاده شده و کیفیتی 1440 در 3200 پیکسل ارائه می‌دهد. روشنی این صفحه نمایش حدود 1200 نیت است و بصورت شبانه روز می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر به تنظیمات گوشی بروید یک بخش به نام Original Color PRO، Vivid Saturated را مشاهده خواهید کرد. این بخش در تمام گوشی‌های برند mi وجود دارد که باعث می‌شود رنگ صفحه نمایش را کنترل کنید. می‌توانید گوشی را به رنگ‌های گرم و سرد تغییر دهید. تنظیم نرخ نوسازی صفحه نمایش دست شماست و می‌توانید هم به صورت 60 و هم به صورت 120 هرتز استفاده کنید. 

قیمت گوشی جدید شیائومی Ultra 13

Ultra 13 به عقیده بسیاری، بهترین گوشی شیائومی است. این گوشی که در سال 2023 وارد بازار شده، قیمت گران‌تری نسبت به سایر محصولات این شرکت دارد. دوربین و کیفیت این گوشی بسیار بالاست. اگر کیفیت یک گوشی برای شما اهمیت دارد، می‌توانید شیائومی اولترا 13 را به سایر گوشی‌های رده متوسط شیائومی ترجیح دهید. برای اطلاع از قیمت در خرید اقساطی گوشی 13 ultra شیائومی به سایت مراجعه کنید. 

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی از قسطی کلاب

برای خرید این مدل گوشی شیائومی می‌توانید از چند طریق اقدام کنید. فروش قسطی گوشی‌ها یکی از مزیت‌هایی است که از یک برند گوشی انتظار می‌رود. خوشبختانه امکان خرید اقساطی گوشی 13 ultra شیائومی وجود دارد. در این صورت با پرداخت کمتر و به صرفه، صاحب یک گوشی باکیفیت خواهید شد. شما هم می‌توانید با کمک سایت قسطی کلاب با بهترین شرایط خرید اقساطی خود را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل اپل

 خرید قسطی موبایل اپل
بسیاری از کسانی که به دنبال خرید قسطی موبایل اپل به دنبال یک سایت و یا فروشگاه مناسب و با قیمت های بی نظیر....

خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس

خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس
اگر تمایل دارید با قیمت عالی و شرایطی آسان خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس را انجام دهید. به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...