خرید اقساطی آیفون 15 سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/20 16:36:29

جدیدترین گوشی شرکت اپل با قیمتی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی آیفون 15 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی آیفون 15 سفته ای


چرا خرید قسطی آیفون 15 پرطرفدار است؟

انتظار هواداران اپل برای رونمایی از نسخه پانزدهم آیفون بالاخره در دوازدهم سپتامبر 2023 به پایان رسید. از همان زمان خرید قسطی آیفون 15 تبدیل به آرزوی بسیاری از جوانان ایرانی شده است. البته علاقه به خرید این موبایل جذاب و پر از امکانات چیز عجیبی نیست. در سری پانزدهم آیفون پیشرفت‌هایی را مشاهده خواهیم کرد که توانسته است ایرادات بسیاری از مدل‌های قبلی این تلفن همراه را به طور کامل برطرف کند. جالب است بدانید که تمام پیشرفت‌های بزرگ کمپانی اپل در نسخه جدید آیفون از نظر ظاهری با تغییراتی جزئی رخ داده است. 

با وجود تمام این پیشرفت‌ها ذکر این نکته ضروری است که برخی از کاربران انتظار داشتند پیشرفت‌های دیگری را هم در نسخه جدید آیفون مشاهده کنند. در هر صورت اگر شما هم از علاقمندان خرید جدیدترین نسخه اپل هستید بد نیست ابتدا جزئیات بیشتری در مورد این تلفن همراه را بدانید. 

مشخصات نسخه 15 آیفون

طبیعتاً اولین چیزی که برای خرید قسطی آیفون 15 باید بدانید، مشخصات این تلفن همراه است. سیستم عامل ios17  اولین مشخصات فنی مهمی است که در مورد آیفون 15 باید بدانید. یکی دیگر از مشخصات فنی مهم آیفون 15 پردازنده آن است که از نوع Apple A16 Bionic می‌باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که در خرید موبایل بیش از هر چیز دیگری پردازنده گرافیکی برای شما مهم است در مورد این موبایل باید بگوییم که پردازنده آن از نوع گرافیک 5 هسته‌ای می‌باشد.

این مورد را هم در نظر داشته باشید که از نظر حافظه داخلی آیفون 15 در سه محصول متفاوت وارد بازار شده است. می‌توانید این محصول را با حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگابایت خریداری کنید. رم قدرتمند 6 گیگابایتی یکی دیگر از ویژگی‌های فنی مهم آیفون 15 اپل می‌باشد. در این تلفن همراه جدید از سیستم صوتی دوگانه استریو بهره برده شده است و دوربین اصلی دارای 48 مگاپیکسل رزولوشن خواهد بود. احتمالاً مورد دیگری که دوست دارید در مورد آن اطلاعات داشته باشید نمایشگر این تلفن همراه است. در آیفون 15 اپل نمایشگر 6.1 اینچی با وضوح 1179*2556 پیکسل طراحی شده است. برای حفاظت از نمایشگر این موبایل جذاب، اپل یک شیشه محافظ سرامیکی روی آن طراحی نموده است. 

خرید قسطی آیفون 15 چه مزایایی دارد؟

یکی از موضوعات دیگری که برای خرید قسطی آیفون 15 لازم است در مورد آن صحبت کنیم مزایای این خرید می‌باشد. خرید نسخه پانزدهم تولیدات تلفن همراه اپل چند ویژگی مهم برای شما خواهد داشت که عبارتند از:

•اولین مزیت بزرگ گوشی‌های آیفون 15 پشتیبانی آنها از پیکربندی حافظه با قابلیت ذخیره‌سازی متعدد است.

•سری پانزدهم آیفون از صفحه نمایشی استفاده می‌کند که کیفیت Super Retina XDR OLED دارد. نمایشگر این تلفن همراه از قابلیت‌های دالبی ویژن و HDR هم پشتیبانی به عمل می‌آورد که دیگر مزیت آن محسوب می‌شود.

•مزیت دیگری که می‌توانیم برای این کالای دیجیتال عنوان کنیم مقاومت آن در برابر نفوذ مواد آسیب‌زا مثل آب، گرد و خاک و غبار است. یکی دیگر از جذاب‌ترین ویژگی‌های بهترین گوشی اپل قابلیت NFC آن است که به انتقال داده یا پرداخت بیسیم کمک می‌کند.

•دوربین فیلمبرداری که در این تلفن‌های همراه تعبیه شده است، قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 4K را خواهد داشت. ضمناً به این نکته هم دقت داشته باشید که دوربین اصلی این تلفن همراه تصاویر را با دقیق‌ترین جزئیات برای شما ذخیره می‌کند.

•ضمناً در مورد این تلفن همراه خوب است بدانید که پورت محبوب USB-C هم برای آن طراحی شده و امکان استفاده از آن را خواهید داشت. از طرفی بدنه این موبایل در برابر خط و خش از خود مقاومت نشان می‌دهد. آیفون 15 قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم را هم دارد. 

آیفون 15 را چگونه قسطی خریداری کنیم؟

یکی از مسائلی که همیشه در خرید محصولات اپل دغدغه کاربران است، نقدی بودن یا قسطی بودن آن می‌باشد. بسیاری از کاربران به دلیل قیمت بالای این محصول ترجیح می‌دهند خرید قسطی آیفون 15 را پیگیری نمایند. با این وجود فروشگاه‌های کمی در سراسر کشور وجود دارند که امکان خرید اقساطی برای کاربران فراهم نمایند. اگر هم فروش قسطی توسط آنها اتفاق بیفتد با شرایطی سخت همراه است که بسیاری از کاربران امکان فراهم کردن آن شرایط را ندارند. 

مجموعه قسطی کلاب شاید بهترین فروشگاهی باشد که در کشور بتوانید برای خرید اقساطی آیفون 15 به آن مراجعه کنید. شرایط خرید اقساطی کالا در این مجموعه اینترنتی متنوع است. در این فروشگاه خرید محصولات با ضمانت قرار دادن فقط چک هم امکان‌پذیر است. علاوه بر آیفون 15 امکان خرید محصولات متعدد دیگری را با شرایط ویژه در این مجموعه خواهید داشت.

سایر بلاگ های مرتبط

لپتاپ ایسر اقساطی

لپتاپ ایسر اقساطی
لپتاپ‌های ایسر از تنوع بالایی برخوردار می‌باشند و شما با داشتن یکی از آن‌ها می‌توانید به تمامی کارهای خود برسید. برای خرید اقساطی لپتاپ ایسر ...

فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی آیفون
اپل یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان است بسیاری عقیده دارند که این شرکت با طراحی و تولید گوشی های رده بالا توانسته است...