خرید قسطی تلویزیون Tcl با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 09:35:30

اگر به دنبال خرید قسطی تلویزیون Tcl با چک هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب است. 

خرید قسطی تلویزیون Tcl با چک


خرید قسطی تلویزیون Tcl با چک چطور و چگونه؟

این روزها دیگر خرید نقدی برای بسیاری از افراد جامعه آسان نیست. مطمئنا شما به دنبال راهی برای پس انداز و در عین حال خرید لوازم خانگی خود هستید. خرید اقساطی تلویزیون Tcl با چک و سایر برندها بدون شرایط سخت، راهکاری است که قسطی کلاب آن را در این شرایط پیش پای شما می‌گذارد. فروش قسطی تلویزیون تی سی ال بخشی از خدمات قسطی کلاب است.

تلویزیون‌های TCL در چند سال گذشته ثابت کردند که قابل مقایسه با دیگر برندهای مطرح دنیا هستند. تی سی ال در طراحی لوازم خانگی خود از جمله تلویزیون، مدل‌های پایه خود را با ویژگی‌های متعددی طراحی کرده است. در آخرین نسخه‌ها از جدیدترین فناوری‌ها از جمله نور پس زمینه LED و پشتیبانی از VRR استفاده شده است. خرید قسطی تلویزیون Tcl با چک همان چیزی است که به دنبال آن هستید؟ در قسطی کلاب شما به این رویای دست نیافتنی می‌رسید.

فرقی نمی‌کند از کدام شهر ایران باشید، می‌توانید خرید اقساطی لوازم خانگی داشته باشید. فقط کافیه به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و محصول دلخواهتان را انتخاب کنید. قسطی کلاب خرید اقساطی را تا 50 میلیون برای شما تضمین می‌کند. شیوه پرداخت را برای حداکثر 24 ماه شما هستید که انتخاب می‌کنید.

شرایط خرید اقساطی تلویزیون Tcl با چک

مشتری می‌بایست هر دو ماه یا هر سه ماه یک فقره چک باید خرید اقساطی لوازم خانگی ارائه دهد. مشتری باید برای خرید چک تضمینی و چک صیادی ارائه دهد. البته این موضوع به سقف خرید مشتری بستگی دارد. اگر مشتری خرید بالای 100 میلیون داشته باشد، باید چک به فروشنده که قسطی کلاب است، ارائه دهد. 

فروش قسطی به صورت از دم قسط، با پیش پرداخت و با چک صورت می‌پذیرد. مشتری هر یک از آنها را با توجه به بودجه خود می‌تواند انتخاب کند. بد نیست بدانید افرادی که خرید با چک را انتخاب می‌کنند، می‌بایست نامه کسر از حقوق نیز داشته باشند. 

فرآیند خرید قسطی تلویزیون Tcl با چک

مشتری درخواست خرید اقساطی را با شماره موبایل خود تکمیل و آن را ثبت می‌کند. قسطی کلاب با دریافت درخواست، قرارداد را برای مشتری ارسال می‌کند. اکنون مشتری است که باید چند فقره چک را به صورت امضا شده و با مبالغ مشخص شده به همراه قرارداد برای قسطی کلاب ارسال کند.

نکته قابل تامل در فرآیند خرید اقساطی از قسطی کلاب این است که یک اعتبارسنجی بانکی در مورد حساب افراد صورت می‌گیرد. در صورتی که حساب مشتری دارای اعتبار باشد، پیامکی جهت اطلاع رسانی به مشتری ارسال خواهد شد. از طریق این مدارک شما متوجه خواهید شد که حساب بانکی شما اعتبار کافی را دارد و می‌توانید مدارک خود را آپلود کنید. پس از اینکه مدارک را ارسال کردید، می‌بایست مدتی را صبر کنید تا مدارک از سوی قسطی کلاب تایید شوند. این مدت زمان برای تهران و حومه و شهرستان‌ها بین 20 الی 30 روز متغیر است. 

طرح‌های خرید اقساطی تلویزیون Tcl

قسطی کلاب فروش قسطی را با چند طرح ساده به شما ارائه می‌دهد که به ترتیب زیر هستند:

طرح پارسیان
طرح پایا
طرح هامرز یا حامی
طرح بایچک

هر یک از این طرح‌های فروش قسطی برای تمامی لوازم خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تفاوت آنها در شرایط میزان خرید اقساطی است که مشتری انتخاب می‌کند. با طرح پارسیان شما می‌توانید تا سقف 100 میلیون با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت خرید کنید.کارمندان، افراد دارای شغل آزاد و بازنشستگان می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال با طرح پایا می‌بایست فیش حقوقی یا جواز کسب داشته باشید تا از دم قسط خرید کنید. حداکثر مبلغ خرید در این طرح 80 میلیون است که شاغلین در شغل‌های آزاد، کارمندان و بازنشستگان می‌توانند از این طرح استفاده کنند. طرح هامرز یا حامی مشابه طرح پایا است با این تفاوت که شما در طرح پایا می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو نیز درخواست پر کنید.

طرح بایچک به شما این امکان را می‌دهد که تا سقف 150 میلیون فروش قسطی را تجربه کنید. مشروط به اینکه چک صیادی و چک تضمینی داشته باشید. مدارک مشتری در این طرح طی 10 الی 14 روز تایید می‌شوند و مشتری می‌تواند میزان پیش پرداخت را تا 50 درصد کل هزینه تعیین کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي اجاق گاز

خرید قسطي اجاق گاز
اجاق گاز یکی از بهترین و اساسی‌ترین وسایل آشپزخانه محسوب می‌شود، برای خرید اقساطي اجاق گاز به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب ...

خرید قسطی یخچال و فریزر جی پلاس

خرید قسطی یخچال و فریزر جی پلاس
برند جی پلاس برندی ایرانی و دوستداشتنی با محصولاتی مدرن و زیبا؛ جز پرطرفدارترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال و فریزر جی...