خرید قسطی تبلت s6 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:36:53

یکی از تبلت‌های مقرون به صرفه و کاربردی سامسونگ بی شک s6 است. برای خرید قسطی تبلت s6 سامسونگ به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تبلت s6 سامسونگ


تبلت s6 سامسونگ

سامسونگ یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های دنیا در زمینه تولید و فروش انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، کالای دیجیتال می‌باشد. بخش عمده‌ای از بازار خرید و فروش تبلت در ایران مربوط به برند سامسونگ است. زیرا محصولات این شرکت در کنار کیفیت و ساخت خوب، قیمت معقول و مناسبی نیز دارند. تبلت s6 سامسونگ یکی از محصولات پرفروش این شرکت محسوب می‌شود که در توضیحات زیر در رابطه با مشخصات فنی آن توضیحاتی ارائه داده‌ایم. برای خرید قسطی تبلت s6 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی مشخصات فنی تبلت S6 SAMSUNG

این تبلت جذاب و دوست داشتنی در سال 2019 عرضه شده و در حالت کلی از نظر سیستم سخت افزار وضعیت خوبی دارد. تبلت s6 سامسونگ جزو سری پرچمدار سامسونگ به شمار می‌رود و به همین دلیل در ساخت آن از قطعات با کیفیتی استفاده شده است. با خرید اقساطی تبلت s6 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

نمایشگر تبلت s6 سامسونگ

نمایشگر به کار رفته در این تبلت از نوع Super AMOLED که در حالت کلی کیفیت و وضوح بسیار خوبی در نمایش تصاویر دارد. این نمایشگر سایزی معادل 10.5 اینچ دارد. رزولوشن صفحه نمایشگر تبلت s6 سامسونگ به صورت 1600*2560 پیکسل می‌باشد که در هر اینچ آن حدود 287 پیکسل قرار می‌گیرد. همچنین لازم به ذکر است که نمایشگر این تبلت قابلیت پشتیبانی از 16 میلیون رنگ دارد و به همین دلیل تصاویر را وضوح، دقت و کیفیت خوبی نمایش می‌دهد. 

پردازنده مرکزی تبلت

در سیستم سخت افزاری این تبلت یک پردازنده از نوع Qualcomm SDM855 Snapdragon تعبیه شده است. این پردازنده دارای هشت هسته پردازشی قوی است که فرکانس پردازشی آن‌ها بین 1.78 الی 2.8 گیگاهرتز متغیر است. این پردازنده از نظر توان و قدرت پردازش اطلاعات و دستورات وضعیت خوبی دارد و می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را به خوبی اجرا کند. اگر به دنبال تبلت با قدرت پردازش بالا هستید، خرید قسطی تبلت s6 سامسونگ پیشنهاد خوبی برایتان است.

حافظه داخلی

تبلت s6 سامسونگ از نظر میزان ظرفیت حافظه داخلی به دو دسته مختلف تقسیم بندی می‌شود. برخی مدل‌ها 256 گیگ و برخی دیگر 128 گیگ ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات دارند. در حالت کلی این میزان ظرفیت برای اکثر کاربران کافی است و با مشکل کمبود ظرفیت حافظه مواجه نخواهید شد.

ظرفیت رم

رم از جمله قطعاتی است که در عملکرد تبلت بسیار تاثیر گذار است و بر روی سرعت اجرای برنامه‌ها نقش مستقیمی دارد. در مدل‌هایی که ظرفیت حافظه داخلی آن‌ها 256 گیگ است، ظرفیت رم گوشی 8 گیگابایت می‌باشد. همچنین مدل‌هایی که ظرفیت حافظه آن‌ها 128 گیگ است، رم‌هایی با ظرفیت 6 گیگابایت دارند. برای خرید اقساطی تبلت s6 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین های تبلت s6 سامسونگ

تبلت s6 سامسونگ دو دوربین در قسمت عقب خود دارد که که یکی 13 و دیگر 5 مگاپیکسل کیفیت دارد. همچنین کیفیت دوربین سلفی این تبلت 8 مگاپیکسل می‌باشد. در حالت کلی این تبلت برای تصویر برداری چندان گزینه ایده آلی نیست و برای این منظور طراحی نشده اما می‌تواند در مواقع ضروری کارایی داشته باشد.

باتری

باتری تعبیه شده در تبلت s6 سامسونگ ظرفیت 7040 آمپر دارد. این ظرفیت برای یک تبلت بسیار خوب است و توان شارژدهی خوبی برای تبلت ایجاد می کند. باتری تبلت s6 سامسونگ از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و در مدت زمان کوتاهی پر می شود. 

خرید قسطی تبلت s6 سامسونگ از قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی و نقدی انواع کالای دیجیتال مانند گوشی، تبلت، لپ تاپ فعالیت گسترده‌ای دارد. چنانچه تمایل به خرید اقساطی تبلت s6 سامسونگ دارید، می‌توانید از طرح‌های خرید قسطی در سایت استفاده نمایید. طرح‌های مختلفی به منظور خرید اقساطی برای کاربران قسطی کلاب در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. برای بررسی شرایط خرید قسطی و همچنین قیمت قسطی تبلت سامسونگ می‌توانید از پشتیبانی سایت کمک بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی poco m3 شیائومی

خرید قسطی poco m3 شیائومی
برند شیائومی یکی از برندهای عالی در حوزه کالای دیجیتال است. برای خرید قسطی poco m3 شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی...

فروش قسطی اپل واچ سری 7

فروش قسطی اپل واچ سری 7
یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی اپل ساعت هوشمند آن است. برای فروش قسطی اپل واچ سری 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...