خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 02:07:32

شرایط خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ که توسط فروشگاه قسطی کلاب مهیا شده، به همه افراد کمک می کند تا بتوانند یک خرید ماندگار و باکیفیت داشته باشند. برای خرید اقساطی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ با چک


گوشی a53 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ که از سری گلکسی A می‌باشد، یک گزینه مقرون به صرفه و ایده آل برای استفاده روزمره به حساب می‌آید. این گوشی خوش ساخت و سبک، دارای باتری 5 هزار میلی آمپری است. همین عوامل سبب شده تا شما بتوانید از آن تا مدت 2 روز بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید. این ویژگی ممتاز در کنار قیمت مقرون به صرفه و رنگ بندی جذابی که دارد، منجر شده تا همه سلیقه‌ها را پوشش دهد. 

بررسی مشخصات گوشی a53 سامسونگ

برند معتبر و محبوب سامسونگ، گزینه‌ای مناسب برای افرادی به حساب می‌آید که قصد خرید گوشی اندروید با کیفیت را دارند. از آنجایی که مشخصات و قیمت گوشی a53 128 گیگ و 256 گیگ سامسونگ در بین مدل‌های میان رده دیگر مناسب‌تر است، درنتیجه خرید آن توصیه می‌شود. اما در ادامه درباره مشخصات گوشی a53 سامسونگ، اطلاعات کامل‌تری ارائه می‌کنیم که در خرید شما تاثیرگذار است. برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های ظاهری

قاب پشت و کناره‌های گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G از پلاستیک محکم و با کیفیت می‌باشد که در دیگر گوشی‌های این برند نیز به کار رفته است. 4 لنز دوربین و یک فلش در پشت گوشی مشاهده می‌شود که در یک مستطیل با طراحی بهینه و زیبا قرار گرفته‌اند. معمولا حاشیه گوشی‌های سامسونگ زیاد است، اما در این مدل می‌توانید 85.4 درصد صفحه نمایش را در پنل جلویی آن ببینید. امکان استفاده همزمان از دو سیم کارت یا یک سیم کارت و یک مموری میکرو SD نیز در این مدل وجود دارد. برای خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G

صفحه ‌نمایش گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G ابعادی مناسب و 6.5 اینچی دارد که با رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع سوپر‌امولد، مدل بسیار خاص و با کیفیتی را به وجود آورده است. همچنین امکان ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز منجر شده تا عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین و ویدیو‌های مختلف داشته باشد. با حداکثر روشنایی 800 نیت و وضوح تصویر قابل قبول، این صفحه ‌نمایش حتی در شرایط نوری متنوع و زیر تابش مستقیم نور خورشید نیز کارایی مناسبی دارد. در مجموع، صفحه ‌نمایش Galaxy A53 5G با کیفیت و رنگ‌‌های فوق‌ العاده خوب، در میان گوشی‌های میان ‌رده و حتی پرچمداران نیز برتری خود را ثابت کرده است. 

سنسورهای دوربین و فیلمبرداری

تجربه عکاسی با گوشی‌های سامسونگ کاملا استاندارد است که در این مدل هم می‌توانیم آن را ببینیم. دوربین اصلی گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G با رزولوشن 64 مگاپیکسل، امکان عکاسی با جزئیات بالا را دارد. دوربین اولترا واید نیز رزولوشن 12 مگاپیکسل داشته و سنسور فوق عریض و مناسبی است. دوربین ماکرو هم کیفیت 5 مگاپیکسل دارد و گزینه خوبی برای عکاسی از فاصله نزدیک می‌باشد. اما دوربین سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسل، بهترین کیفیت از عکاسی و فیلمبرداری سلفی را در اختیار شما می‌گذارد که قابل مقایسه با پرچمداران این برند است. برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کیفیت فنی گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G

سامسونگ در این مدل گوشی نیز از حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر استفاده کرده است. این حسگر به کاربر امکان می‌دهد تا به راحتی و با سرعت بالا گوشی را قفل و باز کند. علاوه بر این، خرید اقساطی این مدل به خاطر استاندارد ضد‌آب IP67 که دارد، گزینه‌ای مناسب برای تمامی افراد می‌باشد. همچنین، وجود پردازنده 5 نانومتری سبب شده تا مصرف انرژی کمتری نسبت به پردازنده‌‌هایی با طراحی 7 و 8 نانومتری داشته باشد که نتیجه آن، طول عمر بیشتر باتری است.

شرایط خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ

امکان خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ که توسط فروشگاه قسطی کلاب فراهم شده، گزینه‌ای مناسب برای تمامی کاربرانی است که می‌خواهند یک گوشی باکیفیت داشته باشند. فروش قسطی a53 به صورت پرداخت چک، خرید بدون پیش پرداخت یا با فیش حقوقی امکان پذیر است. درنتیجه اگر توانایی خرید نقدی این کالای دیجیتال را ندارید، می‌توانید از این شرایط ویژه بهره بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تبلت مایکروسافت

فروش اقساطی تبلت مایکروسافت
برند مایکروسافت برندی نام آشنا و موفق در زمینه نرم افزار و محصولات دیجیتالی می‌باشد که تبلت‌های استثنایی و زیبایی را طراحی کرده است. برای ...

بهترین مدل گوشی برند ال جی

بهترین مدل گوشی برند ال جی
درست است که نمی توان ال جی را بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند دانست اما این کمپانی کره ای در چند سال گذشته با تولید گوشی های میان رده ای و بالا....