خرید قسطی ظرفشویی اسنوا ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/31 17:07:46

یکی از بهترین ماشین ظرفشویی‌های معتبر و پرفروش ایرانی از برند اسنوا است. برای خرید قسطی ظرفشویی اسنوا ویژه کارمندان به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ظرفشویی اسنوا ویژه کارمندان


ماشین ظرفشویی اسنوا گزینه‌ای مناسب برای اغلب آشپزخانه‌ها

خرید قسطی ظرفشویی اسنوا برای بسیاری از آشپزخانه‌ها انتخابی مناسب به شمار می‌رود. ظرفشویی اسنوا یک محصول ایرانی است که ویژگی‌های کاربردی و خوبی دارد. موتور باکیفیت، مصرف انرژی اندک، سنسورهای مختلف، امکانات متعدد و برنامه‌های متنوع جزو مشخصات ماشین ظرفشویی مذکور است. امکان شستشوی انواع ظروف در سایزها و جنس‌های مختلف با این دستگاه‌ها وجود دارد. کلیه خانواده‌های ایرانی با هر تعداد جمعیت می‌توانند از بین ظرفشویی‌های اسنوا دستگاهی با ظرفیت مناسب، انتخاب و خریداری کنند. 

ظرفشویی اسنوا با برنامه‌های متنوع و کارآمد

خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا همراه با برنامه‌های متنوعی برای شستشو است. برنامه شستشوی ظروف شکستنی و حساس، شستشوی سریع جهت ظروف بدون چربی جزو برنامه‌های این محصول شرکت اسنوا قرار دارد. شستشوی میوه و سبزیجات نیز با ظرفشویی مذکور امکان پذیر است. در این برنامه شستشو، پاک کننده و شوینده‌ای مورد استفاده قرار نمی گیرد. برنامه شستن ظروف آلوده و بسیار چرب نیز یکی دیگر از برنامه‌های کارآمد ماشین ظرفشویی اسنوا است که کاربرد بسیاری دارد.

ماشین ظرفشویی اسنوا و کاهش مصرف انرژی و هزینه‌ها

خرید قسطی ظرفشویی اسنوا با سنسورهای کاربردی، یکی از گزینه‌های خوب برای خانواده‌ها به شمار می‌رود. قابلیت تشخیص میزان آلودگی ظروف توسط حسگرهای موجود در این دستگاه‌ها صورت می‌گیرد. با وجود این امکان میزان مصرف انرژی و هزینه‌های مصرف کننده کاهش می‌یابد. البته برخی از مدل‌های ظرفشویی اسنوا دارای برنامه شستشوی تاخیری نیز هستند. با تنظیم دستگاه روی برنامه شستشوی تاخیری، شروع کار آن به صورت خودکار در ساعات خارج از پیک مصرف برق انجام می‌شود. 

قابلیت تنظیم ارتفاع سبدهای داخل ظرفشویی

خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا امکان شستشوی کلیه ظروف را به مصرف کننده می‌دهد. شما با استفاده از تنظیم ارتفاع سبدهای دستگاه می‌توانید ظروفی همانند قابلمه‌های بزرگ را نیز به راحتی در دستگاه جای دهید. برخی از مدل‌های ظرفشویی اسنوا دارای فواره‌های مجزا برای هر کشو هستند و این فواره‌ها به راحتی ظروف هر بخش را کاملا تمیز می‌شویند. بنابراین با خرید این محصولات می‌توانید همه ظروف را در سایزها و شکل‌های مختلف بشویید.

ماشین ظرفشویی اسنوا و امکان استفاده از آن در ساعات خواب

با خرید قسطی ظرفشویی اسنوا می‌توانید در همه اوقات از شبانه روز ظروف خود را پاکیزه کنید. طراحی ماشین‌های ظرفشویی به گونه ای است که جهت آبگیری و تخلیه آب و همچنین در هنگام شستشو سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند؛ اما موتور ظرفشویی‌های اسنوا اغلب از صدای اندکی برخوردار است. با وجود این دستگاه کم صدا، امکان استفاده از ظرفشویی‌های مذکور در ساعات خواب نیز وجود دارد.

بررسی سایر مشخصات برخی از مدل‌های ظرفشویی اسنوا

در هنگام خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا به کارشناس فروش درباره شرایط خود توضیح دهید. تعداد اعضای خانواده و میزان میهمانی‌ها، تعداد دفعات استفاده از دستگاه همگی در انتخاب مدل ظرفشویی موثر است. برخی از مدل‌های ظرفشویی اسنوا خشک کن و برنامه شستشوی سریع دارند و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب هستند. وجود برنامه نیم شور یا نیم ظرفیت ظرفشویی نیز انتخاب خوبی جهت خانواده‌های کم جمعیت است؛ زیرا با شستشوی نیم ظرفیت به جمع آوری چند روزه ظروف آلوده برای پر شدن دستگاه نیازی نیست. قابلیت سختی گیر آب یکی دیگر از امکانات موجود در برخی از مدل‌های ظرفشویی اسنوا است که از باقی ماندن لک روی ظروف جلوگیری می‌کند. 

خرید اقساطی انواع لوازم خانگی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

جهت خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز خود به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. قسطی کلاب یک سایت پیشتاز در حوزه فروش قسطی اقلام مختلف و مورد نیاز مردم است. انواع وسایل اداری، کالای دیجیتال، لوازم سرگرمی و بازی، وسایل نقلیه و بسیاری از لوازم منزل در این فروشگاه به صورت اقساطی عرضه می شود. به این ترتیب شما می‌توانید به جای خرید نقدی کالا، هزینه آن را به صورت قسطی بپردازید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم برقی

فروش اقساطی لوازم برقی
فروش اقساطی لوازم برقی به سبب پرکاربرد و پر استفاده بودن این محصولات از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. امروزه اغلب غریب...

خرید لوازم ال جی

خرید لوازم ال جی
برند ال جی یک برند کره ای است که توانسته طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا داشته باشد. این برند خوب در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. شما نیز ...