خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:10:30

اسنوا برندی استثنایی و موفق ایرانی با محصولات روز دنیا است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55



بررسی برند اسنوا

اسنوا یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی از جمله تلویزیون در ایران است. شما عزیزان می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 به فروشگاه ما مراجعه کنید. شرکت اسنوا کار خود را از سال 1384 شروع کرد و اکنون به یکی از بزرگ ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران تبدیل شده است. در این مقاله ما قصد داریم تا یکی از بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ اسنوا را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تلویزیون اسنوا

لوازم خانگی اسنوا همیشه در بحث کیفیت ساخت، فروش قسطی و خدمات پس از فروش حرف‌های زیادی برای گفتن داشته‌اند. تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SA630UL هم از این قاعده جدا نیست. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از مزیت‌های این تلویزیون اسنوا، در کنار قابلیت خرید اقساطی آن می‌توانیم به کیفیت بالای صفحه نمایش اشاره کنیم. قطعا در خرید لوازم خانگی اسنوا به خصوص تلویزیون یکی از مهم ترین ملاک‌ها برای خرید، کیفیت است. صفحه نمایش این تلویزیون اسنوا قابلیت پشتیبانی از کیفیت Ultra HD را دارد. تصاویری که در اختیار کاربر قرار می‌دهد از کیفیت و وضوح بسیار بالایی برخوردار است. رزولوشن صفحه نمایش این تلویزیون 2160 × 3840 است. اما این پایان کار نیست!

قابلیت جالبی که تلویزیون اسنوا دارد، زاویه دید 178درجه‌ای آن است. این قابلیت سبب می‌شود که افراد در محدوده عریضی می‌توانند به تماشای تلویزیون اسنوا بنشینند. تلویزیون اسنوا از نظر کیفیت صفحه نمایش به قدری باکیفیت است که طبق نظر کارشناسان حتی قابلیت رقابت با محصولات خارجی را هم دارد.

از صفحه نمایش که بگذریم، عامل مهم دیگری که در خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 باید به آن توجه کنید، بلندگوها هستند. سیستم صوتی این تلویزیون را دو بلندگو 15 واتی که در پایین قاب آن قرار گرفته‌اند تشکیل میدهند. همچنین در کنار این دو بلندگوی قدرتمند، فناوری Dolby هم به هرچه با کیفیت تر شدن صدای خروجی کمک می‌کند. از جمله فناوری‌های صوتی مورد استفاده در این تلویزیون اسنوا می‌توانیم به Dolby Digital Plus، Dolby Digital و Surround اشاره کنیم. 

لوازم خانگی اسنوا

لوازم خانگی و محصولات اسنوا به طور کلی بسیار خوش ساخت، ظریف و شیک هستند. بهتر است قبل از مرور و بررسی ویژگی‌های سخت افزاری این تلویزیون اسنوا نگاهی به ظاهر آن بیاندازیم. تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SA630UL هم دارای ظاهری زیبا و شیک می‌باشد که یکی از نقاط قوت پررنگ این تلویزیون به حساب می‌آید.

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که حین خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 باید به آن دقت کنید سخت افزار مورد استفاده در آن است. حالا نوبت معرفی سخت افزار به کار رفته در این تلویزیون است. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون اندروید نسخه 9.0 می‌باشد. پردازنده این تلویزیون از نوع چهار هسته‌ای است و با 8 گیگ حافظه داخلی و 1.5 گیگ رم می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. از جمله پورت‌های تعبیه شده در تلویزیون اسنوا می‌توانیم به دو پورت USB 2.0 و 3 پورت HDMI اشاره کنیم.

طبق نقدهای منتشر شده درباره این تلویزیون اسنوا، تجربه استفاده از آن را آرامش بخش و راحت ارزیابی کرده‌اند. وجود صفحه نمایش با کیفیت، سیستم صوتی قدرتمند و سخت افزار قوی همگی سبب می‌شوند تا تجربه استفاده خوبی را از این تلویزیون داشته باشید. یکی از مزیت‌های ویژه تلویزیون اسنوا، قابلیت خرید اقساطی است.

خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اسنوا

از همان ابتدای تاسیس هدف سایت ما، خرید و فروش اقساطی محصولات، لوازم خانگی و دیگر محصولات بوده است. طرح‌های قسطی ارائه شده در سایت ما چند نوع مختلف است. طرح اول به نام پارسیان و تا سقف 100 میلیون تومان است. این طرح دارای کمترین میزان پیش پرداخت است. طرح دوم به نام پایا که تا سقف 80 میلیون تومان است و فقط فیش حقوقی لازم است. طرح بعدی بایچک نام دارد که سقف آن تا 150 میلیون تومان میباشد و شما عزیزان می‌توانید با چک محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو امرسان

خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو امرسان
برند امرسان یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو امرسان به بخش یخچال فریزر...

خرید نقدی ماشین ظرفشویی مجیک

خرید نقدی ماشین ظرفشویی مجیک
برند مجیک یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی در کشور کره جنوبی است که فعالیت خود را از سال 1985 آغاز شده است. محصولات برند مجیک به 60 کشور صادر...