خرید قسطی یخچال دوقلو دیپوینت

تاریخ انتشار:
1403/2/24 22:55:54

برند دیپوینت جز معروف‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد که در ساخت یخچال فریزر توانایی بالایی را از خود نمایان کرده است. برای خرید قسطی یخچال دوقلو دیپوینت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.


خرید قسطی یخچال دوقلو دیپوینت


محصولات دیپوینت ساخت کدام کشور است؟

شاید خرید قسطی یخچال دوقلو دیپوینت تصمیم درستی باشد، ولی بهتر است قبل از گرفتن این تصمیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید!

شرکت دیپوینت با نام تجاری گل آسای سرما از سال 1376 تاکنون به فعالیت می‌پردازد و یک برند ایرانی است. شرکت دیپوینت در زمینه طراحی و تولید یخچال فریزر نقش بسزایی داشته است و توانسته اعتماد مشتریان خود را به دست بیاورد. برند دیپوینت در مدل‌های متنوع و کاربردی یخچال فریزرهای باکیفیتی را روانه بازار کرده است و در اکثر شهرهای ایرانی نمایندگی دیپوینت وجود دارد.

با توجه این موضوع که محصولات دیپوینت ساخت کشور ایران است، شما می‌توانید با خرید از محصولات دیپوینت از تولید داخلی نیز حمایت کنید. حمایت از برندهای داخلی سبب پیشرفت و اشتغال زایی برای افراد جامعه می‌شود و کمک بزرگی به شرکت‌های ایرانی خواهد شد.

قیمت یخچال دیپوینت بستگی به طرح و مدل آن دارد، با این وجود نسبت به یخچال‌های برندهای خارجی از قیمت بسیار متناسبی برخوردار می‌باشد. بنابراین خرید اقساطی یخچال دوقلو دیپوینت پیشنهاد ویژه ما به شما است.

بررسی مدل‌های متنوع یخچال فریزر دیپوینت

شرکت دیپوینت تنوع بسیاری در ساخت یخچال به کار برده و از فناوری روز دنیا در تولید محصولات خود استفاده کرده است. مدل‌های یخچال فریزر دیپوینت به شرح زیر می‌باشد:

_ D4i pro (یخچال فریزر دوقلو)

_ D5E (یخچال فریزر دوقلو)

_ِD4 (یخچال فریزر دوقلو)

_ C5 ( یخچال فریزر دو درب)

_ max (ساید بای ساید)

_ Decent ( یخچال فریزر دو درب)

_Capture ( یخچال فریزر دو درب)

_ Discover ( یخچال فریزر دو درب)

_ D5i ( یخچال فریزر دوقلو)

_ T7 ( یخچال فریزر دو درب)

همان طور که مطالعه کردید، یخچال فریزرهای دیپوینت تنوع بسیاری دارد و شما به سادگی می‌توانید طبق خواسته و نیاز خود، یخچال دیپوینت مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای خرید اقساطی یخچال دوقلو دیپوینت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

بررسی یخچال D4i PRO دیپوینت

شرکت دیپوینت در 4 مدل متفاوت یخچال فریزر دوقلو طراحی کرده است که هر کدام کارایی و عملکرد منحصر به فرد خودشان را دارند. برند دیپوینت با توجه به نیاز مردم، اقدام به ساخت یخچال فریزر دوقلو کرده است. 

یخچال D4i PRO دیپوینت دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی می‌باشد و ویژگی‌های بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. از جمله ویژگی‌های این یخچال فریزر می‌توان به مصرف انرژی A+ اشاره کرد. کم مصرف بودن یک وسیله برقی تاثیر بسزایی بر مصرف برق و مطابق با آن هزینه برق دارد.

این یخچال فریزر دوقلو دارای صفحه لمسی LED است و جلوه و زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه شما می‌بخشد. یخچال D4i PRO دیپوینت به صورت دوقلو تولید شده است و بسیار مناسب خانواده‌های پر جمعیت می‌باشد. وجود یخ ساز اتوماتیک، خاصیت نوفراست، کمپرسور کم مصرف، محفظه انجماد سریع و محفظه ویژه میوه و سبزیجات از ویژگی‌های مثبت این یخچال دوقلو است. برای خرید قسطی یخچال دوقلو دیپوینت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شرایط خرید قسطی یخچال دوقلو دیپوینت از قسطی کلاب

با وجود امکانات و ویژگی‌های ذکر شده برای یخچال فریزر دیپوینت، دیگر خرید این محصول فقط جنبه حمایت از تولید ملی ندارد، بلکه بهره‌مندی از کیفیت بالا با قیمت متناسب است. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به فروش اقساطی لوازم خانگی، موبایل و کنسول‌های بازی می‌پردازد و شما می‌توانید کالای مورد نیاز خود را به صورت نقدی یا اقساطی از این سایت معتبر خریداری نمایید. 

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب بسیار ساده است و شما فقط با ارائه چک یا سفته امکان خرید قسطی را خواهید داشت. برای اطلاع از شیوه خرید اقساطی و دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌ها به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با خرید اقساطی یخچال دوقلو دیپوینت از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون Tcl

خرید قسطی تلویزیون Tcl
تلویزیون تی سی ال یکی از بهترین تلویزیون‌های دنیا می‌باشد که در ایران به وفور یافت می‌شود. برای خرید اقساطی تلویزیون Tcl به بخش لوازم ...

خرید اقساطی ماشین ظرف شویي جی پلاس

خرید اقساطی ماشین ظرف شویي جی پلاس
برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویي جی پلاس به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی...