خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/1 00:28:16

جدیدترین گوشی سامسونگ با ظاهری فریبنده و عالی روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ


بررسی گوشی جدید سامسونگ!

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ در تاریخ 10 آگوست 2022 به صورت رسمی معرفی گردید. نمایشگر Dynamic AMOLED 2x، بدنه مقاوم در برابر ضربه و قابلیت های کاربردی، امتیازات شاخص خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ را شامل می شود. این مدل گوشی هوشمند در مقایسه با نسل های قبلی، به صورت سبک تر، کوچک تر و نازک تر طراحی شده است. همچنین، گلکسی زد فلیپ 4 از بدنه مقاوم تر، باتری بزرگ تر و دوربین های جدیدتر بهره می برد. 

طراحی و ساخت

نوع طراحی و سطح کیفی ساخت، اولین ویژگی مهم خرید اقساطی گوشی zflip 4 سامسونگ را در بر می‌گیرد. چهارمین نسل گوشی تاشو زد فلیپ 4 سامسونگ، از بسیاری جهات، شبیه به نسل‌های قبلی خود جلوه می‌کند. با این وجود تغییرات جزئی در محل قرارگیری دکمه‌ها و دوربین‌های دستگاه صورت گرفته است. 

قاب گوشی از متریال آلومینیوم (Armor Aluminum) تولید شده است. همچنین، در پنل‌های پشت و جلویی گوشی از گوریلا گلس Victus استفاده گردیده است. ابعاد گوشی در حالت باز برابر با 6.9×71.9×165.2 میلیمتر و در حالت تاشده حدود 15.9×71.9×84.9 میلیمتر است.

نمایشگر گوشی zflip4

برخورداری از نمایشگر باکیفیت را می‌توان از دیگر مشخصات گوشی zflip 4 سامسونگ برشمرد. کمپانی سامسونگ برای این محصول از یک نمایشگر 6.7 اینچی نوع super amoled بهره گرفته است. نرخ نوسازی تصویر چهارمین نسل زد فلیپ برابر با 120 هرتز و رزولوشن آن 1080×2640 پیکسل است. صفحه نمایش دستگاه توسط محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود. ضمنا، نمایشگر دوم گوشی دارای ابعاد 1.9 اینچی و از نوع سوپر امولد می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخت افزار و نرم افزار

از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی گوشی zflip 4 می توان به بخش نرم افزار و سخت افزار دستگاه، اشاره نمود. در قسمت تراشه این مدل گوشی تاشو از پردازنده Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1+ استفاده شده است. پردازنده دستگاه در مقایسه با نسل قبلی، قدرت پردازش بالاتر و مصرف بهینه تری دارد. همچنین، پردازنده گوشی از قدرت کافی برای انجام ویرایش ویدئو و گیمینگ برخوردار است. ضمنا، پردازنده گرافیکی گوشی زد فلیپ 4 سامسونگ از نوع Adreno 370 است. این محصول از رابط کاربری One UI و اندروید 12 استفاده می‌کند. با خرید اقساطی گوشی zflip 4 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

عملکرد دوربین

در قاب پشتی گوشی Samsung Galaxy Zflip 4 دو دوربین مختلف طراحی شده است. دوربین اصلی دستگاه از نوع واید با رزولوشن 12 مگاپیکسل می‌باشد. این دوربین توانایی ثبت تصاویر در محیط های کم نور را دارد. همچنین، در محیط‌های تاریک با فعال شدن خودکار حالت شب، تصاویر با تمام جزئیات ثبت می‌شوند. دوربین دوم گوشی از نوع اولترا واید با دریچه دیافراگم F/2.2 می‌باشد. در ضمن، دوربین سلفی گوشی از یک ماژول تکی با سنسور 10 مگا پیکسل و دریچه دیافراگم F/2.4 بهره می‌برد.

باتری

آخرین ویژگی خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ به باتری دستگاه اختصاص پیدا می‌کند. شرکت سامسونگ برای جدیدترین نسل Z flip، یک باتری با ظرفیت 3700 میلی آمپر در نظر گرفته است. باتری دستگاه به نسبت نسل قبلی، بهبود قابل توجهی پیدا کرده است. فرآیند شارژ دهی این باتری توسط یک شارژر 25 واتی صورت می‌گیرد. 

نحوه خرید اقساطی گوشی zflip 4 سامسونگ

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب به منظور افزایش سطح رفاه خریداران، طرح خرید اقساطی موبایل سامسونگ را ارائه نموده است. در این طرح کلیه مدل‌های برند سامسونگ مانند گوشی هوشمند زد فلیپ 4، با قیمت مقرون به صرفه به متقاضیان عرضه می‌گردد. همچنین، در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، شرایط لازم برای خرید نقدی انواع مختلف کالای دیجیتال، فراهم گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس
جدیدترین گوشی آیفون با نام آیفون 15 پرومکس روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...