خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 00:45:05

یکی از بهترین گوشی‌های دنیا که به تازگی روانه بازار شده است از برند سامسونگ و بسیار متفاوت است. برای خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ


گوشی گلکسی z fold 4 سامسونگ

خرید اقساطی موبایل همواره یکی مطلوب‌ترین شرایطی است که شما با استفاده از آن می‌توانید صاحب یک گوشی هوشمند جدید شوید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این شرایط تنها برای گوشی‌های رده پایین و ارزان قیمت وجود دارد. اما توجه داشته باشید که علاوه بر گوشی‌های رده پایین، شما می‌توانید به خرید اقساطی گوشی‌های پرچمدار نیز اقدام کنید. برای مثال شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ، صاحب یکی از بهترین محصولات این شرکت شوید. در ادامه همراه ما باشید تا این گوشی جذاب و دوست داشتنی را با هم بررسی کنیم.

طراحی گوشی z fold 4 سامسونگ

این کالای دیجیتال که جز گوشی‌های تاشو شرکت سامسونگ به شمار می‌رود؛ 263 گرم وزن دارد و نسبتا سنگین است. همچنین ابعاد این گوشی در حالت تا شده(یا بسته) 155.1 در 67.1 میلیمتر است و در این حالت گوشی ضخامتی به اندازه 15.8 میلیمتر دارد(در حالت باز ابعاد گوشی به 155.1 در 130.1 و ضخامت 6.3 تغییر می‌یابد). بدنه گوشی نیز در حالت بسته کاملا از جنس شیشه مقاوم است و فریم گوشی نیز آلومینیومی است. در حالت باز نیز صفحه از جنس پلاستیک است و حس خوبی به کاربر القا می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نمایشگر این کالای دیجیتال

هر دو نمایشگر این کالای دیجیتال از نوع Dynamic AMOLED 2X می‌باشند. ابعاد صفحه نمایش اصلی(صفحه نمایشی که در حالت بسته از آن استفاده می‌شود) 6.2 اینچ است و صفحه نمایش دوم از یک پنل 7.6 اینچی استفاده می‌کند. رزولوشن نمایشگر اصلی 2316 در 904 پیکسل است و نمایشگر بزرگ‌تر رزولوشن 2176 در 1812 پیکسل را در اختیار شما قرار می‌دهد. هر دو صفحه نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کنند و عمق رنگ‌ها در هر دو نمایشگر بسیار عالی است. به گفته شرکت سامسونگ حداکثر روشنایی این دو نمایشگر 1200 نیت می‌باشد. با خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از اندروید 12 و One UI 4.1.1 پشتیبانی می‌کند. همچنین پردازنده مرکزی این گوشی از یک تراشه بسیار قدرتمند و پرسرعت بهره می‌برد. تراشه اسنپ دراگون نسخه 8+ نسل یک به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ گونه تاخیری، برنامه و بازی‌های سنگین را اجرا کنید. این تراشه در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 670 معنا پیدا می‌کند و باعث می‌شود تا تصاویر با بهترین کیفیت و وضوح، به نمایش دربیایند. 

این کالای دیجیتال تنها با 12 گیگابایت رم موجود می‌باشد. همچنین توجه داشته باشید که شما می‌توانید این گوشی را با 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی خریداری کنید(توجه داشته باشید که این گوشی فاقد درگاه کارت حافظه می‌باشد). برای خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از سه ماژول دوربین بهره می‌برد. لنز اصلی 50 مگاپیکسل کیفیت دارد و مجهز به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس اتوماتیک می‌باشد. لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید نیز می‌تواند 123 درجه از محیط پیرامون را پوشش دهد. لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو این گوشی نیز می‌تواند زوم اپتیکال 3 برابری را در اختیار شما قرار دهد. همچنین این کالای دیجیتال دارای دو دوربین سلفی می‌باشد که دوربین سلفی اصلی 10 و دیگری 4 مگاپیکسل کیفیت دارند. برای خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری این کالای دیجیتال

گوشی z fold 4 سامسونگ از یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که یک شارژر 25 واتی می‌تواند در مدت 70 دقیقه گوشی شما را به صورت کامل شارژ کند.

قابلیت‌های دیگر گوشی

این کالای دیجیتال در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. همچنین وجود قلم استایلوس یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود.

نحوه خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ

با توجه به مشخصات و توضیحات بالا، اگر قصد خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ را دارید؛ حتما به دنبال یک سایت معتبر می‌گردید. سایت "قسطی کلاب" با چندین سال سابقه فروش قسطی موبایل، در خدمت شما است تا بهترین و باکیفیت‌ترین اجناس موجود در بازار را در اختیار شما قرار دهد. وارد سایت شوید و پروفایل خود را تکمیل کنید. 

بعد از سپری شدن مراحل اعتبار سنجی، کالای مدنظر خود را جستجو کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. قبل از موعد پرداخت قسط، پیامکی برای شما ارسال می‌شود. بر روی لینک موجود کلیک کنید و اقساط خود را به راحتی پرداخت کنید. همچنین توجه داشته باشید که علاوه بر خرید قسطی، میتوانید به صورت نقدی، کالای مدنظر خود را از قسطی کلاب خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی لیبل زن

فروش قسطی لیبل زن
هر واحد تولیدی و یا هر کارخانه ایی به یک دستگاه لیبل زن احتیاج دارد، لیبل یا همان برچسب، نوعی ...

موبایل ال جی قسطی

موبایل ال جی قسطی
کمپانی ال جی اقدام به تولید موبایل های هوشمند در رنج های قیمتی متنوع و مختلفی می نماید. بر همین اساس، کاربران می توانند متناسب با نوع نیاز و ...