خرید اقساطی گوشی z flip4 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 23:11:24

جذاب‌ترین گوشی سامسونگ با اختلاف مدل گلکسی z flip 4 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی z flip4 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی z flip4 سامسونگ



آیا شما هم قصد خرید قسطی گوشی z flip4 سامسونگ را دارید؟

ممکن است شما هم قصد خرید اقساطی گوشی z flip4 سامسونگ را داشته باشید. و مایل باشید یک گوشی تاشو و خوش دست خریداری کنید. بی شک کمپانی سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو جز پرچمداران بازار محسوب می‌شود. سامسونگ روی گوشی‌های z flip 4 حساب ویژه‌ای باز کرده است. شرکت سامسونگ سعی کرده است در این مدل نسبت به مدل قبلی، گوشی کامل تری را وارد بازار کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با بررسی مشخصات این کالای دیجیتال بتوانید خرید بهتر و مطمئن تری داشته باشید. 

بررسی مشخصات گوشی z flip4 سامسونگ

شما با خرید قسطی گوشی گوشی z flip4 سامسونگ یک گوشی جذاب و خاص از نظر طراحی خواهید داشت. قاب پشتی این گوشی شیشه‌ای است و دور تا دور آن را یک فریم آلومینیومی پوشانده و پشت گوشی دو تا دوربین قرار گرفته است. 

یک فلش و یک نمایشگر 1.1 اینچی نیز کنار آن می‌باشد. قسمت پایین گوشی یک درگاه تایپ سی، میکروفن و اسپیکر قرار دارد. لبه سمت راست دکمه پاور که حسگر اثر انگشت نیز با آن ادغام شده و دکمه کم و زیاد کردن صدا کنار آن و لبه سمت چپ خشاب سیم کارت قرار دارد.

روکش نمایشگر این گوشی برای اینکه بتواند به درستی خم و راست شود از جنس پلاستیک است. گوشی z flip4 سامسونگ هم مثل تمام گوشی‌های دیگر یک سری نکات مثبت و یک سری نکات منفی دارد. شاید بتوان گفت اولین نقطه ضعف این گوشی ماندن جای اثر انگشت روی گوشی است. 

نکته مثبت این گوشی کیفیت رنگ و روشنایی است که فوق العاده است. اما روی نمایشگر این گوشی خبری از گلس نیست و تنها یک روکش پلاستیکی روی آن قرار دارد که نباید به آن دست زد. نمایشگر پشت گوشی هم که یک نمایشگر کوچک است که می‌توانید تاریخ و ساعت و نوتیف‌ها و موزیک را کنترل کنید. برای خرید اقساطی گوشی z flip4 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی باتری

گوشی z flip4 سامسونگ از نظر باتری شما را راضی نمی‌کند. در مورد باتری گوشی z flip4 سامسونگ باید بگوییم که کمپانی سامسونگ یک باتری 3300 میلی آمپر روی این گوشی تعبیه کرده است که در استفاده زیاد حدود 5 ساعت شارژدهی دارد. اما اگر با آن مدارا کنید تا 10 ساعت هم با شما همراهی خواهد کرد.

گوشی z flip4 سامسونگ دو تا دوربین دارد که لنز دوربین اصلی 12 مگاپیکسل است. کیفیت لنز اصلی تقریبا خوبه و با این گوشی عکس‌های پرتره خوبی می‌شود ثبت کرد. اما عکاسی با این گوشی در نور کم و شب خیلی رضایت بخش نیست.

شما با خرید قسطی گوشی z flip4 سامسونگ صاحب گوشی خواهید شد که از نظر سخت افزاری جز بهترین گوشی‌های پرچمدار است. رم 8 گیگابایت و حافظه 256 باعث می‌شود که این گوشی در انجام کارهای سنگین هیچ مشکلی برای شما ایجاد نکند. در استفاده از این گوشی خبری از هنگ کردن نیست. تنها نقطه ضعف آن این است که داغ می‌کند. 

برای خرید قسطی گوشی z flip4 سامسونگ به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به اینکه گوشی z flip4 سامسونگ یکی از گران‌ترین گوشی‌های بازار امروز است دور از انتظار نیست که به دنبال خرید اقساطی گوشی z flip4 سامسونگ باشید. اما ممکن است خیلی از افراد از شرایط خرید اقساطی اطلاع نداشته باشند. ما با شما هستیم تا سایت قسطی کلاب را معرفی کنیم. شما در هرکجا و در هر موقعیتی با هر مقدار پول نقد که داشته باشید می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و شرایط خرید اقساطی موبایل را مطالعه کنید و اقدام به خرید کالای مورد نیاز خود کنید.

ما به شما این اطمینان را می دهیم که سایت قسطی کلاب با توجه به اینکه سال‌های طولانی است که در زمینه فروش قسطی کالا از جمله فروش قسطی گوشی سامسونگ فعالیت می‌کند. به شما کالای اصل و مطمئن تحویل خواهد داد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس

خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس
برند ایسوس برندی استثنایی و موفق در دنیا است که محصولات مدرنی دارد. برای خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس به بخش لپ تاپ در ...

خرید قسطی اپل واچ se

خرید قسطی اپل واچ se
یکی از جذاب‌ترین محصولات برند اپل بی شک گجت‌های پوشیدنی آن می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ se به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...