تبلت مایکروسافت

تاریخ انتشار:
1403/1/28 18:07:32

برند مایکروسافت یکی از شناخته شده ترین برندهای دنیا است که همیشه در فناوری و نوآوری پیشگام بوده است. برای خرید اقساطی تبلت مایکروسافت به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


تبلت مایکروسافت


تبلت مایکروسافت 

مایکروسافت چند سالی است که محصولات کامپیوتری خود را با نام سورفیس عرضه می‌کند و تبلت‌هایی با سیستم عامل ویندوز را با این نام به بازار ارائه شده است. هر سال نسل جدیدتری از این تبلت‌های فوق‌العاده روانه بازار می‌شوند که نوآوری و تنوع متفاوتی دارند. در اینجا قصد داریم تا با سورفیس پرو 7 آشنا شویم. 

این تبلت در حالت عادی می‌ایستد! 

این لپ تاپ ۱۲ اینچی، لمسی، سبک و همه‌کاره است. به سرعت اطلاعات شما را پردازش می‌کند. اتصالات متفاوتی دارد. عمر باتری آن یک روز کامل است و سبب می‌شود تا زندگی با شما سازگار شود. قابليت خرید نقدی یا اقساطی تبلت مایکروسافت در قسطی كلاب فراهم شده است. 

خریدی مطمئن 

با تبلت سورفیس، حمل آسان، بارگیری فوری و موارد دیگر را تجربه کنید. همراه این دستگاه یک بسته نرم افزاری و ذخیره سازی و یک کاور وجود دارد که سبب می شود انتخاب شما با ضمانت‌نامه معتبر یک مجموعه مورد اطمینان باشد. 

فوق العاده سبک و همه‌کاره 

باتری و گرافیک این تبلت بهبود زیادی یافته است. دارای اتصالات چند وظیفه‌ای است. در اين تبلت از پردازنده قدرتمندی استفاده شده است. با اتصال مناسب به راحتی در هر مکانی کار کنید، بازی نمایید و با قابلیت تبديل تبلت به لپتاپ در یک محصول فوق‌العاده باریک و درگاه‌های مختلف كارهای شما را انجام می‌دهد. این تبلت فوق العاده باریک و سبک فقط ۷۷۲ گرم وزن دارد. 

خلاق و راحت باشید 

کیک استند، در ایجاد زاویه نوشتاری، ترسیم طبیعی با قلم هسته‌ای و حالت لمسی به صورت استودیو در می‌آید. با تبدیل تبلت به لپتاپ با پوشش خاص، قابل جدا شدن هستند. 

ابتکاری جدید كه سبب می‌شود تا پوشش سطح داخلی را به کار گیرید. این مشخصه پوشش در محصول سورفیسی، این امکان را فراهم می‌آورد که لپتاپتان را در هر نقطه‌ای شخصی‌ سازی نمایید و با قلم و موس آن هماهنگ باشید همراه با رنگ‌های متنوعی که می‌توانید آن‌ها را با هم مطابقت دهید. 

باتری ايده‌آل 

با قدرت نسل بعدی، هر جايی بروید و هر کاری را انجام دهید! ایده‌های خود را با ذخیره‌سازی نسل سریع اینتل امتحان كنيد. با الهام از باتری تمام روز به راحتی شارژ می‌شود تا دوباره بتوانید به ادامه کار خود برگردید. با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت ديگر نگران از بين رفتن كار خود نباشيد. 

بلند و واضح 

در تماس‌های کنفرانسی یا استفاده از متن صوتی در برنامه‌های آفیس از میکروفون استودیوی دوگانه و پیشرفته بهره‌مند شويد. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت مایکروسافت شگفتی صدا را حس نماييد. 

درخشان و در همه نورها 

صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا دارد. با سنجش نور پیکسل سنس، در هر محیطی به طور خودکار با شرایط روشنایی تنظیم می‌شود. با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت در هر محيط نوری كار كنيد! 

قابليت‌های بی‌نظير 

با پردازنده نسل ۱۰ اینتل با سرعتی باور نکردنی کار کنید. باتری تمام روز و قابلیت وای فای، به شما كمک می‌كنند تا در انجام وظیفه‌ها و سرگرمی‌ها، عملکردی بی‌نظیر را مشاهده نمایید. 

با مایکروسافت ۳۶۵ و ویندوز ۱۰ در ابری امن بمانید و با وان درایو ویندوز ۱۰ از ویژگی‌های منحصر به فردی مانند ورود به سیستم، لذت ببرید و عکس‌ها و پرونده‌ها را یکپارچه سازيد. 

شما رمز عبور هستید! 

با ویندوز ۱۰ نسخه خانگی، تمامی ویژگی‌های آشنا و قابل اعتماد امنیتی نرم‌افزارهای مدیریتی برای شما آماده است. به سیستم امنیتی ویندوز ۱۰ پرو سوئیچ وارد شوید. 

سریعترین راه امن، بازکردن قفل است. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت مایکروسافت نگران سرقت تبلت خود نباشيد. بهترین کار خود را ایجاد کنید.

با مایکروسافت ۳۶۵ به ویرایش اسناد، خلق هنر و اجرای ایده‌های خود بپردازید. همراه با قلم و ویژگی لمسی، پروژه‌های خود را با به شكلی حرفه‌ای و زیبا تبدیل نمایید. 

خرید اقساطی تبلت مایکروسافت 

برای خريد اين محصول مدرن از قسطی كلاب استفاده نماييد. اين فروشگاه اينترنتی شرايط ويژه‌ای برای خريد نقدی و اقساطی به هم‌ميهنان عزيزمان ارائه می‌دهد. در خريد غيرنقدی بايد درخواست اعتبار خريد اقساطی داشته باشيد. اعتبار بگيريد و بين سه تا پنج روز كالای قسطی خود را تحويل بگيريد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت ایکس ویژن

خرید تبلت ایکس ویژن
ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی است که به تازگی از تبلت خود رونمایی کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت ایکس ویژن به بخش...

خرید قسطی لپ تاپ ایسر

خرید قسطی لپ تاپ ایسر
در سال های اخیر، اقدام به خرید قسطی محصولات با دوام در تمامی سطوح درآمدی رایج گردیده است. چرا که خرید قسطی یک محصول ...